Νέα Πρόσκληση εκπαιδευτικών για Ψηφιακό Φροντιστήριο ανακοινώθηκε με το υπ’ αριθμ. 109681/24-9-2024 έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ έχοντας ως θέμα:
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων απόσπασης εκπαιδευτικών και πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2024-2025, με σκοπό την πρόσθετη μικτή εξ αποστάσεως υποστήριξη των μαθητριών/ών της Γ’ τάξης κάθε τύπου Λυκείου για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα
Α. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ι. Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) έχοντας ως σκοπό, μεταξύ άλλων, την πρόσθετη διδακτική υποστήριξη των μαθητών της Γ’ τάξης των Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ., Λυκείου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), καθώς και της Δ’ τάξης του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ – Λ) μέσω σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους σε γονείς και κηδεμόνες, στο πλαίσιο του άρθρου 6 του ν. 1566/1985 (Α’ 167), προτίθεται να προβεί σε αποσπάσεις – εκπαιδευτικών της Δημόσιας Εκπαίδευσης των κλάδων/ειδικοτήτων του Παραρτήματος Ι για ΓΕ.Λ., για ΕΠΑ.Λ. και για Λύκεια Ε.Α.Ε. και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ. – Λ. – στο Τμήμα Δ΄ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων, της Διεύθυνσης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών ΠΕ & ΔΕ του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (εφεξής Τμήμα Δ’).
ΙΙ. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
Για τους εκπαιδευτικούς που αποσπώνται στο Τμήμα Δ΄ ισχύουν όσα ορίζονται για τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε σχολικές μονάδες, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στο άρθρο 26Α του ν. 4368/2016 (Α’ 21), σε συνδυασμό με την παρούσα.
Διδάσκουν:
- το απόγευμα μετά το πέρας των μαθημάτων των Ημερήσιων Λυκείων, μέχρι εννέα (9) ώρες των σαράντα πέντε (45) λεπτών την εβδομάδα με σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία, και
- στο υπόλοιπο ωράριό τους ασύγχρονη εξ αποστάσεως προετοιμασία της διδασκαλίας, παροχή εποικοδομητικής ανατροφοδότησης, προετοιμασία δοκιμασιών. Συγκεκριμένα οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί ασκούν τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα, στους κάτωθι τομείς:
- Ανάπτυξη Προγράμματος Σπουδών για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά και δεν διαθέτουν πρόγραμμα σπουδών. Σχεδιασμός και ανάπτυξη του προγράμματος για τα διαδικτυακά μαθήματα βάσει των θεμάτων που απαιτούνται να καλύπτονται στις πανελλαδικές εξετάσεις.
- Σχεδιασμός ενοτήτων: Δημιουργία ενότητας, με περιγραφή των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων, δραστηριοτήτων και μεθόδων αξιολόγησης.
- Διδασκαλία μαθημάτων: Διδασκαλία μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο, διάρκειας 45 λεπτών, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας.
- Δημιουργία Περιεχομένου: Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού όπως παρουσιάσεις, κουίζ και άλλες πηγές πολυμέσων για την ενίσχυση της μάθησης.
- Αξιολόγηση και ανατροφοδότηση: Σχεδιασμός και διαχείριση διαδικασιών για την αξιολόγηση της κατανόησης του υλικού από τους μαθητές, παρέχοντας εποικοδομητική ανατροφοδότηση για την υποστήριξη της μαθησιακής τους προόδου.
- Άλλες δραστηριότητες συναφείς με τη διδασκαλία των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων.
ΙΙΙ. ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
- Ο χρόνος απόσπασης λογίζεται ως χρόνος πραγματικής διδακτικής υπηρεσίας και ως χρόνος για θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 8 του π.δ. 50/1996 (Α’ 45).
- Ως μονάδες μετάθεσης των παραπάνω αποσπώμενων, υπολογίζονται οι μονάδες που προβλέπονται για την πλησιέστερη προς τον τόπο της υπηρεσίας τους σχολική μονάδα και επιπλέον έξι (6) μονάδες μετάθεσης για κάθε έτος.
- Οι αποσπώμενοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν για τη διδακτική υπηρεσία τους δύο επιπλέον
(2) μονάδες, ανά έτος, οι οποίες προσμετρώνται στη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης στελεχών εκπαίδευσης της παρ. 2 του άρθρου 30 του ν. 4823/2021 (Α’ 136). Αν οι παραπάνω εκπαιδευτικοί έχουν συμπληρώσει το ανώτατο όριο μονάδων διδακτικής εμπειρίας, σύμφωνα με την περ. α) της παρ. 3 του άρθρου 33 του ν. 4823/2021, λαμβάνουν, κατ’ αναλογία, μία (1) μονάδα, ανά έτος, σύμφωνα με την περ. γ) της παρ. 3 του ίδιου άρθρου.
