Επιλογή Αρμοδιότητες ΥΣΕΠΕΗΥ Γυμνασίων ΓΕΛ 2025

Επιλογή Αρμοδιότητες ΥΣΕΠΕΗΥ Γυμνασίων ΓΕΛ 2025 ορίστηκαν με το υπ’ αριθμ. 102941/Δ2/11-09-2024 έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ με θέμα:

 

 Επιλογή και αρμοδιότητες Υπεύθυνου/ης Σχολικού Εργαστηρίου Πληροφορικής και Εφαρμογών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Y.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.) των Γυμνασίων και Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ.)

 

  1. Διαδικασία επιλογής Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

 

Η επιλογή Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. γίνεται σε συνεδρίαση του συλλόγου των διδασκόντων/ουσών της σχολικής μονάδας.

Μετά την εκδήλωση σχετικού ενδιαφέροντος και σύμφωνα με τα κριτήρια της παραγράφου 2 που ακολουθεί, o σύλλογος προτείνει έναν/μία εκπαιδευτικό μεταξύ εκείνων που πρόκειται να διδάξουν τα μαθήματα Πληροφορικής στη σχολική μονάδα, ως Υπεύθυνο/η για το Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής και Εφαρμογών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.) που χρησιμοποιεί η σχολική μονάδα.

Επισημαίνεται ότι η πρόταση του συλλόγου αφορά στους/στις εκπαιδευτικούς που πρόκειται να διδάξουν τα μαθήματα Πληροφορικής, σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 85980/Δ2/03-07-2020 Υ.Α. (Β΄ 2737), όπως τροποποιήθηκε με τις με αρ. πρωτ. 97911/Δ2/23-07-2020 Υ.Α. (Β΄ 3215), 117399/Δ2/20-09-2021 Υ.Α. (Β΄ 4433), 82843/Δ2/24-07-2023 Υ.Α. (Β΄ 4768) και 84951/Δ2/24-07-2024 Υ.Α. (Β΄ 4734) και συμπληρώθηκε με την με αρ. πρωτ. 94222/Δ2/29-07-2021 Υ.Α. (Β΄ 3782).

Η πρόταση του συλλόγου για τον/την Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. διαβιβάζεται στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Δ.Ε.) στην οποία υπάγεται η σχολική μονάδα.

Ο/Η Προϊστάμενος/η της οικείας Δ.Δ.Ε. με απόφασή του/της ορίζει τον/την Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., η θητεία του/της οποίου/ας διαρκεί ένα σχολικό έτος, εάν είναι μόνιμος/η εκπαιδευτικός. Εάν ο/η Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. είναι αναπληρωτής/τρια ή ωρομίσθιος/α εκπαιδευτικός, η θητεία του/της διαρκεί από τον ορισμό του/της ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

Η απόφαση κοινοποιείται στη σχολική μονάδα και στη Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης/Τμήμα Α΄ του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.).

 

  1. Κριτήρια επιλογής Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

 

Α. Τα κριτήρια επιλογής Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. διακρίνονται στις ακόλουθες κατηγορίες:

 

Ι. Επιστημονική συγκρότηση

II. Διοικητική και διδακτική εμπειρία

 

Β. Τα κριτήρια επιλογής Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. αποτιμώνται σε μόρια ως εξής:

 

Ι. Επιστημονική συγκρότηση (Μέγιστο 17 μόρια) Τίτλοι σπουδών (Μέγιστο 9 μόρια)

α) Διδακτορικό δίπλωμα σε γνωστικό αντικείμενο συναφές με την Πληροφορική 6
β) Διδακτορικό δίπλωμα σε γνωστικό αντικείμενο μη συναφές με την Πληροφορική 2
γ) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε γνωστικό αντικείμενο συναφές με την Πληροφορική 4
δ) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε γνωστικό αντικείμενο μη συναφές με την Πληροφορική 1
ε) Δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι. (Πανεπιστημίου ή Τ.Ε.Ι.) σε γνωστικό αντικείμενο συναφές με την Πληροφορική 2
στ) Δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι. (Πανεπιστημίου ή Τ.Ε.Ι.) σε γνωστικό αντικείμενο μη συναφές με την

Πληροφορική

0,5

 

Διευκρινίσεις επί των κριτηρίων και της αντίστοιχης μοριοδότησης

 

