Διαπίστωση συνάφειας ΜΠΣ Ειδικής Αγωγής Σχολικής Ψυχολογίας

Διαπίστωση συνάφειας ΜΠΣ Ειδικής Αγωγής Σχολικής Ψυχολογίας σύμφωνα με την υπ’αριθμ. 54929/Ζ1/08-04-2019 διαπιστωτική απόφαση και 15 τροποποιήσεις της, που δημοσιεύτηκαν:

Το έτος 2019 στο Τεύχος Β των ΦΕΚ: 1217, 1455, 1809, 1869, 2743, 3260, 4279

Το έτος 2020 στο Τεύχος Β των ΦΕΚ: 371, 1119, 3144, 5219

Το έτος 2021 στο Τεύχος Β των ΦΕΚ:592, 1812

Το έτος 2022 στο Τεύχος Β των ΦΕΚ:30, 102,1574

 

10 Απριλίου 2019 ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ Φύλλου 1217
Φέρεται σε γνώση των χρηστών του παρακάτω κειμένου ότι η κωδικοποιημένη αυτή μορφή του αποτελεί χρηστικό εργαλείο νομικής πληροφόρησης και ότι σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά τα επίσημα κανονιστικά κείμενα, όπως αυτά βρίσκονται δημοσιευμένα στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβέρνησης.

 

 

 

Η αρχική μορφή της ΥΑ (ΦΕΚ 1217/Β/10-4-2019) Όπως συμπληρώθηκε και τροποποιήθηκε με 1. ΥΑ 66581/Ζ1/24-4-2019 (ΦΕΚ 1455/Β/25-4-2019)

2. ΥΑ 80237/Z1/21-5-2019 (ΦΕΚ 1809/Β/22-5-2019)

3. Διόρθωση στο ΦΕΚ 1936/Β/29-5-2019

4. ΥΑ 82365/Ζ1/23-5-2019 (ΦΕΚ 1869/Β/27-5-2019)

5. ΥΑ 102746/Ζ1/26-6-2019 (ΦΕΚ 2743/Β/3-7-2019)

6. ΥΑ 125519/Ζ1/6-8-2019 (ΦΕΚ 3260/Β/26-8-2019)

7. ΥΑ 180405/Ζ1/19-11-2019 (ΦΕΚ 4279/Β/25-11-2019)

8. ΥΑ 16157/Ζ1/5-2-2020 (ΦΕΚ 371/Β/7-2-2020)

9. ΥΑ 31750/Ζ1/4-3-2020 (ΦΕΚ 1119/Β/2-4-2020)

10. ΥΑ 97130/Ζ1/22-7-2020 (ΦΕΚ 3144/Β/30-7-2020)

11. ΥΑ 158189/Ζ1/19-11-2020 (ΦΕΚ 5219/Β/25-11-2020)

12. ΥΑ 14574/Ζ1/8-2-2021 (ΦΕΚ 592/Β/15-2-2021)

13. YA 48462/Ζ1/27-4-2021 (ΦΕΚ 1812/Β/29-4-2021)

14. YA 1200/Ζ1/05-01-2022 (ΦΕΚ 30/Β/08-01-2022)

15. ΥΑ 4068/Ζ1/13-01-2022 (ΦΕΚ 102/Β/17-01-2022)

16. ΥΑ 31802/Ζ1/21-03-2022 (ΦΕΚ 1574/Β/04-04-2022)

17. ΥΑ 65515/Ζ1/31-05-2022 (ΦΕΚ 2787/Β/03-06-2022)

18. ΥΑ 127862/Ζ1/18-10-2022 (ΦΕΚ 5584/Β/01-11-2022)

 

Αριθμ. 54929/Ζ1/8-4-2019

Διαπίστωση της συνάφειας Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών της ημεδαπής και της αλλοδαπής με τα αντικείμενα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και της Σχολικής Ψυχολογίας.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη:

  1. Την περίπτωση β’ της παρ. 1 του άρθρου 65 του ν. 4589/2019 «Συνέργειες Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με τα ΤΕΙ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις» (Α’ 13).
  2. Τις διατάξεις του ν. 4270/2014 «Αρχές Δημοσιονομικής Διαχείρισης ….και άλλες διατάξεις» (Α’ 143).
  3. Το πδ 18/2018 «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων» (Α’ 31).
  4. Το πδ 125/2016 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 210).
  5. Την 24267/Ζ1/15-2-2019 υπουργική απόφαση «Συγκρότηση και ορισμός μελών ειδικής επιστημονικής επιτροπής της παρ. β του άρθρου 65 του ν.4589/2019 (Α’13)» (Β’ 774).
  6. Την  52425/Z1/04-04-2019    υπουργική    απόφαση    (ΑΔΑ6ΣΙ4653ΠΣ-ΞΓ8) «Καθορισμός κριτηρίων συνάφειας διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών με τα αντικείμενα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και της Σχολικής Ψυχολογίας» (Β’ 1152).
  7. Τη σύμφωνη γνώμη της ανωτέρω επιτροπής (αριθμ. 53849/Ζ1/8-4-2019 του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων).
  8. Την αριθμ. Φ.1/Γ/159/54907/Β1/8-4-2019 εισήγηση της ΓΔΟΥ του ΥΠΠΕΘ, από την οποία προκύπτει ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του τακτικού προϋπολογισμού του ΥΠΠΕΘ, δεδομένου ότι με αυτήν διαπιστώνεται η συνάφεια Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών της ημεδαπής και της αλλοδαπής με τα αντικείμενα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και της Σχολικής Ψυχολογίας, αποφασίζουμε:

Άρθρο 1

Διαπίστωση συνάφειας

  1. Διαπιστώνουμε τη συνάφεια  των  ακόλουθων Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών της ημεδαπής και της αλλοδαπής με το αντικείμενο της ΕΑΕ:

 

 

ΙΔΡΥΜΑ ΤΜΗΜΑ ΤΙΤΛΟΣ ΧΩΡΑ
Α.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ Α-

ΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΛΛΑΔΑ
Α.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ Α-

ΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝ-

ΣΗ: ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗΕΙΔΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΕΛΛΑΔΑ
 

Α.Π.Θ.

ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ: ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙ-

ΔΕΥΣΗ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ «ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ»

 

ΕΛΛΑΔΑ

Α.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑ-

ΓΩΓΙΚΗΣ

ΠΜΣ «ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ», ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ «ΕΙ-

ΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ»

ΕΛΛΑΔΑ
Ε.Κ.Π.Α. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ:

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΕΛΛΑΔΑ
Ε.Κ.Π.Α. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΕΛΛΑΔΑ
 

Ε.Κ.Π.Α.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ-

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

 

ΕΛΛΑΔΑ

Ε.Κ.Π.Α. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΟΓΟ-

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

ΕΛΛΑΔΑ
Ε.Κ.Π.Α. ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ

ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΛΛΑΔΑ
Ε.Κ.Π.Α. ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙ-

ΚΗΣ KAI ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΦΗ-

ΒΟΥ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΛΛΑΔΑ
Ε.Κ.Π.Α. ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙ-

ΚΗΣ KAI ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

ΘΕΩΡΙΑ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥ-

ΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΕΛΛΑΔΑ
Ε.Κ.Π.Α. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠΜΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ:

«ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ»

ΕΛΛΑΔΑ
 

ΕΑΠ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΔΠΜΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ»

 

ΕΛΛΑΔΑ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠΜΣ «ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ Α-

ΓΩΓΗ»

ΕΛΛΑΔΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ

ΑΓΩΓΗΣ

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ

ΕΝΤΑΞΙΑΚΗ ΠΡΑΞΗ

ΕΛΛΑΔΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ

ΑΓΩΓΗΣ

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Α-

ΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

ΕΛΛΑΔΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ

ΑΓΩΓΗΣ

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥ-

ΣΚΟΛΙΕΣ

ΕΛΛΑΔΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ -ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙ-

ΚΑ ΕΥΠΑΘΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

ΕΛΛΑΔΑ
 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ &

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

 

ΔΠΜΣ «ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ»

 

ΕΛΛΑΔΑ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙ-

ΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΛΛΑΔΑ
 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΗΠΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙ-

ΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

 

ΕΛΛΑΔΑ

 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

 

ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή-ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΝΑ-

ΠΗΡΙΕΣ

 

ΕΛΛΑΔΑ

 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ

ΟΠΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

 

ΕΛΛΑΔΑ

 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  

ΕΛΛΑΔΑ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙ-

ΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ –

ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ: ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΕΛΛΑΔΑ
 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΜΣ «ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ», ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ: ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ  

ΕΛΛΑΔΑ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ –

ΑΠΘ

ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΓ-

ΔΠΜΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙ-

ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ»

ΕΛΛΑΔΑ

 

ΙΔΡΥΜΑ ΤΜΗΜΑ ΤΙΤΛΟΣ ΧΩΡΑ
ΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ –

ΙΑΤΡΙΚΗΣ

 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ

ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩ-

ΓΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

 

ΠΜΣ «ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»

 

ΕΛΛΑΔΑ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ -ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ: ΕΙΔΙΚΗ Α-

ΓΩΓΗ ΕΚΠ/ΣΗ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

ΕΛΛΑΔΑ
 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ: ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ-ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΑΓΩΓΗ ΚΩΦΩΝ ΚΑ-

ΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΑΓΩΓΗ ΚΩΦΩΝ

 

ΕΛΛΑΔΑ

 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ: ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ-ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΑΓΩΓΗ ΚΩΦΩΝ – ΚΑ-

ΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ-ΔΥΣΛΕΞΙΑ

 

ΕΛΛΑΔΑ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ (Α-

ΜΕΑ)

 

ΕΛΛΑΔΑ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΠΡΟΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK

ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ

ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΠΡΟΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK

ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ

ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΠΡΟΣ
SAINT XAVIER UNIVERSITY CHI-

CAGO

DEPARTMENT OF COMMUNICA-

TION SCIENCES AND DISORDERS

MASTER OF ARTS SPEECHLANGUAGE PATHOL-

OGY

Η.Π.Α.
 

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΕΚΕΦΕ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ

ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (Δ.Π.Θ.) & ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

(ΕΚΕΦΕ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ)

 

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΤΠΕ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ

 

ΕΛΛΑΔΑ (1)

 

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ

ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΧΟΛΗ: ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ)

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ «ΕΙΔΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ»

 

ΕΛΛΑΔΑ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙ-

ΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΕΙΔΙ-

ΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΛΛΑΔΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΑΔΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΔΙΓΛΩΣΣΗ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

(Bilingual Special Education)

 

ΕΛΛΑΔΑ

 

 

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου/Πανεπιστήμιο του Τορίνο

Ανάπτυξη δεξιοτήτων εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση για την διαχείριση προβλημάτων σε μαθητές με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές

δυσκολίες και στις οικογένειές τους

 

ΕΛΛΑΔΑΙΤΑΛΙΑ(2)

 

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική (Ενιαία) Εκπαίδευση  

ΚΥΠΡΟΣ(3)

 

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση, Κοινωνία και Παιδαγωγική/Κατεύθυνση «Σπουδές για

την αναπηρία»

 

ΕΛΛΑΔΑ

 

ΑΠΘ ΚΑΙ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΑΙΓΑΙΟΥ

ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ: ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ/ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥ-

ΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ

 

ΕΛΛΑΔΑ(4)

ΑΠΘ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ: ΕΝΑ ΣΧΟ-

ΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ/ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΨΥΧΟΠΑΙΔΑ-

ΕΛΛΑΔΑ


  1. Ο τίτλος του ΜΠΣ διορθώθηκε με την παρ. 2 της ΥΑ 66581/Ζ1/24-4-2019 (ΦΕΚ 1455/Β/25-4-2019)
  2. Το τρέχον ΜΠΣ προστέθηκε με την παρ. 1 της ΥΑ 102746/Ζ1/26-6-2019 (ΦΕΚ 2743/Β/3-7-2019)
  3. Το τρέχον και το αμέσως επόμενο ΜΠΣ προστέθηκαν με την παρ. 1 της ΥΑ 180405/Ζ1/19-11-2019 (ΦΕΚ 4279/Β/25-11-2019)
  4. Το τρέχον και το αμέσως επόμενο ΜΠΣ προστέθηκαν με την παρ. 1 της ΥΑ 14574/Ζ1/08-02-2021 (ΦΕΚ 592/Β/15-02-2021)


