Αίτηση πλήρωσης θέσεως Προϊσταμένου Πληροφορικής ΙΕΠ

Αίτηση πλήρωσης θέσεως Προϊσταμένου Πληροφορικής ΙΕΠ ανακοινώθηκε με το υπ’ αριθμ. 8302/15-07-2024 έγγραφο του ΙΕΠ έχοντας ως θέμα:

Ανακοίνωση – Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης στο Τμήμα Πληροφορικής, Διαλειτουργικότητας και Δικτύων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) με θητεία τετραετούς διάρκειας

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Έχοντας υπόψη:

  1. την περ. β΄ της παρ. 6 του άρθρου 6 του ν. 2740/1999 «Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις» (Α΄ 186),
  2. το άρθρο 14 του ν. 3966/2011 «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 118),
  3. την περ. κβ΄ της παρ. 1 του άρθρου 19 του ν. 4440/2016 «Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, υποχρεώσεις των προσώπων που διορίζονται στις θέσεις των άρθρων 6 και 8 του ν. 4369/2016, ασυμβίβαστα και πρόληψη των περιπτώσεων σύγκρουσης συμφερόντων και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 224), όπως αυτή προστέθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 3 του ν. 4473/2017 «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης» (Α΄ 78),
  4. τις διατάξεις του ν. 4624/2019 «Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/680 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 και άλλες διατάξεις) (Α΄ 137),
  5. τα άρθρα 75-83 του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΙΑ΄ «Ψηφιακή Διαφάνεια-Πρόγραμμα Διαύγεια» του ν. 4727/2020 «Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις» (Α’ 184),
  6. την υπό στοιχεία 208017/Γ4/03-12-2018 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με θέμα «Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)» (Β΄ 5527),
  1. την υπό στοιχεία 87038/Γ4/01-08-2023 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα «Αποδοχή παραίτησης του Προέδρου, του Αντιπροέδρου και μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) και ορισμός νέων» (Υ.Ο.Δ.Δ. 819/09-08-2023), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την υπό στοιχεία 39283/Γ4/15-4- 2024 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα «Αποδοχή παραίτησης-Ορισμός μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)» (Υ.Ο.Δ.Δ. 397/22-4-2024),
  2. την υπ’ αριθμ. 35/03-07-2024 Πράξη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής περί έγκρισης της παρούσας,

προτίθεται να καλύψει τη θέση του/της Προϊσταμένου/ης του Τμήματος Πληροφορικής, Διαλειτουργικότητας και Δικτύων και καλεί όποιον/α επιθυμεί και είναι δικαιούχος, να υποβάλει αίτηση

αποκλειστικά ηλεκτρονικά από τις 16-07-2024 και ώρα 14:00 έως τις 26-07-2024 και ώρα 14:00.

 

1.        Εισαγωγή

Η θητεία του Προϊσταμένου/ης Τμήματος είναι τετραετής και προβλέπεται επίδομα θέσης ευθύνης, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 περιπτώσεις στ και η του άρθρου 7 σε συνδυασμό με την παρ. 1 περίπτωση αζ’ του άρθρου 16 του ν. 4354/2015 (Α΄ 176), το οποίο στο αποσπασμένο προσωπικό του φορέα καταβάλλεται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 63 του ν. 4547/2018 (Α΄102).

Η έδρα του Ι.Ε.Π. και συνεπώς και ο τόπος εργασίας του αποσπασμένου προσωπικού είναι η Αθήνα (Αναστασίου Τσόχα 36, 11521). Επισημαίνεται ότι το Προσωπικό του Ι.Ε.Π., σύμφωνα με τον κανονισμό εσωτερικής λειτουργίας του Ι.Ε.Π., «υποχρεούται στην τήρηση σαραντάωρου ωραρίου εργασίας ανά εβδομάδα …».

