Αδυναμία εισόδου στα θέματα της τράπεζας θεμάτων

Αδυναμία εισόδου στα θέματα της τράπεζας θεμάτων

Δεν υπάρχει!!!
Δεν υπάρχει η δυνατότητα εισόδου στα θέματα της Τράπεζας θεμάτων.

Για ποιο λόγο δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα;

Όσοι μαθητές επιθυμούσαν να μελετήσουν κάποια θέματα από την τράπεζα θεμάτων δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα.

Είναι σωστό, λογικό;

Αποτελεί δικλίδα ασφαλείας για την πραγματοποίηση της αυριανής κλήρωσης των θεμάτων ή υπάρχει άλλο θέμα;

Θα υπάρξει αύριο πρόβλημα στη διεξαγωγή της κλήρωσης των θεμάτων;

Αύριο πώς θα πραγματοποιηθούν οι προγραμματισμένες ενδοσχολικές εξετάσεις των Λυκείων;

Για ποιο λόγο έχει πέσει το site;

Δυστυχώς δεν έχει προβλεφθεί εναλλακτικός τρόπος διεξαγωγής των ενδοσχολικών εξετάσεων όταν δημιουργούνται τέτοια έκτακα γεγονότα.

Στην έλλειψη αυτού του ελλείματος προτείνουμε τα εξής:

1.

Πραγματοποίηση των ενδοσχολικών εξετάσεων δίχως την εφαρμογή της κλήρωσης θεμάτων από την τράπεζα θεμάτων.

Η πρόταση αυτή δυστυχως δε θα γίνει δεκτή αποκλειστικά και μόνον λόγω εγωϊσμού.

2.

Εναλλακτικά:
Η κλήρωση για όλα τα μαθήματα όλων των τάξεων όλων των τύπων λυκείων να πραγματοποιηθεί από το ΙΕΠ και να σταλούν τα θέματα με ηλεκτρονική ταχυδρομείο σε όλες τις διευθύνσεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Οι διευθύνσεις να αναλάβουν να στείλουν τα αντίστοιχα θέματα των εξεταζομένων μαθημάτων στις σχολικές τους μονάδες
Δεν είναι δυνατόν να ταλαιπωρούνται μαθητές, εκπαιδευτικοί.
Όσον αφορά εάν επιτρέπεται ή δεν επιτρέπεται θα επισημάνω μόνον το εξής:
Τι ποιο απλό να είχαν ήδη συντάξει υπογράψει και δημοσιεύσει υπουργική απόφαση που να έλυνε το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί.
Έχουμε παραδείγματα που εν μία νυκτί υπέγραφαν υπουργικές αποφάσεις για να μας υποχρεώσουν να κάνουμε κάτι.
Η εμμονή αυτή τη στιγμή στην αδύνατη επαναφορά της τράπεζας θεμάτων έχει ένα και μόνον σκοπό:
Εγωϊστικό ότι εμείς δεν κάνουμε πίσω στο υπάρχον θεσμοθετημένο σύστημα διεξαγωγής των εξετάσων.
Εδώ αναδεικνύεται η αδυναμία ευελεξίας και εφαρμογής πρακτικών δρόμων των ασκούντων διοίκηση στο ΥΠΑΙΘ σε έκτακτα γεγονότα
Αναδεικνύεται η αρτοσκληριωτική στάση των ασκούντων διοίκηση στο ΥΠΑΙΘ.
Κάτι που για τους εκπαιδευτικούς είναι γνωστό
Καιρός να το καταλάβει και η υπόλοιπη κοινωνία
Όταν τα λέγαμε μας στοχοποιούσαν ως ανθρώπους που φοβούνται την εργασία και τον κόπο και τη αξιολόγηση.
Πώς άραγε αξιολογείται ο εκπαιδευτικός που αγωνίζεται και αγωνιά για την ομαλή διεξαγωγή των εξετάσεων;

 

Αδυναμία εισόδου στα θέματα της τράπεζας θεμάτων

Μοιράστε το άρθρο

Facebook
Twitter
Linkedin
Pinterest

Σχολιάστε