ΙΔΡΥΜΑ ΤΜΗΜΑ ΤΙΤΛΟΣ ΧΩΡΑ
ΓΩΓΙΚΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟ-

ΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ, ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ «ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»

 

ΕΛΛΑΔΑ(5)

ARTEZ HOGESCHOOL VOOR DE KUNSTEN ENSCHEDE THE NETHER-

LANDS

Master of artsin music therapy (vocals) ΟΛΛΑΝΔΙΑ(6)
CANTERBURY CHRIST CHURCH UNIVERSITY σε συνεργασία με το AEGEAN OMIROS COLLEGE Master of Science in early childhood education with special needs ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ

ΕΛΛΑΔΑ(7)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΔΠΜΣ Ειδικής Αγωγής αι Εκπαίδευσης ΕΛΛΑΔΑ (8)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση ΕΛΛΑΔΑ (9)

 

2. Διαπιστώνουμε τη συνάφεια των ακόλουθων Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών της ημεδαπής και της αλλοδαπής με το αντικείμενο της ΕΑΕ, με την προϋπόθεση της πραγματοποίησης υποχρεωτικής Πρακτικής Άσκησης στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών, η οποία αντιστοιχεί σε τουλάχιστον 20 ECTS:

 

ΙΔΡΥΜΑ ΤΜΗΜΑ ΤΙΤΛΟΣ ΧΩΡΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕ-

ΔΟΝΙΑΣ

 

ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

ΠΜΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ», ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: «ΔΙΓΛΩΣΣΗ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»  

ΕΛΛΑΔΑ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥ-

ΠΡΟΥ

ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ

ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

 

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΕΙΔΙΚΗ (ΕΝΙΑΙΑ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ(10)

 

ΚΥΠΡΟΣ

UNIVERSITY OF

EAST LONDON

CASS SCHOOL OF EDUCATION AND

COMMUNITIES

MASTER OF ARTS IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΤΕΦΑΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ/ΕΙΔΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ  

ΕΛΛΑΔΑ(11)

UNIVERSITY OF EAST LONDONAKMI METROPOLITAN COLLEGE  

MASTER OF ARTS IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS

ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ –

ΕΛΛΑΔΑ(12)

 

Άρθρο 2

  1. Διαπιστώνουμε τη συνάφεια των ακόλουθων Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών με το αντικείμενο της Σχολικής Ψυχολογίας:
ΙΔΡΥΜΑ ΤΜΗΜΑ ΤΙΤΛΟΣ ΧΩΡΑ
Α.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΠΜΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙ-

ΚΤΙΚΗ(13)

ΕΛΛΑΔΑ
Α.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΠΜΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥ- ΕΛΛΑΔΑ

 



5. Το τρέχον ΜΠΣ προστέθηκε με την παρ. 1 της ΥΑ 48462/Ζ1/27-04-2021 (ΦΕΚ 1812/Β/29-04-2021)

6. Το τρέχον ΠΜΣ προστέθηκε με την παρ. 1 της YA 1200/Ζ1/05-01-2022 (ΦΕΚ 30/Β/08-01-2022)

7. Το τρέχον ΠΜΣ προστέθηκε με την παρ. 1 της ΥΑ 4068/Ζ1/13-01-2022 (ΦΕΚ 102/Β/17-01-2022)

8. Το τρέχον ΠΜΣ προστέθηκε με την παρ. 1 της ΥΑ 127862/Ζ1/18-10-2022 (ΦΕΚ 5584/Β/01-11-2022)

9. Το τρέχον ΠΜΣ προστέθηκε με την παρ. 2 της ΥΑ 127862/Ζ1/18-10-2022 (ΦΕΚ 5584/Β/01-11-2022)

10. Το τρέχον και τα επόμενα τέσσερα (4) ΜΠΣ προστέθηκαν με την ΥΑ 66581/Ζ1/24-4-2019 (ΦΕΚ 1455/Β/25-4-2019) (11) Το ΜΠΣ προστέθηκε με την παρ. 1 της ΥΑ 80237/Z1/21-5-2019 (ΦΕΚ 1809/Β/22-5-2019)

11. Το τρέχον ΜΠΣ με αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας προστέθηκε με την παρ. 2 της ΥΑ 31802/Ζ1/21-03-2022 (ΦΕΚ 1574/Β/04-04-2022) με την προϋπόθεση i) της πραγματοποίησης υποχρεωτικής Πρακτικής Άσκησης στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών η οποία αντιστοιχεί σε τουλάχιστον 20 ECTS (500 τουλάχιστον ώρες) ii) η αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας να αφορά εκπαιδευτικό κλάδο

12. Ο τίτλος του ΜΠΣ ανακοινοποιήθηκε με την παρ. 3α της ΥΑ 66581/Ζ1/24-4-2019 (ΦΕΚ 1455/Β/25-4-2019)



 

ΙΔΡΥΜΑ ΤΜΗΜΑ ΤΙΤΛΟΣ ΧΩΡΑ
ΧΟΛΟΓΙΑ(14)
Ε.Κ.Π.Α. ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΠΜΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑ
 

Ε.Κ.Π.Α.

 

ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ  

ΕΛΛΑΔΑ

 

Ε.Κ.Π.Α.

ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ

ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

 

ΠΜΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥ

 

ΕΛΛΑΔΑ

 

Ε.Κ.Π.Α.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚ-

ΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ -ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  

ΕΛΛΑΔΑ

 

Ε.Κ.Π.Α. ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ

ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

 

ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΠΜΣ «ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ»

 

ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΠΡΟΣ

 

 

 

Ε.Κ.Π.Α.-ΔΠΘ-

ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ

ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙ-

ΣΤΗΜΗΣ

 

ΔΙΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΠΜΣ«ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ», ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ «ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ» ΚΑΙ «ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ»

 

 

 

ΕΛΛΑΔΑ

 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΜΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ  

ΕΛΛΑΔΑ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ –

ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

 

ΕΛΛΑΔΑ

 

ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΙΑΚΗΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ-

ΚΟΛΟΓΙΑΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ  

ΕΛΛΑΔΑ

 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ

ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙ-

ΣΤΗΜΩΝ

 

ΠΜΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ / ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

 

ΚΥΠΡΟΣ(15)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ MASTER ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΥΠΡΟΣ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

«ΝΕΟΦΥΤ ΡΙΛΣΚΙ»

ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΠΛΩΜΑ (ΜΑΓΚΙΣΤΡ) ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
UNIVERSITY OF KEELE SCHOOLOF PSYCHOLOGY MSc IN COUNSELLING AND PSYCHOTHERAPY ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΠΜΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ:

ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

ΕΛΛΑΔΑ(16)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗ-

ΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

ΕΛΛΑΔΑ(17)
ROEHAMPTON UNIVERSITY DEPARTMENT OF PSYCHOLOGY MASTER OF ARTS IN PLAY THERAPY ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ(18)
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ(19)
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΨΥ-

ΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ

ΕΛΛΑΔΑ

 



14.Ο τίτλος του ΜΠΣ ανακοινοποιήθηκε με την παρ. 3α της ΥΑ 66581/Ζ1/24-4-2019 (ΦΕΚ 1455/Β/25-4-2019)

15. Το ΜΠΣ ανακοινοποιήθηκε με την παρ. 2β της ΥΑ 80237/Z1/21-5-2019 (ΦΕΚ 1809/Β/22-5-2019)

16. Το ΜΠΣ προστέθηκε με την παρ. 3β της ΥΑ 66581/Ζ1/24-4-2019 (ΦΕΚ 1455/Β/25-4-2019)

17. Το ΜΠΣ προστέθηκε με την παρ. 3β της ΥΑ 66581/Ζ1/24-4-2019 (ΦΕΚ 1455/Β/25-4-2019)

18.Το ΜΠΣ προστέθηκε με την παρ. 2α της ΥΑ 80237/Z1/21-5-2019 (ΦΕΚ 1809/Β/22-5-2019)

19. Το τρέχον και το επόμενο ΜΠΣ προστέθηκαν με την παρ. 1 της ΥΑ 82365/Ζ1/23-5-2019 (ΦΕΚ 1869/Β/27-5-2019)



 

ΙΔΡΥΜΑ ΤΜΗΜΑ ΤΙΤΛΟΣ ΧΩΡΑ
UNIVERSITE DE TOULOUSE II MASTER 2 PSYCHOLOGIE DU DEVELOPPEMENT DE L’ ENFANT ET DE L’ ADOLESCENT ΓΑΛΛΙΑ(20)
UNIVERSITY OF EAST LONDON MASTER OF SCIENCE (M.Sc.) IN COUNSELLING PSYCHOL-

OGY

ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

UNIVERSITY OF LONDON MASTER OF SCIENCE IN CHILD AND ADOLESCENT MENTAL

HEALTH

ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

UNIVERSITY OF DUNDEE MASTER OF SCIENCE PSYCHOLOGICAL THERAPY IN PRIMARY CARE ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ(21)
UNIVERSITY OF KEELE MASTER OF SCIENCE IN COUNSELLING PSYCHOLOGY ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

UNIVERSITATEA BUCURESTI DIPLOMA DE MASTER ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ

ΡΟΥΜΑΝΙΑ
UNIVERSITY OF SOUTH WALES MASTER OF ARTS IN MUSIC THERAPY ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ(22)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Επιστήμες της Αγωγής Εφαρμοσμένη συμβουλευτική ΕΛΛΑΔΑ(23)
UNIVERSITY OF LONDON INSTITUTE OF EDUCATION LONDON UNITED KINGDOM Master of arts in special education (inclusion and disability studies) ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ(24)
UNIVERSITA DEGLI STUDI DI ROMA «FORO ITALICO»

ROMA-ITALIA

EUROPEAN MASTER IN HEALTH AND PHYSICAL ACTIVITY ΙΤΑΛΙΑ
UNIVERSITÉ CATHOLIQUE DE LOUVAIN MASTER EN SCIENCES PSYCHOLOGIQUES À FINALITÈ SPE-

CIALISÈE

ΒΕΛΓΙΟ(25)
 

UNIVERSITE PARIS 5 DESCARTES

SCIENCES HUMAINES ET SOCIALES, A FINALITE PROFESSIONNELLE,MENTION PSYCHOLOGIE,SPECIALITE PSY-

CHOLOGIE CLINIQUE ET PSYCHOPATHOLOGIE

 

ΓΑΛΛΙΑ(26)

2. Διαπιστώνουμε τη συνάφεια του ακόλουθου Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών με το αντικείμενο της Σχολικής Ψυχολογίας, με την προϋπόθεση της πραγματοποίησης Πρακτικής Άσκησης στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών, η οποία αντιστοιχεί σε τουλάχιστον 20 ECTS:

ΙΔΡΥΜΑ ΤΜΗΜΑ ΤΙΤΛΟΣ ΧΩΡΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕ-

ΝΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ

ΕΛΛΑΔΑ

 

«Άρθρο 2Α

Μεταβατικές Διατάξεις (27)

Διαπιστώνουμε τη συνάφεια των κάτωθι Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών, με το αντικείμενο της ΕΑΕ και της Σχολικής Ψυχολογίας, η οποία έχει κριθεί με απόφαση της επιστημονικής επιτροπής της παρ. 11 του άρθρου 28 του ν. 4186/2013 (Α’ 193) ή της Διεύθυνσης ΕΑΕ του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, σύμφωνα με τις ισχύουσες κατά το χρόνο κρίσης της συνάφειας διατάξεις, εφόσον η περάτωση των σπουδών αυτών ολοκληρώθηκε έως την έναρξη ισχύος της παρούσας απόφασης (104-2019):

 



20. Το τρέχον και τα επόμενα δύο ΜΠΣ προστέθηκαν με την παρ. 2 της ΥΑ 102746/Ζ1/26-6-2019 (ΦΕΚ 2743/Β/3-7-2019)