 

2.        Δικαιούχοι αίτησης/Περιγραφή θέσεων/Κριτήρια Επιλογής

  • Δικαιούχοι της αίτησης είναι όσοι/ες κατέχουν μία εκ των παρακάτω ιδιοτήτων (ως προαπαιτούμενο προσόν):
    • Μόνιμος/η εκπαιδευτικός της δημόσιας εκπαίδευσης.
    • Διοικητικός/η υπάλληλος του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
    • Διοικητικός/η υπάλληλος των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των λοιπών αποκεντρωμένων υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κλάδου ΠΕ/ΤΕ.
    • Διοικητικός/η υπάλληλος των εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κλάδου ΠΕ/ΤΕ.
    • Μέλος του προσωπικού ΙΔΑΧ που ανήκει στο Ι.Ε.Π.
  • Από τους παραπάνω δικαιούχους εξαιρούνται:
    • Τα στελέχη της εκπαίδευσης των οποίων η θητεία τους δεν λήγει έως τις 31-08-
  • Όσοι έχουν αποσπαστεί με θητεία, όπως: Υπεύθυνοι Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού, Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών, μέλη των παιδαγωγικών ομάδων των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία κ.ά. και η θητεία τους δεν λήγει έως τις 31-08-2024.
  • Όσοι έχουν αποσπαστεί και η απόσπασή τους δεν λήγει έως τις 31-08-2024.
  • Όσοι είναι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των διατάξεων της παρ. 5α του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 42 του ν. 4722/2020 (Α΄ 177 ) που δεν έχουν υπηρετήσει πέντε (5) έτη σε μονάδες Ε.Α.Ε. μετά τον διορισμό τους.
  • Όσοι είναι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί Γενικής Εκπαίδευσης των διατάξεων της παρ. 5α του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α’ 13), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 42 του ν. 4722/2020 (Α΄177) και έως τις 31/08/2024 δεν έχουν παρέλθει δύο (2) έτη από τον διορισμό τους. Συνεπώς, δύνανται να υποβάλλουν αίτηση απόσπασης εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν έως και εντός του Σεπτεμβρίου 2022, ανεξάρτητα εάν έχουν υπηρετήσει την οργανική τους θέση για δύο (2) έτη.
  • Όσοι έχουν μεταταχθεί ή αποσπαστεί μέσω ΕΣΚ, δεν έχουν αναλάβει υπηρεσία ή έχει ανακληθεί κατόπιν αιτήσεώς τους η εν λόγω απόσπαση/μετάταξη, και δεν έχουν παρέλθει δύο (2) έτη από το πέρας της αποκλειστικής προθεσμίας ανάληψης ή από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης ανάκλησης, με εξαίρεση τους λόγους υγείας της παρ. 5 του άρθρου 7 του ν. 4440/2016 (Α΄ 224).
  • Οι διοικητικοί υπάλληλοι που δεν έχουν συμπληρώσει διετία από τον διορισμό τους σύμφωνα με την παρ. 8 του άρθρου 68 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007, Α’ 26).
  • Οι διοικητικοί υπάλληλοι που έχουν επιλεγεί ως προϊστάμενοι οργανικής μονάδας εάν προηγουμένως δεν έχει γίνει δεκτή αίτηση απαλλαγής τους από τα εν λόγω καθήκοντα. Σε περίπτωση που ο αποσπασμένος υπάλληλος επιλεγεί ως προϊστάμενος οργανικής μονάδας, επέρχεται αυτοδίκαιη παύση της απόσπασης από την τοποθέτησή του ως προϊσταμένου σύμφωνα με την παρ. 9 του άρθρου 68 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007, Α’ 26).
  • Όσοι εκπαιδευτικοί ή διοικητικοί υπάλληλοι, τελούν σε διαθεσιμότητα ή αργία ή έχουν καταδικαστεί τελεσιδίκως για τα αναφερόμενα στην παρ. 1 του άρθρου 8 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007, Α’ 26) αδικήματα ή τους έχει επιβληθεί τελεσίδικα οποιαδήποτε πειθαρχική ποινή ανώτερη του προστίμου αποδοχών τεσσάρων (4) μηνών για οποιοδήποτε πειθαρχικό παράπτωμα μέχρι τη διαγραφή της ποινής, κατά το άρθρο 145 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007, Α’ 26).
  • Αιτήσεις απόσπασης που τυχόν υποβάλουν εκπαιδευτικοί/διοικητικοί υπάλληλοι των παραπάνω περιπτώσεων δεν θα γίνονται δεκτές.
  • Η μη ύπαρξη των ανωτέρω κωλυμάτων για τους εκπαιδευτικούς δύναται να προκύπτει και από βεβαίωση της οικείας Διεύθυνσης σε περίπτωση που δεν αναγράφονται στο ΠΥΜ.

 

3.        Καθήκοντα   Προϊσταμένου/ης   – Περιγραφή αρμοδιοτήτων Τμήματος Πληροφορικής, Διαλειτουργικότητας και Δικτύων

Ο/Η Προϊστάμενος/η έχει την ευθύνη καλής λειτουργίας της οργανικής μονάδας της οποίας προΐσταται, σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις του ν. 3966/2011 (Α΄ 118), όπως ισχύει, καθώς και του Κανονισμού Εσωτερικής Λειτουργίας του Ι.Ε.Π. (Β΄ 5527).