  1. Μέγιστος αριθμός μορίων για κατοχή τίτλων σπουδών των κριτηρίων από β) έως και στ): επτά (7).
  2. Τίτλος σπουδών που αποτέλεσε προσόν διορισμού δεν μοριοδοτείται.
  3. Σε περίπτωση μετάταξης δεν μοριοδοτείται ο τίτλος σπουδών που αποτέλεσε προσόν για τη μετάταξη και μοριοδοτείται ο τίτλος που αποτέλεσε προσόν του αρχικού διορισμού.
  4. Όλοι οι τίτλοι σπουδών, εφόσον προέρχονται από ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της αλλοδαπής, πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από το ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. (Διαπανεπιστημιακό Κέντρο Αναγνωρίσεως Τίτλων Σπουδών της Αλλοδαπής)/Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. (Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης) ή το Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Ι.Τ.Ε.).
  5. Στα κριτήρια α) και γ) μοριοδοτείται ο ανώτερος από τους δύο τίτλους, αν ανήκουν στο ίδιο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών. Αν το διδακτορικό δίπλωμα ανήκει σε διαφορετικό κλάδο από τον μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών και δεν αποτελεί συνέχεια αυτού, μοριοδοτούνται και τα δύο.
  6. Για τη μοριοδότηση των κριτηρίων β) και δ) ισχύει ό,τι και για τα κριτήρια α) και γ).

 

Γνώση στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) (1 μόριο)

Πιστοποίηση επιμόρφωσης Επιπέδου Β΄ 1

 

Διευκρίνιση: Η μοριοδότηση γίνεται με βάση βεβαίωση του φορέα πιστοποίησης.

 

Γνώση ξένων γλωσσών (Μέγιστο 1,5 μόριο)

 

α) Πιστοποιημένη γνώση μίας ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Β1 0,2
β) Πιστοποιημένη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Β1 0,1
γ) Πιστοποιημένη γνώση μίας ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Β2 0,8
δ) Πιστοποιημένη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Β2 0,4
ε) Πιστοποιημένη γνώση μίας ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου ανώτερου (Γ1 ή Γ2) του Β2 1
στ) Πιστοποιημένη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου ανώτερου (Γ1 ή Γ2) του Β2 0,5

 

Διευκρινίσεις επί των κριτηρίων και της αντίστοιχης μοριοδότησης

 

  1. Αν ο/η υποψήφιος/α κατέχει αποδεικτικά πιστοποιημένης γνώσης της ίδιας γλώσσας περισσότερα του ενός, μοριοδοτείται μόνο το ανώτερο εξ αυτών.
  2. Η γνώση ξένης γλώσσας αποδεικνύεται σύμφωνα με τον εκάστοτε επικαιροποιημένο σχετικό πίνακα που αναρτάται στον ιστότοπο του Α.Σ.Ε.Π. (διαδρομή: asep.gr –> Ενημερωτική πύλη –> Υπολογισμός μορίων –> Πολίτες –> Έντυπα – Διαδικασίες –> Διαγωνισμών ΑΣΕΠ – Έντυπα με σειρά προτεραιότητας –> Παράρτημα Γνώσης Γλωσσομάθειας – Τρόπος Απόδειξης).

 

Επιμόρφωση (Μέγιστο 1 μόριο)

 

α) Βεβαίωση ή πιστοποιητικό ετήσιας επιμόρφωσης Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Μ.Ε.), Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Δημοτικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Δ.Ε.), Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) ή Σχολής Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. – ΠΑ.ΤΕ.Σ.).  

 

0,5

β) Βεβαίωση ή πιστοποιητικό ετήσιας επιμόρφωσης Α.Ε.Ι. (Πανεπιστήμιο ή Τ.Ε.Ι.) διάρκειας τριακοσίων (300) τουλάχιστον ωρών ή εννεάμηνης διάρκειας. 0,5
γ) Βεβαίωση παρακολούθησης πιστοποιημένων επιμορφωτικών προγραμμάτων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (Π.Ι.) ή του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.). 0,1 ανά δέκα

(10) ώρες και μέχρι 0,5

δ) Παρακολούθηση επιμορφωτικών δραστηριοτήτων Κέντρου Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.) ή Τμήματος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών. 0,1 ανά δέκα

(10) ώρες και μέχρι 0,5

 

Διευκρινίσεις επί των κριτηρίων και της αντίστοιχης μοριοδότησης

 

  1. Οι βεβαιώσεις και τα πιστοποιητικά των ανωτέρω κριτηρίων μοριοδοτούνται εφόσον δεν ήταν αναγκαία προσόντα για τον διορισμό.
  2. Η μοριοδότηση για το κριτήριο δ) γίνεται με βάση βεβαίωση του/της Υπεύθυνου/ης του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ή του Τμήματος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, στην οποία θα αναφέρονται λεπτομερώς οι επιμορφωτικές δραστηριότητες που παρακολούθησε ο/η υποψήφιος/α κατά τη διάρκεια κάθε σχολικού έτους.