21. Το τρέχον και τα επόμενα δύο ΜΠΣ προστέθηκαν με την παρ. 1 της ΥΑ 125519/Ζ1/6-8-2019 (ΦΕΚ 3260/Β/26-8-2019)

22. Το τρέχον ΜΠΣ προστέθηκε με την παρ. 2 της ΥΑ 180405/Ζ1/19-11-2019 (ΦΕΚ 4279/Β/25-11-2019)

23. Το τρέχον ΜΠΣ προστέθηκε με την παρ. 1 της ΥΑ 16157/Ζ1/5-2-2020 (ΦΕΚ 371/Β/7-2-2020)

24. Το τρέχον και το επόμενο ΜΠΣ προστέθηκαν με την παρ. 1 της ΥΑ 31750/Ζ1/4-3-2020 (ΦΕΚ 1119/Β/2-4-2020)

25. Το τρέχον ΜΠΣ προστέθηκε με την παρ. 1 της 158189/Ζ1/19-11-2020 (ΦΕΚ 5219/Β/25-11-2020)

26. Το τρέχον ΠΜΣ προστέθηκε με την παρ. 2 της ΥΑ 4068/Ζ1/13-01-2022 (ΦΕΚ 102/Β/17-01-2022)

27. Το άρθ. 2Α προστέθηκε με την παρ. 4 της ΥΑ 66581/Ζ1/24-4-2019 (ΦΕΚ 1455/Β/25-4-2019)



  1. ΠΜΣ ημεδαπής και αλλοδαπής με συνάφεια στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση:

 

ΙΔΡΥΜΑ/ΤΜΗΜΑ ΤΙΤΛΟΣ ΧΩΡΑ
 

ΑΠΘ / ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ / ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ  

ΕΛΛΑΔΑ

 

ΑΠΘ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ

ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ: ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ / ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ

ΕΚΠ. ΑΝΑΓΚΩΝ

 

ΕΛΛΑΔΑ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΚΑΙ UN/TA DEGLI STUDI DI TORINO / ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙ-

ΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙ-

ΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ

 

ΕΛΛΑΔΑ

Α.Π.Θ. / ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩ-

ΓΙΚΗΣ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ (ΔΕΥΤΕΡΕΥΩΝ ΚΛΑΔΟΣ: ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ) ΕΛΛΑΔΑ
ΑΠΘ / ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙ-

ΚΗΣ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ (ΠΡΩΤΕΥΩΝ ΚΛΑΔΟΣ: ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ) ΕΛΛΑΔΑ
ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ / ΣΧΟΛΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ) ΚΥΠΡΟΣ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ/ ΣΧΟ-

ΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΕΙΔΙΚΗ /ΕΝΙΑΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΠΡΟΣ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ/ ΣΧΟ-

ΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΕΙΔΙΚΗ (ΕΝΙΑΙΑ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΠΡΟΣ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ/ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙ-

ΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

 

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΕΙΔΙΚΗ (ΕΝΙΑΙΑ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

ΚΥΠΡΟΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΠΡΟΣ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟ ΠΑΝ. ΝΕΟΦΥΤ ΡΙΛΣΚΙ ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
ΠΑΝ/ΜΙΟ ΣΟΦΙΑΣ «ΑΓ. ΚΛΙΜΕΝΤ ΟΧΡΙΝΤΣΚΙ» DIPLOMA (MAGISTR) ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
ΠΑΝ/ΜΙΟ ΣΟΦΙΑΣ «ΑΓ. ΚΛΙΜΕΝΤ ΟΧΡΙΝΤΣΚΙ» ΔΙΠΛΩΜΑ (ΜΑΓΚΙΣΤΡ) ΣΤΗ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
 

ΠΑΝ/ΜΙΟ ΣΟΦΙΑΣ «ΑΓ. ΚΛΙΜΕΝΤ ΟΧΡΙΝΤΣΚΙ»

ΔΙΠΛΩΜΑ (ΜΑΓΚΙΣΤΡ) ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΑΝΑ-

ΓΚΕΣ

 

ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ

ΠΑΝ/ΜΙΟ ΣΟΦΙΑΣ «ΑΓ. ΚΛΙΜΕΝΤ ΟΧΡΙΝΤΣΚΙ» ΔΙΠΛΩΜΑ (ΜΑΓΚΙΣΤΡ) ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
 

ΠΑΝ/ΜΙΟ ΣΟΦΙΑΣ «ΑΓ. ΚΛΙΜΕΝΤ ΟΧΡΙΝΤΣΚΙ»

ΔΙΠΛΩΜΑ (ΜΑΓΚΙΣΤΡ) ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ  

ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ

ΠΑΝ/ΜΙΟ «Π. ΧΙΛΕΝΤΑΡΣΚΙ» ΠΛΟΒΝΤΙΒ DIPLOMA MAGISTR ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΕΠΙΚΟΙΝ/ΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ –

ΕΠΑΓΓ/ΚΗ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ: ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ

ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
ΠΑΝ/ΜΙΟ «Π. ΧΙΛΕΝΤΑΡΣΚΙ» ΠΛΟΒΝΤΙΒ DIPLOMA MAGISTR ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΕΠΙΚΟΙΝ/ΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣΕΠΑΓΓ/ΚΗ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ: ΛΟΓΟΠΕΔΙΚΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
 

ΠΑΝ/ΜΙΟ «Π. ΧΙΛΕΝΤΑΡΣΚΙ» ΠΛΟΒΝΤΙΒ

DIPLOMA MAGISTR ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΕΠΙΚΟΙΝ/ΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ-

ΕΠΑΓΓ/ΚΗ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ

 

ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ

ΠΑΝ/ΜΙΟ «Π. ΧΙΛΕΝΤΑΡΣΚΙ» ΠΛΟΒΝΤΙΒ ΔΙΠΛΩΜΑ (ΜΑΓΚΙΣΤΡ) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΗΝ Α-

ΝΑΠΤΥΞΗ

ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
UNIVERSITY OF EDINBURGΗ MASTER OF SCIENCE IN INCLUSIVE AND SPECIAL EDUCATION ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