Εν γένει ο/η Προϊστάμενος/η οργανικής μονάδας του Ι.Ε.Π., σύμφωνα με το άρθρο 9 του Κανονισμού Εσωτερικής Λειτουργίας του Ι.Ε.Π., ασκεί τα ακόλουθα καθήκοντα:

  • Εποπτεύει, ελέγχει και έχει την ευθύνη της λειτουργίας της υπηρεσιακής μονάδας της οποίας προΐσταται.
  • Δίνει τις απαραίτητες οδηγίες για την αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη εκτέλεση του έργου του προσωπικού που υπάγεται στην υπηρεσιακή του μονάδα.
  • Είναι υπεύθυνος για την τήρηση της τάξης στο χώρο εργασίας και για την κανονική εκτέλεση της υπηρεσίας. Χρεώνει το αντικείμενο της εργασίας, και παρακολουθεί την εξέλιξη της πορείας της.
  • Εισηγείται στα αρμόδια όργανα τις εκθέσεις αξιολόγησης του προσωπικού του και την άσκηση πειθαρχικού ελέγχου.
  • Εισηγείται στα αρμόδια όργανα θεμάτων που άπτονται των αρμοδιοτήτων της υπηρεσιακής του μονάδας.

 

Το Τμήμα Πληροφορικής, Διαλειτουργικότητας και Δικτύων διεκπεραιώνει την πάσης φύσης υποστήριξη του Ι.Ε.Π. για θέματα πληροφορικής και τεχνικής φύσης. Είναι αρμόδιο ιδίως για την καλή λειτουργία και την τεχνική υποστήριξη της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π., της ψηφιακής βάσης δεδομένων, των ηλεκτρονικών μητρώων, καθώς και των πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων και συσκευών του Ι.Ε.Π., την ανάπτυξη των πάσης φύσης εξειδικευμένων εφαρμογών λογισμικού, τη διαλειτουργικότητα με άλλες ψηφιακές πλατφόρμες σύμφωνα με το άρθρο 84 του ν. 4727/2020 (Α΄ 184), εισηγείται τις τεχνικές προδιαγραφές για τα θέματα αρμοδιότητάς του, καθώς και για κάθε θέμα αποτελεσματικότερης λειτουργίας των ψηφιακών υποδομών του Ι.Ε.Π. Για την ανάγκη προμήθειας αγαθών και υπηρεσιών και για κάθε άλλο θέμα σχετικό με τις αρμοδιότητές του, υποβάλλει σχετικές εισηγήσεις προς το Δ.Σ. του Ι.Ε.Π.

 

4.        Προσόντα      και      κριτήρια      επιλογής      Προϊσταμένου/ης Τμήματος Πληροφορικής, Διαλειτουργικότητας και Δικτύων

  • Προαπαιτούμενα προσόντα
    • Tίτλος σπουδών στον τομέα της Πληροφορικής και Η/Υ, ΑΕΙ ή αναγνωρισμένος ισότιμος τίτλος της αλλοδαπής
    • Επταετής, τουλάχιστον, δημόσια προϋπηρεσία
  • Μοριοδοτούμενα προσόντα

 

4.2.1. Σπουδές – Κατάρτιση1 Βαθμολογία
4.2.1.1 Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών στον τομέα της

Πληροφορικής και Η/Υ

6
4.2.1.2. Διδακτορικό Δίπλωμα στον τομέα της Πληροφορικής και Η/Υ 10

 

4.2.1.3. Πιστοποιημένη γνώση αγγλικής γλώσσας επιπέδου B2 3
4.2.1.4. Πιστοποιημένη γνώση αγγλικής γλώσσας επιπέδου Γ1 4
4.2.1.5. Πιστοποιημένη γνώση αγγλικής γλώσσας επιπέδου Γ2 5
Σύνολο 4.2.1./Μέγιστη βαθμολογία Έως 15
4.2.2. Επαγγελματική Εμπειρία2 Υπολογισμός Μέγιστη βαθμολογία
4.2.2.1. Διοικητική Προϋπηρεσία στον δημόσιο ή/και ευρύτερο δημόσιο

τομέα πέραν της προαπαιτούμενης (χωρίς θέση ευθύνης)

0,40 μόρ./μήνα, μέγ.