 

Διδακτικό – επιμορφωτικό έργο (Μέγιστο 1 μόριο)

 

α) Διδακτικό έργο σε Α.Ε.Ι. (Πανεπιστήμιο ή Τ.Ε.Ι.), Σ.Ε.Λ.Μ.Ε., Σ.Ε.Λ.Δ.Ε., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. – ΠΑ.ΤΕ.Σ. 0,5 ανά εξάμηνο διδασκαλίας
β) Συμμετοχή ως πιστοποιημένος/η επιμορφωτής/τρια σε προγράμματα επιμόρφωσης 0,1 ανά δέκα (10) ώρες


Διευκρινίσεις επί των κριτηρίων και της αντίστοιχης μοριοδότησης

 

  1. Η μοριοδότηση για το κριτήριο α) γίνεται με βάση βεβαίωση του φορέα στον οποίο επιτελέσθηκε το διδακτικό έργο.
  2. Η μοριοδότηση για το κριτήριο β) γίνεται με βάση:
    • Βεβαίωση του φορέα από τον οποίο πιστοποιήθηκε ως επιμορφωτής/τρια ο/η υποψήφιος/α και
    • Βεβαίωση του/της Υπεύθυνου/ης του Επιμορφωτικού Προγράμματος στο οποίο συμμετείχε ως επιμορφωτής/τρια ο/η υποψήφιος/α.

 

Εξωσχολική εργαστηριακή εμπειρία (Μέγιστο 1 μόριο – 0,25 μόρια ανά τρίμηνο)

 

Διευκρινίσεις επί του κριτηρίου και της αντίστοιχης μοριοδότησης

 

I. Η μοριοδότηση για το κριτήριο γίνεται με βάση βεβαίωση του φορέα (δημόσιου ή ιδιωτικού) στον οποίο είχε απασχοληθεί ο/η υποψήφιος/α. Στη βεβαίωση θα πρέπει να περιγράφεται λεπτομερώς:

    • Το είδος της εργαστηριακής εργασίας που επιτελούσε ο/η υποψήφιος/α κατά τη διάρκεια της απασχόλησής του/της στον φορέα

και

  • Η ακριβής χρονική διάρκειά της.

II.  Το κριτήριο δεν μοριοδοτείται στην περίπτωση κατά την οποία η εργαστηριακή εμπειρία του/της υποψήφιου/ας προκύπτει από την εκπόνηση όλου ή μέρους:

    • Διπλωματικής εργασίας στα πλαίσια προπτυχιακού διπλώματος σπουδών.
    • Διπλωματικής εργασίας στα πλαίσια μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης.
    • Διδακτορικής διατριβής.
    • Ως βάση για τον υπολογισμό της χρονικής διάρκειας της εξωσχολικής εργαστηριακής εμπειρίας θεωρείται το ημερολογιακό έτος.

III. Χρονική διάρκεια μικρότερη του τριμήνου δεν λαμβάνεται υπόψη.

 

Συγγραφικό έργο – Εισηγήσεις σε συνέδρια (Μέγιστο 2,5 μόρια)

 

