Εγκρίσεις ολιγομελών ΣΜΕΑΕ Αν Θεσσαλονίκης 2024-2025

Εγκρίσεις ολιγομελών ΣΜΕΑΕ Αν Θεσσαλονίκης 2024-2025 ανακοινώθηκαν με το υπ’ αριθμ. 13077/12-07-2024 έγγραφο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Αθμιας και Βθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας με θέμα:

 

Έγκριση ολιγομελών τμημάτων Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, για το σχολικό έτος 2024-2025

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 11 του Ν. 4452/15-02-2017 (ΦΕΚ 17/τ. Α’/15-02-2017), με θέμα: «Ρύθμιση θεμάτων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης».
  2. Το με αριθμ. πρωτ. 155685/ΓΔ4/07-10-2019 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ, με θέμα : «Διευκρινίσεις σχετικά με διατάξεις του άρθρου 11 του ν. 4452/2017».
  3. Τη με αριθμ. πρωτ. Φ.353.1/ 324/ 105657/ Δ1/ 8-10-02 Υ.Α. (ΦΕΚ 1340/16-10-2002 τ. Β΄) με θέμα:

«Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των Προϊσταμένων των Περιφερειακών Υπηρεσιών…», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

  1. Τη με αρ. πρωτ. Φ.351.1/11/48020/Ε3/28-03-2019 Υπουργική Απόφαση, με θέμα: «Τοποθέτηση Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης» (ΑΔΑ: ΩΩΤΗ4653ΠΣ-ΒΔ3).
  2. Την αριθμ. 73854/Γ1/04-07-2023 (Υ.Ο.Δ.Δ. 627) απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με την οποία έγινε δεκτή η παραίτηση του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Αλέξανδρου Κόπτση, και την αριθμ. 10/05-07-2023 πράξη ανάληψης των καθηκόντων του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης.
  3. Το με αριθμ. πρωτ. 64200/Δ3/10-06-2024 έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ με θέμα: «Ενέργειες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου των Γυμνασίων Ε.Α.Ε., Λυκείων Ε.Α.Ε., Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ) και των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.), για το σχολικό έτος 2024-2025».
  4. Το με αριθμ. πρωτ. 11473/12-06-2024 έγγραφο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας με θέμα: «Εισηγήσεις για έγκριση ολιγομελών τμημάτων στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής Β΄/θμιας Εκπαίδευσης».
  5. Το με αριθμ. πρωτ. 15872/02-07-2024 έγγραφο της Δ.Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης, με θέμα: «Ολιγομελή τμήματα ΕΑΕ προς έγκριση για το σχ. έτος 2024-25».

 

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε


Εγκρίνουμε
τη λειτουργία ολιγομελών τμημάτων Σ.Μ.Ε.Α.Ε. για το σχολικό έτος 2024-2025, ως ακολούθως:

 

Α/Α ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΤΑΞΗ ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΛΙΓΟΜΕΛΩΝ

ΤΜΗΜΑΤΩΝ

 

1

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΥΚΟΩΝ  

Α ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ – ΑΠ

 

1

2 ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΥΚΟΩΝ  

Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – Β1

 

1

3 ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΥΚΟΩΝ  

Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ – Α1

 

1

4 ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 1ο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – Γ1 1
5 ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 1ο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ – ΓΚ ΤΟΜΕΑΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ 1
6 ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2ο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Β΄ ΕΠΑΛ – Β1 ΥΓΕΙΑΣ  

1

7 ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2ο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Γ΄ ΕΠΑΛ – Γ1 ΥΓΕΙΑΣ 1

Κοιν:

  1. Αρμόδιοι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Ε.Α.Ε. της Δ.Π.Ε. Ανατολικής Θεσ/νίκης (δια της Δ.Π.Ε. Ανατολικής Θεσ/νίκης)
  2. Δ/νση Β΄/θμιας Εκπ/σης Ανατολικής Θεσσαλονίκης
  3. Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (δια της οικείας Δ/νσης Εκπ/σης)
  4. 1ο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Α΄ Θεσσαλονίκης

Εγκρίσεις ολιγομελών ΣΜΕΑΕ Αν Θεσσαλονίκης 2024-2025 ανακοινώθηκαν με το υπ’ αριθμ. 13077/12-07-2024 έγγραφο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Αθμιας και Βθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας με θέμα:

 

Έγκριση ολιγομελών τμημάτων Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, για το σχολικό έτος 2024-2025

που βρίσκεται στον υπερσύνδεσμο:

https://drive.google.com/file/d/1VWDaMSs1C-_glC4maws6PH8l2CcvkTwy/view?usp=sharing

Μοιράστε το άρθρο

Facebook
Twitter
Linkedin
Pinterest

Σχολιάστε