αριθμ. μηνών: 25

10
4.2.2.2. Προϋπηρεσία σε θέση ευθύνης στον δημόσιο ή/και ευρύτερο

δημόσιο τομέα σε συναφές αντικείμενο

0,40 μόρ./μήνα, μέγ.

αριθμ. μηνών: 50

20
4.2.2.3. Εμπειρία σε Χρηματοδοτούμενα / Συγχρηματοδοτούμενα /

Ευρωπαϊκά Έργα

0,40 μόρ./μήνα, μέγ.

αριθμ. μηνών: 25

10
4.2.2.4. Επαγγελματική εμπειρία στην ανάπτυξη διαδικτυακών

εφαρμογών με χρήση ανοικτού κώδικα (ενδεικτικά: σε PHP,

Mysql)

0,40 μόρ./μήνα, μέγ.

αριθμ. μηνών: 25

 

10

Σύνολο 4.2.2. /Μέγιστη βαθμολογία Έως 50
4.2.3. Συνέντευξη Έως 35
Μέγιστο Σύνολο Βαθμολογίας Έως 100
1 Αν ο/η υποψήφιος/α έχει περισσότερους από έναν τίτλους σπουδών ή ξένης γλώσσας, μοριοδοτείται μόνο για τον ανώτερο τίτλο εξ αυτών.

2 Τα στοιχεία για την επαγγελματική εμπειρία μπορεί να ταυτίζονται χρονικά μεταξύ τους και μοριοδοτούνται αθροιστικά.

 

5.        Διαδικασία υποβολής αιτήσεων

  • Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να ακολουθήσουν τα κάτωθι βήματα προκειμένου να υποβάλουν την αίτησή τους.
    • Να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php και να ακολουθήσουν τις σχετικές οδηγίες.
    • Να δημιουργήσουν και να επεξεργαστούν το προσωπικό τους προφίλ.
    • Να υποβάλουν υποχρεωτικά τα κάτωθι:
      • Αίτηση απόσπασης στο Ι.Ε.Π.
      • Πρόσφατο (εκδοθέν εντός τριμήνου από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής υποψηφιοτήτων) Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών (Π.Υ.Μ.), στο οποίο πρέπει να βεβαιώνεται ρητώς και με σαφήνεια η μη ύπαρξη κωλύματος κατά τα αναφερόμενα στην ενότητα 2. της παρούσας καθώς και οποιοδήποτε άλλο κώλυμα από γενική ή ειδική διάταξη. Για την έκδοσή του ο/η ενδιαφερόμενος/η υποβάλλει σχετική αίτηση για έκδοση Π.Υ.Μ. σύμφωνα με το υπόδειγμα αίτησης του Παραρτήματος Ι της Πρόσκλησης.
      • Αν το Π.Υ.Μ. δεν έχει εκδοθεί μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής της αίτησης, οι υποψήφιοι/ες μπορούν να υποβάλουν στην πλατφόρμα των αιτήσεων την πρωτοκολλημένη σχετική αίτηση που υπέβαλαν στην αρμόδια υπηρεσία έκδοσής του και θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό μέχρι και τη διεξαγωγή της συνέντευξης.
  • Βιογραφικό σημείωμα, σύμφωνα με το υπόδειγμα του Παραρτήματος ΙΙ της Πρόσκλησης.
  • Τα απαραίτητα δικαιολογητικά και αποδεικτικά έγγραφα σε ηλεκτρονική μορφή, π.χ. τίτλους σπουδών, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας, όπως περιγράφονται στην ενότητα 6. Αποδεικτικά έγγραφα.
  • Η υποβολή της αίτησης επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/1986 (Α΄ 75), ως προς την αλήθεια και ακρίβεια των δηλωθέντων στοιχείων, και αποδοχής των όρων της παρούσας πρόσκλησης.
  • Σε περίπτωση που δεν συνυποβληθούν με την αίτηση τα ανωτέρω σχετικά, η εξέταση της υποψηφιότητάς τους δεν θα ληφθεί υπόψη από την αρμόδια επιτροπή.
  • Αντικατάσταση ή διόρθωση της αίτησης, καθώς και συμπλήρωση τυχόν ελλειπόντων δικαιολογητικών, επιτρέπεται μόνο μέχρι την οριστικοποίησή τους έως την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων.
  • Υπάρχει δυνατότητα οι υποψήφιοι/ες να καταθέσουν ένα σύντομο κείμενο (έως 600 λέξεις), ως ενίσχυση της υποψηφιότητάς τους.
  • Με την αίτηση, ο/η ενδιαφερόμενος/η συμφωνεί ως προς την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων στο Ι.Ε.Π., όπως ορίζει η κείμενη νομοθεσία.