UNIVERSITY OF EDINBURGΗ MASTER OF SCIENCE IN EDUCATION (SPECIAL EDUCATION) ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

UN/TA DEGLI STUDI DI ROMA «TOR VERGATA» MASTER DI SECONDO LIVELLO DINAMICHE EMOTIVO-AFFETTIVE ED EDUCAZIONE ΙΤΑΛΙΑ
UN/TA DEGLI STUDI DI ROMA «TOR VERGA-

TA»

MASTER DI SECONDO LIVELLO EDUCATION AND DISABILITY LE

DINAMICHE EMOTIVO-AFFETTIVE

ΙΤΑΛΙΑ
ΠΑΝ. ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ/ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ

ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΔΙΓΛΩΣΣΗ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙ-

ΔΕΥΣΗ

ΕΛΛΑΔΑ(28)


28.Το τρέχον ΜΠΣ και τα επόμενα 23 ΜΠΣ προστέθηκαν με την παρ. 3 της ΥΑ 80237/Z1/21-5-2019 (ΦΕΚ 1809/Β/22-5-2019)

 



 

ΙΔΡΥΜΑ/ΤΜΗΜΑ ΤΙΤΛΟΣ ΧΩΡΑ
ΠΑΝ. ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ/ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΛΛΑΔΑ
 

UNIVERSITY OF GLASGOW

MASTER OF EDUCATION IN INCLUSIVE EDUCATION : RESEARCH, POLICY AND PRACTICE ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
MCGILL UNIVERSITY MASTER OF ARTS (M.A.) IN ADAPTED PHYSICAL ACTIVITY ΚΑΝΑΔΑΣ
MCGILL UNIVERSITY MASTER OF ARTS (M.A.) IN PHYSICAL EDUCATION ΚΑΝΑΔΑΣ
UNIVERSITY OF BRISTOL MASTER OF EDUCATION ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

UNIVERSITY OF BIRMINGHAM MASTER OF EDUCATION (SPECIAL EDUCATION: AUTISM (CHIL-

DREN))

ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

UNIVERSITY OF OSLO MASTER OF PHILOSOPHY IN SPECIAL NEEDS EDUCATION ΝΟΡΒΗΓΙΑ
KATHOLIEKE UNIVERSITEIT LEUVEN ERASMUS MUNDUS MASTER IN ADAPTED PHYSICAL ACTIVITY ΒΕΛΓΙΟ
MIDDLESEX UNIVERISTY MASTER OF ARTS IN WORK BASED LEARNING STUDIES (SPECIAL EDUCATION) ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
UNIVERSITY OF LEEDS MASTER OF ARTS IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
UN/TA DEGLI STUDI ROMA TRE MASTER DI SECONDO LIV. IN METODOLOGIA E DIDATTICA SPE-

CIALE PER L INTEGRAZIONE DEGLI ALLIEVI CON DISABILITA

ΙΤΑΛΙΑ
UNIVERSITY OF LEEDS MASTER OF ARTS IN DISABILITY STUDIES ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ/ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑ-

ΚΗΣ/ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ, ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ  

ΕΛΛΑΔΑ

UNIVERSITY OF NOTTINGHAM MASTER OF ARTS IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS AND INCLU-

SION

ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

UNIVERSITY OF NOTTINGHAM MASTER OF ARTS IN SPECIAL AND INCLUSIVE EDUCATION ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙ-

ΔΕΥΣΗΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗΕΙΔΙΚΗ

ΑΓΩΓΗ)

 

ΕΛΛΑΔΑ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ/ΤΜΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΛΛΑΔΑ
BRUNEL UNIVERSITY MASTER OF ARTS IN EDUCATION (SPECIAL EDUCATIONAL

NEEDS)

ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

UNIVERSITY WORCESTER MASTERS OF ARTS IN SPECIAL AND INCLUSIVE EDUCATION ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
UNIVERSITY OF GLASGOW MASTER OF EDUCATION IN INCLUSIVE EDUCATION : RESEARCH,

POLICY AND PRACTICE (SPECIALISM IN AUTISM)

ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

BRUNEL UNIVERSITY MASTER OF ARTS IN EDUCATION (SEVERE LEARNING DIFFICUL-

TIES)

ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

UNIVERSITY OF BRISTOL MASTERS OF SCIENCE IN EDUCATION (SPECIAL AND INCLUSIVE EDUCATION) ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
UNIVERSITY OF WALES, NEWPORT WALES MASTER OF ARTS IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

UNIVERSITY OF BIRMINGHAM MASTER OF ARTS [EDUCATION (INCLUSION AND SPECIAL EDUCATION NEEDS)] ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ(29)
UNIVERSITY OF SUNDERLAND MASTER OF ARTS IN EDUCATION (SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS,

DISABILITY AND INCLUSION)

ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ(30)

UNIVERSITY OF SUNDERLAND MASTER OF ARTS IN EDUCATION (SPECIAL NEEDS and INCLUSIVE

EDUCATION)

ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

LIVERPOOL JOHN MOORES UNIVERSITY MASTER OF ARTS SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ


29.Το τρέχον ΜΠΣ προστέθηκε με την διόρθωση στο ΦΕΚ 1936/Β/29-5-2019

30. Το τρέχον και τα επόμενα δεκατρία (13) ΜΠΣ προστέθηκαν με την παρ. 2 της ΥΑ 82365/Ζ1/23-5-2019 (ΦΕΚ 1869/Β/27-5-2019)



 

ΙΔΡΥΜΑ/ΤΜΗΜΑ ΤΙΤΛΟΣ ΧΩΡΑ
ΕΘΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ «ΒΑΣΙΛ ΛΕΒΣΚΙ» ΣΟΦΙΑΣ ΜΑΓΚΙΣΤΡ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
ROEHAMPTON UNIVERSITY MASTER OF ARTS IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS (INCLUSIVE

PERSPECTIVES)

ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

 

ROEHAMPTON UNIVERSITY

 

MASTER OF ARTS IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS

ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΠΡΟΛΗΨΗΠΑΡΕΜΒΑΣΗ-ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΛΛΑΔΑ
UNIVERSITY OF EXETER MASTER OF EDUCATION IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
ROEHAMPTON UNIVERSITY MASTER OF ARTS IN SPECIAL AND INCLUSIVE EDUCATION ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
 