α) Συγγραφή σχολικών εγχειριδίων ή βιβλίων για την Πληροφορική ή τη διδασκαλία της, που έχουν εκδοθεί (με αναγνωρισμένο ISBN) ατομικά ή ομαδικά. 0,5 για κάθε βιβλίο και μέχρι 1
β) Επιστημονικές δημοσιεύσεις και δημοσιεύσεις άρθρων για την Πληροφορική ή τη διδασκαλία της, σε έγκυρα επιστημονικά και εκπαιδευτικά περιοδικά με κριτές. 0,25 για κάθε άρθρο και μέχρι 1
γ) Εισηγήσεις ή ανακοινώσεις σε πρακτικά συνεδρίων με περιεχόμενο την Πληροφορική ή τη διδασκαλία της, που διοργανώθηκαν από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., από Α.Ε.Ι. (Πανεπιστήμια ή Τ.Ε.Ι.), από εποπτευόμενους από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. φορείς, από επιστημονικούς φορείς ή από επιστημονικά περιοδικά με κριτές. 0,2 για κάθε εισήγηση και μέχρι 1
δ) Σχεδίαση και παραγωγή εκπαιδευτικού υποστηρικτικού υλικού (εκπαιδευτικού λογισμικού, επιμορφωτικού υλικού) για τη διδασκαλία της Πληροφορικής, που αποτελεί προϊόν του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ή εποπτευόμενου φορέα του. 0,25 για κάθε πακέτο εκπαιδευτικού υποστηρικτικού υλικού και μέχρι 1
ε) Συμμετοχή σε ομάδα του Ι.Ε.Π. ή του Π.Ι. για τη σύνταξη Αναλυτικού Προγράμματος 0,25 ανά
Σπουδών – Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών (Α.Π.Σ. – Δ.Ε.Π.Π.Σ.) ή την αναμόρφωση – εξορθολογισμό Προγραμμάτων Σπουδών και διδακτικής ύλης για την Πληροφορική. πρόγραμμα και μέχρι 0,5

 

Διευκρινίσεις επί των κριτηρίων και της αντίστοιχης μοριοδότησης

  1. Στην περίπτωση ομαδικής συγγραφής σχολικών εγχειριδίων ή βιβλίων λαμβάνεται το ήμισυ της μοριοδότησης.
  2. Στην περίπτωση ομαδικής συγγραφής άρθρων λαμβάνεται το ήμισυ της μοριοδότησης.
  3. Στην περίπτωση ομαδικής εισήγησης ή ανακοίνωσης λαμβάνεται το ήμισυ της μοριοδότησης.
  4. Στην περίπτωση ομαδικής σχεδίασης και παραγωγής εκπαιδευτικού υποστηρικτικού υλικού λαμβάνεται το ήμισυ της μοριοδότησης.
  5. Η μοριοδότηση για τα κριτήρια δ) και ε) γίνεται με βάση τις αντίστοιχες υπηρεσιακές πράξεις.

 

ΙΙ. Διοικητική – Διδακτική Εμπειρία (Μέγιστο 14 μόρια) Διοικητική Εμπειρία (Μέγιστο 4 μόρια)

α) Θητεία ως Υπεύθυνος/η Τεχνολογιών. ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ή Τμήματος Πληροφορικής και Νέων 0,25 ανά έτος

και μέχρι 1

β)    Υπηρεσία σε ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ως συνεργάτης/τιδα, μετά από απόσπαση ή διάθεση, μερική ή ολική. 0,25 ανά έτος

και μέχρι 1

γ) Συμμετοχή σε επιτροπές εκπόνησης προδιαγραφών ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., Τμήματος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών ή Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 0,25 ανά συμμετοχή και μέχρι 1
δ) Άσκηση έργου υπεύθυνου/ης συγγραφής σχολικών εγχειριδίων ή βιβλίων για την Πληροφορική ή τη διδασκαλία της. 0,2 ανά συμμετοχή και μέχρι 1
ε) Άσκηση έργου υπεύθυνου/ης για τη σχεδίαση και παραγωγή εκπαιδευτικού υποστηρικτικού υλικού (εκπαιδευτικού λογισμικού, επιμορφωτικού υλικού) για τη διδασκαλία της Πληροφορικής, που αποτελεί προϊόν του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ή εποπτευόμενου φορέα του. 0,2 ανά συμμετοχή και μέχρι 1

 

Διευκρινίσεις επί των κριτηρίων και της αντίστοιχης μοριοδότησης

 

  1. Όπου γίνεται αναφορά σε «έτος» εννοείται το σχολικό.
  2. Χρόνος διδακτικής εμπειρίας μικρότερος του έτους μοριοδοτείται με το ένα τέταρτο (1/4) της αντίστοιχης ετήσιας μοριοδότησης για κάθε τρίμηνο.
  3. Χρόνος μικρότερος του τριμήνου δεν λαμβάνεται υπόψη.
  4. Η μοριοδότηση για τα κριτήρια α), β), γ), δ) και ε) γίνεται με βάση τις αντίστοιχες υπηρεσιακές πράξεις.