6.        Αποδεικτικά έγγραφα

  • Η προηγούμενη εμπειρία/προϋπηρεσία/εξειδίκευση αποδεικνύεται γενικότερα σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν στις διαδικασίες που ελέγχονται από το ΑΣΕΠ, και συγκεκριμένα, όσον αφορά στο δημόσιο με βεβαίωση υπηρεσιακής κατάστασης ή/και πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών ή/και βεβαίωση με αποτύπωση καθηκόντων.
  • Η γνώση ξένης γλώσσας αποδεικνύεται σύμφωνα με τις διαδικασίες που ελέγχονται από το ΑΣΕΠ.
  • Για τίτλο σπουδών της αλλοδαπής είναι απαραίτητη η συνυποβολή αναγνώρισης από τον ΔΟΑΤΑΠ ή άλλο αρμόδιο όργανο.

7.        Επιλογή – Διαδικασία αποσπάσεων και τοποθετήσεων

Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων θα εξετασθούν από Ειδική Επιτροπή, ορισμένη από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ι.Ε.Π. Η διαδικασία επιλογής περιλαμβάνει προσωπική συνέντευξη, η οποία θα διενεργηθεί από την ως άνω Ειδική Επιτροπή. Η συνέντευξη μπορεί να διεξαχθεί είτε με φυσική παρουσία στην έδρα του Ι.Ε.Π., είτε μέσω τηλεδιάσκεψης.

Κατόπιν ελέγχου πληρότητας του φακέλου, η Ειδική Επιτροπή καλεί σε συνέντευξη τους υποψηφίους που πληρούν τα προαπαιτούμενα προσόντα. Στη συνέντευξη θα αξιολογηθεί το επιστημονικό και επαγγελματικό προφίλ (επιστημονική συγκρότηση, γνώση του αντικειμένου, διοικητικές ικανότητες, υπηρεσιακές σχέσεις και συμπεριφορά) με συνεκτίμηση του φακέλου υποψηφιότητας καθώς και στοιχεία προσωπικότητας (αντίληψη, ενδιαφέρον και δημιουργικότητα) και γενικής συγκρότησης των υποψηφίων.

Η επιλογή θα γίνει βάσει α) βαθμολόγησης των μοριοδοτούμενων προσόντων, όπως αυτά ορίζονται στην παρούσα πρόσκληση, μόνο όσων υποψηφίων διαθέτουν τα προαπαιτούμενα προσόντα και β) των ποιοτικών δεδομένων που προκύπτουν από τη συνέντευξη. Η Ειδική Επιτροπή θα συντάξει προσωρινό πίνακα υποψηφίων με αξιολογική σειρά, ο οποίος θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. (https://iep.edu.gr/) και στο πρόγραμμα «Διαύγεια». Ο πίνακας καθίσταται οριστικός μετά την άπρακτη παρέλευση αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (5) ημερών για την υποβολή ενστάσεων.

Οι εκπαιδευτικοί/υπάλληλοι που θα επιλεγούν, θα προταθούν από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ι.Ε.Π. για απόσπαση, η οποία πραγματοποιείται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Η απόσπαση θα έχει διάρκεια τέσσερα έτη. Στην περίπτωση που επιλεγεί για τη θέση μέλος του προσωπικού του Ι.Ε.Π., θα τοποθετηθεί με θητεία τεσσάρων ετών από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ι.Ε.Π.

Επίσης, σε περίπτωση παραίτησης ή αποχώρησης υποψηφίου που έχει επιλεγεί στη συγκεκριμένη θέση, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ι.Ε.Π. δύναται να προτείνει προς πλήρωση της εν λόγω κενωθείσας θέσης τον/την επόμενο/η υποψήφιο/α από τον πίνακα υποψηφίων με αξιολογική σειρά έως και ένα σχολικό έτος μετά. Επιπλέον, το Διοικητικό Συμβούλιο, αφού λάβει υπόψη την εισήγηση της αρμόδιας επιτροπής, δύναται να μην προβεί σε πλήρωση της εν λόγω θέσης.