UNIVERSITY OF BIRMINGHAM

 

MASTER OF ARTS (EDUCATION (SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS)

ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ/ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙ-

ΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

 

ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ/ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΕΙΔΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

 

ΕΛΛΑΔΑ

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ/ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙ-

ΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ  

ΕΛΛΑΔΑ

UNIVERSITY OF NOTTINGHAM MASTER OF ARTS IN SPECIAL NEEDS ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
UNIVERSITY OF NOTTINGHAM MASTER OF ARTS IN PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN SPECIAL

NEEDS

ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

UNIVERSITY OF LONDON INSTITUTE OF

EDUCATION

MASTER OF ARTS IN INCLUSIVE EDUCATION ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ(31)

UNIVERSITY OF LONDON UCL INSTITUTE

OF EDUCATION

MASTER OF SCIENCE IN SPECIAL AND INCLUSIVE EDUCATION ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

UNIVERSITY OF BRISTOL MASTER OF EDUCATION IN SPECIAL EDUCATION ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

UNIVERSITY OF WALES MASTER OF EDUCATION SPECIALISING IN SPECIFIC LEARNING

DIFFICULTIES/ DYSLEXIA

ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

 

UNIVERSITY OF NORTHAMPTON

MASTER OF ARTS IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS AND INCLUSION ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
UNIVERSITY OF WALES MASTER OF ARTS IN EDUCATION STUDIES ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ/ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ

ΣΧΟΛΗ

ΔΥΣΛΕΞΙΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ

ΧΡΗΣΗ ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ

ΕΛΛΑΔΑ
UNIVERSITY COLLEGE LONDON MASTER OF ARTS IN SPECIAL AND INCLUSIVE EDUCATION ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ: ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΑΝΑΓΚΩΝ

 

ΕΛΛΑΔΑ

 

UNIVERSI TA DEGLI STUDI Dl TORINO

MASTER Dl SECONDO LIVELLO IN COMPETENZE RELAZIONALI PER INSEGNANTI CHE INTERAGISCONO CON ALUNNI Ε FAMIGUE

CON BISOGNI EDUCATIVI SPECIALI

 

ΙΤΑΛΙΑ

THE UNIVERSITY OF MANCHESTER MASTER IN EDUCATION SPECIAL EDUCATION ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
UNIVERSITY OF WALES MASTER OF ARTS IN EDUCATION [SPECIFIC LEARNING DIFFICUL-

TIES (DYSLEXIA)]

ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

 

UNIVERSITY OF SOUTHAMPTON

MASTER OF SCIENCE EDUCATION SPECIFIC LEARNING DIFFICULTIES ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ/ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ/ ΤΕΦΑΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ  

ΕΛΛΑΔΑ



31. Το τρέχον και τα επόμενα δεκατέσσερα (14) ΜΠΣ προστέθηκαν με την παρ. 3 της ΥΑ 102746/Ζ1/26-6-2019 (ΦΕΚ 2743/Β/3-7-2019)



 

ΙΔΡΥΜΑ/ΤΜΗΜΑ ΤΙΤΛΟΣ ΧΩΡΑ
THE OPEN UNIVERSITY MASTER OF EDUCATION (EQUALITY AND DIVERSITY) ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
UNIVERSITY OF EDINBURGH MASTER OF EDUCATION IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ(32)

BOSTON UNIVERSITY MASTER OF EDUCATION SPECIAL EDUCATION Η.Π.Α.
UNIVERSITY OF LONDON

KING΄S COLLEGE LONDON

MASTER OF ARTS IN E-INCLUSION

(LEARNING, DISABILITY AND TECHNOLOGY)

ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

 

UNIVERSITY OF SOUTH WALES

Master of arts in special educational needs and additional learning needs ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ(33)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΟΦΙΑΣ «ΑΓ.ΚΛΙΜΕΝΤ Ο-

ΧΡΙΝΤΣΚΙ»

DIPLOMA (MAGISTER) ΛΟΓΟΠΑΙΔΕΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
UNIVERSITY COLLEGE LONDON MASTER OF ARTS IN SPECIFIC LEARNING DIFFICULTIES (DYSLEX-

IA)

ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ(34)

SAINT KLIMENT OHRIDSKI DIPLOMA (MAGISTR) IN SPECIAL PEDAGOGY ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ(35)
UNIVERSITY OF EAST LONDON – AKMI METROPOLITAN COLLEGE  

MASTER OF ARTS IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS

ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ –

ΕΛΛΑΔΑ(36)

UNIVERSITY OF EAST LONDON MASTER OF ARTS IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ(37)

 

  1. ΠΜΣ ημεδαπής και αλλοδαπής με συνάφεια στη Σχολική Ψυχολογία:

 

ΙΔΡΥΜΑ/ΤΜΗΜΑ ΤΙΤΛΟΣ ΧΩΡΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ / ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ / ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

 

ΕΛΛΑΔΑ

UNIVERSITY LEIDEN / FACULTY OF SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES MSc IN PSYCHOLOGY / MAIN FIELD(S) OF STUDY: CHILD and ADOLESCENT PSYCHOLOGY  

ΟΛΛΑΝΔΙΑ

 

LEIDEN

MSc IN PSYCHOLOGY/MAIN FIELD(S) OF STUDY: CHILD and ADOLESCENT PSYCHOLOGY  

ΟΛΛΑΝΔΙΑ(38)

UNIVERSITA DEGLI STUDI DI FIRENZE MASTER DI SECONDO LIVELLO IN PSICOLOGIA SCOLASTICA E DEI

DISTURBI DI APPRENDIMENTO

ΙΤΑΛΙΑ
UΝIVERSITY OF LONDON MASTER OF ARTS IN CHILD DEVELOPMENT ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
UΝIVERSITY OF LONDON MASTER OF SCIENCE IN CHILD DEVELOPMENT ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