Διδακτική Εμπειρία (Μέγιστο 10 μόρια)

 

α) Θητεία ως Υπεύθυνος/η ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ή Τμήματος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών 1 ανά έτος και μέχρι 5
β) Υπηρεσία σε ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ως συνεργάτης/τιδα, μετά από απόσπαση ή διάθεση, μερική ή ολική 0,5 ανά έτος

και μέχρι 3

γ) Άσκηση καθηκόντων ως Υπεύθυνος/η Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. 0,2 ανά έτος

και μέχρι 2

 

Διευκρινίσεις επί των κριτηρίων και της αντίστοιχης μοριοδότησης

  1.  Όπου γίνεται αναφορά σε «έτος» εννοείται το σχολικό.
  2. Χρόνος διδακτικής εμπειρίας μικρότερος του έτους μοριοδοτείται με το ένα τέταρτο (1/4) της αντίστοιχης ετήσιας μοριοδότησης για κάθε τρίμηνο.
  3. Χρόνος μικρότερος του τριμήνου δεν λαμβάνεται υπόψη.
  4. Η μοριοδότηση για τα κριτήρια α), β) και γ) γίνεται με βάση τις αντίστοιχες υπηρεσιακές πράξεις.

 

3. Καθήκοντα Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

 

Τα καθήκοντα Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. περιγράφονται αναλυτικά στον «Κανονισμό Λειτουργίας Εργαστηρίου Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ».

Ο/Η Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. υποστηρίζει συμβουλευτικά τη λειτουργία της σχολικής μονάδας σε θέματα που αφορούν στις Τ.Π.Ε., χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αναλαμβάνει και τη διεκπεραίωση των σχετικών εργασιών.

 

Επισημαίνεται ότι ο/η Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. αναλαμβάνει την ευθύνη του Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την κατανομή των εξωδιδακτικών εργασιών από τον σύλλογο των διδασκόντων και των διδασκουσών της σχολικής μονάδας, σύμφωνα με την παράγραφο 14 του άρθρου 66 του Ν. 4386/2016 (Α΄ 83).

 

  1. Διευκρινίσεις επί του ορισμού Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

 

  1. Σε περίπτωση κατά την οποία υπάρξουν περισσότεροι/ες του ενός/μιας υποψήφιοι/ες Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. και συγκεντρώσουν τον ίδιο αριθμό μορίων, επαφίεται στον σύλλογο των διδασκόντων και των διδασκουσών της σχολικής μονάδας να προτείνει ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. τον/την υποψήφιο/α που θεωρεί ως καταλληλότερο/η.
  2. Σε κάθε σχολική μονάδα ορίζεται ένας/μία (1) Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.
  3. Αν σε μια σχολική μονάδα υπάρχουν δύο (2) ή περισσότερα Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., ορίζεται ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ένας/μία (1) εκπαιδευτικός για κάθε Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., ώστε να δίνεται η δυνατότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερους/ες εκπαιδευτικούς να ασκήσουν καθήκοντα Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.
  4. Αν σε σχολική μονάδα με δύο (2) ή περισσότερα Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., ορισθεί ένας/μία (1) Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. για περισσότερα του ενός (1) Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., για οποιονδήποτε λόγο, αυτός/ή απαλλάσσεται από τις εφημερίες.
  5. Αν σε σχολικό συγκρότημα, στο οποίο στεγάζονται περισσότερες από μία (1) σχολικές μονάδες, υπάρχει μόνον ένα (1) Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., ορίζονται ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ένας/μία (1) εκπαιδευτικός από κάθε σχολική μονάδα.
  6. Ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. σχολικής μονάδας τοποθετείται, κατά προτίμηση, εκπαιδευτικός που πρόκειται να διδάξει τα μαθήματα Πληροφορικής σε αυτή για τουλάχιστον τρεις (3) ημέρες την εβδομάδα.
  7. Εάν εκπαιδευτικός καλύπτει στη σχολική μονάδα που ανήκει, τη διδασκαλία των μαθημάτων Πληροφορικής σε λιγότερες από τρεις (3) ημέρες την εβδομάδα και συμπληρώνει το υποχρεωτικό διδακτικό ωράριό του/της σε άλλη ή σε άλλες σχολικές μονάδες, στην οποία ή στις οποίες έχουν ήδη ορισθεί Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. στη σχολική μονάδα που ανήκει.
  8. Εάν εκπαιδευτικός έχει ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. σε σχολική μονάδα και πρόκειται να διδάξει μαθήματα Πληροφορικής και σε άλλη ή σε άλλες σχολικές μονάδες προς συμπλήρωση του/της υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου του/της και στην οποία ή στις οποίες, για οποιονδήποτε λόγο, δεν μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. άλλος/η εκπαιδευτικός που πρόκειται να διδάξει μαθήματα Πληροφορικής σε αυτή ή σε αυτές, τότε ο/η πρώτος/η εκπαιδευτικός μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. και στην άλλη ή στις άλλες σχολικές μονάδες. Στην περίπτωση αυτή ο/η εκπαιδευτικός απαλλάσσεται από τις εφημερίες σε όλες τις σχολικές μονάδες στις οποίες έχει ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.
  9. Δεν μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ο/η Διευθυντής/ντρια σχολικής μονάδας. Κατ’ εξαίρεση, μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ο/η Διευθυντής/ντρια σχολικής μονάδας, εφόσον είναι ο/η μοναδικός/ή υπηρετών/ούσα εκπαιδευτικός που πρόκειται να διδάξει σε αυτή τα μαθήματα Πληροφορικής.
  10. Δεν μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ο/η Υποδιευθυντής/ντρια σχολικής μονάδας. Κατ’ εξαίρεση, μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ο/η Υποδιευθυντής /ντρια σχολικής μονάδας, εφόσον είναι ο/η μοναδικός/ή υπηρετών/ούσα εκπαιδευτικός που πρόκειται να διδάξει σε αυτή τα μαθήματα Πληροφορικής.
  11. Σε περίπτωση κατά την οποία σε σχολική μονάδα δεν εκδηλωθεί ενδιαφέρον για τη θέση του/της Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., γίνεται υποχρεωτική ανάθεση σε εκπαιδευτικό μεταξύ εκείνων που πρόκειται να διδάξουν σε αυτή τα μαθήματα Πληροφορικής, σύμφωνα με τις προαναφερθείσες Υπουργικές Αποφάσεις, μετά από πρόταση του συλλόγου των διδασκόντων και των διδασκουσών προς την οικεία Δ.Δ.Ε.
  12. Επειδή η χρήση του Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της διδασκαλίας των μαθημάτων Πληροφορικής, σε περίπτωση κατά την οποία δεν είναι δυνατόν να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. σχολικής μονάδας μόνιμος/η εκπαιδευτικός ή αναπληρωτής/τρια εκπαιδευτικός πλήρους ωραρίου, μπορεί να ορισθεί και αναπληρωτής/τρια εκπαιδευτικός μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιος/α εκπαιδευτικός.