8.        Ενστάσεις

Επί του προσωρινού πίνακα για κάθε αντικείμενο απασχόλησης, οι υποψήφιοι/ες έχουν δικαίωμα να υποβάλουν ενστάσεις αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π.: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (05) ημερών, η οποία άρχεται από την επομένη της σχετικής ανάρτησης στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. και από ώρα 13:00 και λήγει ώρα 13:00 της καταληκτικής ημέρας. Οι ενστάσεις θα πρέπει να είναι επί ποινή απαραδέκτου και συγκεκριμένες. Ειδικότερα, δεν γίνονται δεκτές ενστάσεις που υποβάλλονται με οποιονδήποτε άλλο τρόπο (συμβατική ή ηλεκτρονική αλληλογραφία) καθώς επίσης απορρίπτονται ως απαράδεκτες ενστάσεις ενδεικτικά κατά του πίνακα συνολικά ή κατά του συνόλου των υποψηφίων που προηγούνται του ενιστάμενου. Οι ενστάσεις θα πρέπει να έχουν υποβληθεί μέχρι την καταληκτική ημερομηνία του πενθημέρου όπως αποδεικνύεται αποκλειστικά από τον αριθμό Πρωτοκόλλου Ι.Ε.Π. της ηλεκτρονικής υποβολής και καταχώρισης. Ενστάσεις που περιέρχονται στο Ι.Ε.Π. και λαμβάνουν αριθμό πρωτοκόλλου, μετά την παρέλευση της προθεσμίας αυτής θεωρούνται εκπρόθεσμες και δεν εξετάζονται από την αρμόδια επιτροπή. Ενημερώνονται οι υποψήφιοι/ες ότι, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 17/2002 Απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, το Ι.Ε.Π. θα παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε στοιχεία που αφορούν τους ατομικούς φακέλους των λοιπών υποψηφίων, προκειμένου να ασκήσουν τα δικαιώματά τους, σύμφωνα με τη νόμιμη διαδικασία (έγγραφη αίτηση, τεκμηρίωση υπέρτερου έννομου συμφέροντος).

 

9.        Δημοσίευση,    Ιδιωτικότητα    και    Προστασία    Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

Η παρούσα Πρόσκληση, όπως και οι λοιπές σχετικές ανακοινώσεις, συμπεριλαμβανομένων και των αποτελεσμάτων –προσωρινών και οριστικών– θα αναρτηθούν στον ιστότοπο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (https://iep.edu.gr/).

Η νομική βάση επί της οποίας πραγματοποιείται η επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των υποψηφίων αιτούντων ορίζεται στο εδ. ε’ της παρ. 1 του άρθρου 6 του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679, όπως ενσωματώθηκε στην εθνική νομοθεσία με τον ν. 4624/2019 (Α΄ 137) και ιδιαιτέρως στο άρθρο 5 όπου ορίζεται ότι «οι δημόσιοι φορείς επιτρέπεται να επεξεργάζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όταν η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον ή κατά την άσκηση δημόσιας εξουσίας που έχει ανατεθεί στον υπεύθυνο επεξεργασίας».

Οι αιτούντες/αιτούσες στο πλαίσιο της παρούσας, αποδέχονται τα παρακάτω:

  • τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα αρχεία, τα οποία θα μεταφορτώσουν και αφορούν στην υποβολή αίτησης συμμετοχής, θα αποθηκευτούν στην ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα του Ι.Ε.Π. για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο για τους σκοπούς της παρούσης και τις υπηρεσιακές ανάγκες που συνάγονται.
  • κατά τη διάρκεια επισκόπησης και αξιολόγησης των υποβληθέντων δικαιολογητικών ως και της συνέντευξης υποψηφίων θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. προσωρινός και οριστικός πίνακας με αξιολογική σειρά υποψηφίων ως εξής:

α) οι υποψήφιοι θα καλούνται σε προφορική συνέντευξη με χρήση του ονοματεπώνυμού τους,

β) οι απορριφθείσες αιτήσεις (δηλαδή, όσοι δεν καλούνται στη διαδικασία συνέντευξης) θα δημοσιευθούν με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψής τους και

γ) ο προσωρινός και ο οριστικός πίνακας με αξιολογική σειρά θα δημοσιευθεί με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης των υποψηφίων και του ονοματεπωνύμου μόνο του επιλεγέντος για τη θέση.

Πρόσθετες πληροφορίες θα παρέχονται μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Αιτήσεων, Διαχείρισης Προσωπικού και Συνεργατών Ι.Ε.Π. στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=13.