UNIVERSITA DEGLI STUDI DI L΄AQUILA MASTER DI SECONDO LIVELLO IN METODOLOGIE DIDATTICHE E

PSICOLOGICHE DELL EDUCAZIONE

ΙΤΑΛΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΥΠΡΟΣ
ΝΕΑΠΟΛΗ ΠΑΦΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ MAGISTER SCIENTIAE (MSc) ΣΤΗΝ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

ΚΥΠΡΟΣ
NOTTINGHAM TRENT UNIVERSITY Msc APPLIED CHILD PSYCHOLOGY ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ



32. Το τρέχον και τα επόμενα δύο ΜΠΣ προστέθηκαν με την παρ. 2 της ΥΑ 125519/Ζ1/6-8-2019 (ΦΕΚ 3260/Β/26-8-2019)

33. Το τρέχον και το επόμενο ΜΠΣ προστέθηκε με την παρ. 2 της ΥΑ 16157/Ζ1/5-2-2020 (ΦΕΚ 371/Β/7-2-2020)

34. Το τρέχον ΜΠΣ προστέθηκε με την παρ. 2 της ΥΑ 14574/Ζ1/08-02-2021 (ΦΕΚ 592/Β/15-02-2021)

35. Το τρέχον ΜΠΣ προστέθηκε με την παρ. 2 της ΥΑ 48462/Ζ1/27-04-2021 (ΦΕΚ 1812/Β/29-04-2021)

36. Το τρέχον ΜΠΣ προστέθηκε με την παρ. 2 της YA 1200/Ζ1/05-01-2022 (ΦΕΚ 30/Β/08-01-2022) με την προϋπόθεση η αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας να αφορά εκπαιδευτικό κλάδο

37. Το τρέχον ΜΠΣ προστέθηκε με την παρ. 1 της YA 31802/Ζ1/21-03-2022 (ΦΕΚ 1574/Β/04-04-2022)

38. Το τρέχον ΜΠΣ και τα επόμενα 10 ΜΠΣ προστέθηκαν με την παρ. 4 της ΥΑ 80237/Z1/21-5-2019 (ΦΕΚ 1809/Β/22-5-2019)



 

ΙΔΡΥΜΑ/ΤΜΗΜΑ ΤΙΤΛΟΣ ΧΩΡΑ
LEIDEN MASTERS OF SCIENCE IN EDUCATION AND CHILD STUDIES ΟΛΛΑΝΔΙΑ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ/ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  

ΕΛΛΑΔΑ

 

ΕΚΠΑ

ΠΜΣ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ  

ΕΛΛΑΔΑ

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ/ ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ  

ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

 

ΕΛΛΑΔΑ(39)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ/ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΛΛΑΔΑ(40)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ/ ΤΜΗΜΑ ΙΑ-

ΤΡΙΚΗΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΥΠΡΟΣ
UNIVERSITY OF MANCHESTER Master in education / educational psychology ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ(41)

UNIVERSITY OF EDINBURGH Master of science in children and young people’s mental health

and psychological practice

ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ

UNIVERSITY OF LONDON INSTITUTE OF EDUCATION LONDON UK MASTER OF ARTS IN EDUCATION PSYCHOLOGY OF EDUCATION ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ (42)
UNIVERSITY COLLEGE LONDON MASTER OF SCIENCE IN PSYCHOLOGY OF EDUCATION ΗΝΩΜΕΝΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟ(43)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ «ΠΑΪΣΙΙ ΧΙΛΕΝΤΑΡΣΚΙ» ΤΟΥ

ΠΛΟΒΝΤΙΒ

ΔΙΠΛΩΜΑ (ΜΑΓΚΙΣΤΡ) ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ

ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ(44)

 

Άρθρο 3 Έναρξη ισχύος

Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Μαρούσι, 8 Απριλίου 2019

Ο Υπουργός

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ

 



39. Το τρέχον ΜΠΣ προστέθηκε με την παρ. 3 της ΥΑ 82365/Ζ1/23-5-2019 (ΦΕΚ 1869/Β/27-5-2019)

40. Το τρέχον και τα επόμενα δύο (2) ΜΠΣ προστέθηκαν με την παρ. 3 (;;;) της ΥΑ 102746/Ζ1/26-6-2019 (ΦΕΚ 2743/Β/3-7-2019)

41. Το τρέχον και το επόμενο ΜΠΣ προστέθηκε με την παρ. 3 της ΥΑ 16157/Ζ1/5-2-2020 (ΦΕΚ 371/Β/7-2-2020)

42. Το τρέχον ΜΠΣ προστέθηκε με την ΥΑ 97130/Ζ1/22-7-2020 (ΦΕΚ 3144/Β/30-7-2020)

43. Το τρέχον ΜΠΣ προστέθηκε με την παρ. 2 της ΥΑ 158189/Ζ1/19-11-2020 (ΦΕΚ 5219/Β/25-11-2020)

44. Το τρέχον ΜΠΣ προστέθηκε με την παρ. 1 της ΥΑ 65515/Ζ1/31-05-2022 (ΦΕΚ 2787/Β/03-06-2022)



Διαπίστωση συνάφειας ΜΠΣ Ειδικής Αγωγής Σχολικής Ψυχολογίας σύμφωνα με την υπ’αριθμ. 54929/Ζ1/08-04-2019 διαπιστωτική απόφαση και 15 τροποποιήσεις της, που δημοσιεύτηκαν:

Το έτος 2019 στο Τεύχος Β των ΦΕΚ: 1217, 1455, 1809, 1869, 2743, 3260, 4279

Το έτος 2020 στο Τεύχος Β των ΦΕΚ: 371, 1119, 3144, 5219

Το έτος 2021 στο Τεύχος Β των ΦΕΚ:592, 1812

Το έτος 2022 στο Τεύχος Β των ΦΕΚ:30, 102,1574

βρίσκεται στον υπερσύνδεσμο:

https://drive.google.com/file/d/1GHlu1M6ADgqcFOF7BJ3cEWw5uqGdPdt0/view?usp=sharing

Ευχαριστούμε πολύ τη ΔΔΕ Φλώρινας που μας παραχωρεί τη δυνατότητα να αναρτούμε το συγκεκριμένο αρχείο

Μοιράστε το άρθρο

Facebook
Twitter
Linkedin
Pinterest

Σχολιάστε