 

Με ευθύνη των Διευθύνσεων των σχολικών μονάδων να ενημερωθούν ενυπόγραφα όλοι/ες οι εκπαιδευτικοί που μπορούν να διδάξουν τα μαθήματα Πληροφορικής, σύμφωνα με τις προαναφερθείσες Υπουργικές Αποφάσεις.

   

Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ

ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΙΓΙΑΝΝΗΣ

Εσωτ. Διανομή:

  • Γενική Δ/νση Σπουδών Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης
  • Δ/νση Σπουδών, Προγραμμάτων & Οργάνωσης Δ/θμιας Εκπ/σης /Τμήμα Α΄
  • Δ/νση Επαγγελματικής Εκπ/σης/Τμήμα Β΄
  • Δ/νση Υποστήριξης Εκπ/κών Προγραμμάτων Αειφορίας/ Τμήμα Γ΄
  • Δ/νση Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης/Τμήμα Β΄
  • Δ/νση Παιδείας Ομογ., Διαπολ. Εκπ/σης, Ευρ. & Μειον. Σχολείων/Τμήμα Α΄
  • Δ/νση Θρησκευτικής Εκπ/σης και Διαθρησκευτικών Σχέσεων/Τμήμα Α΄
  • Αυτοτελής Δ/νση Ιδιωτικής Εκπ/σης/Τμήμα Α΄
  • Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων & Πειραματικών Σχολείων

 

ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ

Επιλογή Αρμοδιότητες ΥΣΕΠΕΗΥ Γυμνασίων ΓΕΛ 2025 ορίστηκαν με το υπ’ αριθμ. 102941/Δ2/11-09-2024 έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ με θέμα:

 

 Επιλογή και αρμοδιότητες Υπεύθυνου/ης Σχολικού Εργαστηρίου Πληροφορικής και Εφαρμογών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Y.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.) των Γυμνασίων και Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ.)

που βρίσκεται στον  υπερσύνδεσμο:

https://drive.google.com/file/d/1fsYUv8nPDPX3epDs5CWLB8gma9aq11yD/view?usp=sharing

Μοιράστε το άρθρο

Facebook
Twitter
Linkedin
Pinterest

Σχολιάστε