 

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π.

 Επίκουρος Καθηγητής Σπυρίδων Δουκάκης

  

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ I

  • Αίτηση για χορήγηση Π.Υ.Μ. (για εκπαιδευτικούς)

  

Αίτηση

 

Όνομα: …………………………………………………

 

Επώνυμο: ……………………………………………..

 

Όνομα Πατρός: ……………………………………..

 

Κλάδος/Ειδικότητα:………………………………..

 

 

Οργανική Θέση: ………………………………………

 

 

 

Ταχυδρομική Διεύθυνση: ……………………….

 

…………………………………………………………….

 

Πόλη: ……………………………………………………….

 

Τ.Κ.: ……………………………………………………………

 

Τηλέφωνο:…………………………………………….

 

e-mail: ………………………………………………….

 

 

 

 

Θέμα: …………………………………………………..

 ΠΡΟΣ

 ………………………………………………………………………………

 Παρακαλώ να μου χορηγήσετε Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών, στο οποίο να συμπεριλαμβάνεται η μη ύπαρξη κωλύματος σύμφωνα με τα κάτωθι, προκειμένου να το συνυποβάλω με την αίτησή μου στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ.……………………. Πρόσκλησης του Ι.Ε.Π.

 

α) Δεν είμαι στέλεχος της εκπαίδευσης με θητεία που λήγει μετά τις 31/08/2024.

β) Δεν έχω αποσπαστεί με θητεία ως Υπεύθυνος/η Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού, Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών, μέλος των παιδαγωγικών ομάδων των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία κ.ά. ή έχω αποσπαστεί με θητεία στις ανωτέρω θέσεις που λήγει έως τις 31/08/2024.

γ) Δεν έχω αποσπαστεί από 1η Σεπτεμβρίου και εφεξής ή έχω αποσπαστεί και η απόσπαση λήγει έως τις 31/08/2024.

δ) (αφορά μόνο εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης). Είμαι εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των διατάξεων της παρ. 5α του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 42 του ν. 4722/2020 (Α΄ 177) και έχω υπηρετήσει πέντε (5) έτη σε μονάδες Ε.Α.Ε. μετά τον διορισμό μου.

ε) Είμαι νεοδιόριστος/η εκπαιδευτικός Γενικής Εκπαίδευσης των διατάξεων της παρ. 5α του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 42 του ν. 4722/2020 (Α΄ 177) και έως τις 31/08/2024 έχουν παρέλθει δύο (2) έτη από τον διορισμό

μου. Δηλαδή διορίστηκα έως και εντός του

 Σεπτεμβρίου 2022, ανεξάρτητα εάν έχω υπηρετήσει την οργανική μου θέση για δύο (2) έτη.

στ) Δεν έχω αναλάβει υπηρεσία κατόπιν μετάταξης ή απόσπασης μέσω ΕΣΚ ή έχει ανακληθεί κατόπιν αιτήσεώς μου η εν λόγω απόσπαση/μετάταξη, και έχουν παρέλθει δύο (2) έτη από το πέρας της αποκλειστικής προθεσμίας ανάληψης ή από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης ανάκλησης, με εξαίρεση τους λόγους υγείας της παρ. 5 του άρθρου 7 του ν. 4440/2016 (Α΄ 224).

ζ) Δεν τελώ σε διαθεσιμότητα ή αργία ούτε έχω καταδικαστεί τελεσιδίκως για τα αναφερόμενα στην παρ. 1 του άρθρου 8 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007, Α΄ 26) αδικήματα ούτε μου έχουν επιβληθεί τελεσίδικα οποιαδήποτε πειθαρχική ποινή ανώτερη του προστίμου αποδοχών τεσσάρων (4) μηνών για οποιοδήποτε πειθαρχικό παράπτωμα μέχρι τη διαγραφή της ποινής, κατά το άρθρο 145 του Υπαλληλικού Κώδικα.

Η μη ύπαρξη των ανωτέρω κωλυμάτων δύναται να προκύπτει και από βεβαίωση της οικείας Διεύθυνσης σε περίπτωση που δεν αναγράφονται στο ΠΥΜ.

(Πόλη), / /2024

Ο/Η αιτών/ούσα

 

 

2)     Αίτηση για χορήγηση Π.Υ.Μ. (για διοικητικούς υπαλλήλους)

 Αίτηση

 

Όνομα: …………………………………………………

 

Επώνυμο: ……………………………………………..

 

Όνομα Πατρός: ……………………………………..

 

Κλάδος/Ειδικότητα:

……………………………………………………….

 

Ταχυδρομική Διεύθυνση: ……………………….

 

…………………………………………………………….

 

Πόλη: ……………………………………………………….

Τ.Κ.: ……………………………………………………………

 

Τηλέφωνο:…………………………………………….

 

e-mail: ………………………………………………….

Θέμα: …………………………………………………..

 

…………………………………………………………….

 

ΠΡΟΣ

………………………………………………………………………………

Παρακαλώ να μου χορηγήσετε Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών, στο οποίο να περιλαμβάνεται βεβαίωση μη ύπαρξης κωλύματος σύμφωνα με τα κάτωθι, προκειμένου να το υποβάλω σε αίτησή μου στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ.    Πρόσκλησης του Ι.Ε.Π.

 

α) Έχει επέλθει διετία από το διορισμό μου.

β) Δεν έχω επιλεγεί ως προϊστάμενος οργανικής μονάδας ή είμαι προϊστάμενος οργανικής μονάδας και έχει γίνει δεκτή αίτηση απαλλαγής μου από τα καθήκοντά μου από 1-9-2024.

γ) Δεν έχω αναλάβει υπηρεσία κατόπιν μετάταξης ή απόσπασης μέσω ΕΣΚ ή έχει ανακληθεί κατόπιν αιτήσεώς μου η εν λόγω απόσπαση/ μετάταξη, και έχουν παρέλθει δύο (2) έτη από το πέρας της αποκλειστικής προθεσμίας ανάληψης ή από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης ανάκλησης, με εξαίρεση τους λόγους υγείας της παρ. 5 του άρθρου 7 του ν. 4440/2016 (Α΄ 224).

δ) Δεν τελώ σε διαθεσιμότητα ή αργία ούτε έχω καταδικαστεί τελεσιδίκως για τα αναφερόμενα στην παρ. 1 του άρθρου 8 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007) (Α΄ 26) αδικήματα ούτε μου έχουν επιβληθεί τελεσίδικα οποιαδήποτε πειθαρχική ποινή ανώτερη του προστίμου αποδοχών τεσσάρων (4) μηνών για οποιοδήποτε πειθαρχικό παράπτωμα μέχρι τη διαγραφή της ποινής, κατά το άρθρο 145 του Υπαλληλικού Κώδικα.

 

 

(Πόλη),     /     /2024 Ο/Η αιτών/ούσα

 

 

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ II

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

 

Φωτογραφία Ονοματεπώνυμο

 

 

Α. Εκπαίδευση

·           Διδακτορικός Τίτλος Σπουδών/Εκπαιδευτικό Ίδρυμα/ Από-Έως

·           Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών/Εκπαιδευτικό Ίδρυμα/ Από-Έως

·           Πτυχίο/Εκπαιδευτικό Ίδρυμα/ Από-Έως

 

 

 

 

 

Β. Επαγγελματική εμπειρία

1.              Εκπαιδευτική-Διδακτική εμπειρία (για εκπαιδευτικούς)

o    Από-Έως: Θέση εργασίας

 

 

 

 

2.              Διοικητική εμπειρία

o    Από-Έως: Θέση εργασίας

 

 

 

 

 

Γ.    Κατάρτιση-Επιμόρφωση σε συναφές αντικείμενο απασχόλησης

·                Αντικείμενο/Φορέας/Διάρκεια

 

 

Ιδιότητα/Κλάδος

 

 

Δεξιότητες

Γνώση χρήσης υπολογιστών

 

 

 

Γνώση ξένης γλώσσας

 

Στοιχεία Επικοινωνίας

Τηλ.:

 

 

E-mail:

 

 

Social Media

 

Αίτηση πλήρωσης θέσεως Προϊσταμένου Πληροφορικής ΙΕΠ ανακοινώθηκε με το υπ’ αριθμ. 8302/15-07-2024 έγγραφο του ΙΕΠ έχοντας ως θέμα:

Ανακοίνωση – Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης στο Τμήμα Πληροφορικής, Διαλειτουργικότητας και Δικτύων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) με θητεία τετραετούς διάρκειας

που βρίσκεται στον υπερσύνδεσμο:
https://drive.google.com/file/d/10dMbUxYXI8qjBOpKrbtZFmnP6u9e7bD3/view?usp=sharing

Μοιράστε το άρθρο

Facebook
Twitter
Linkedin
Pinterest

Σχολιάστε