IV. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ
- Δικαίωμα υποβολής αίτησης – υπεύθυνης δήλωσης για απόσπαση έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, που κατέχουν κλάδο/ειδικότητα σύμφωνα με το Παράρτημα Ι, ακόμα και ως 2η ειδικότητα, εκτός από τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι:α) είναι στελέχη της εκπαίδευσης με θητεία που λήγει κανονικά ή με παράταση μετά τις 08.2025,
β) έχουν αποσπαστεί με θητεία, που λήγει μετά τις 31.08.2025, όπως: Υπεύθυνοι Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού, Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών, μέλη των παιδαγωγικών ομάδων των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία κ.α.,
γ) έχουν αποσπαστεί και η απόσπαση αυτή δεν λήγει έως τις 31.08.2025,
δ) είναι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των διατάξεων της παρ. 5Α του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α’ 13) που δεν έχουν υπηρετήσει πέντε (5) έτη σε μονάδες Ε.Α.Ε. μετά τον διορισμό τους, εκ των οποίων τα δύο στην περιοχή διορισμού τους,
ε) είναι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί Γενικής Εκπαίδευσης των διατάξεων της παρ. 5Α του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α’ 13) που έως τις 31.08.2025 δεν έχουν παρέλθει δύο (2) έτη από τον διορισμό τους και
στ) έχουν μεταταχθεί ή αποσπαστεί μέσω ΕΣΚ, δεν έχουν αναλάβει υπηρεσία ή έχει ανακληθεί κατόπιν αιτήσεώς τους η εν λόγω απόσπαση/μετάταξη, χωρίς να έχουν παρέλθει δύο (2) έτη από το πέρας της αποκλειστικής προθεσμίας ανάληψης ή από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης ανάκλησης, με εξαίρεση τους λόγους υγείας της παρ. 5 του άρθρου 7 του ν. 4440/2016 (Α’ 224).
- Αιτήσεις απόσπασης που τυχόν υποβάλουν εκπαιδευτικοί των περιπτώσεων α) έως στ) δεν θα γίνονται δεκτές.
- Η συμμετοχή των υποψηφίων στη διαδικασία επιλογής προϋποθέτει ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της παρούσας.
- Οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης επιλέγονται κατά απόλυτη προτεραιότητα.
- Οι εκπαιδευτικοί αποσπώνται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κατά τα οριζόμενα στην περ. γ) της παρ. 3 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016.
V. ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ
Α. Οι εκπαιδευτικοί προς απόσπαση πρέπει να πληρούν και να υποβάλουν τα κάτωθι βασικά προσόντα/δικαιολογητικά, επί ποινή αποκλεισμού:
- Διδακτική προϋπηρεσία τουλάχιστον δύο (2) ετών στο μάθημα ή στα μαθήματα της Γ’ τάξης του Λυκείου ή της Δ’τάξης ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ., που διδάσκουν. Επισημαίνεται ότι για τα μαθήματα, που δεν διδάσκονται στο πλαίσιο του ωρολογίου προγράμματος της Γ’ Λυκείου ή της Δ’τάξης ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. (Ελεύθερο Σχέδιο, Γραμμικό Σχέδιο, Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία, Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία, Γαλλικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Γερμανικά), η εμπειρία δεν αποτελεί προαπαιτούμενο, αλλά λαμβάνεται υπόψη τυχόν διδακτική προϋπηρεσία.
Οι υποψήφιοι για τα Λύκεια Ε.Α.Ε. και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ. – Λ. θα πρέπει να διαθέτουν εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
- Υποβολή σχεδίου μικροδιδασκαλίας15 λεπτών
- Υποβολή σχεδίου ωριαίας εξέτασης (τεστ)
- Βιντεοσκοπημένο μάθημα διάρκειας δύο (2) έως πέντε (5) λεπτών.
Β. Κριτήρια Αξιολόγησης
Α/Α | ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ | ΜΟΡΙΑ |
1. | Προσωπικότητα | 10 |
2. | Επικοινωνιακές δεξιότητες | 15 |
3. | Επιστημονική κατάρτιση
(Τίτλοι δευτέρου και τρίτου κύκλου σπουδών σε οποιοδήποτε αντικείμενο, Συμμετοχή ως βαθμολογητές στις πανελλαδικές εξετάσεις τουλάχιστον μία φορά, Επιμόρφωση στις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών Β’ επιπέδου) |
25
(Τίτλος δευτέρου κύκλου σπουδών: 8 μόρια Τίτλος τρίτου κύκλου σπουδών: 15 μόρια Συμμετοχή ως βαθμολογητές στις πανελλαδικές ή επιμόρφωση: 2 μόρια) |
4. | Σχέδιο μαθήματος μικροδιδασκαλίας 15 λεπτών | 20 |
5. | Σχέδιο ωριαίας εξέτασης (τεστ) | 10 |
6. | Βιντεοσκοπημένο μάθημα διάρκειας δύο (2) έως πέντε (5) λεπτών | 20 |
Σύνολο | 100 μόρια |
Γ. Αν δεν υποβληθούντα υπό στοιχεία2, 3 και 4 δικαιολογητικά, ο υποψήφιος αποκλείεται από τη διαδικασία αξιολόγησης και επιλογής.
Δ. Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί πρέπει να συγκεντρώνουνστο κάθε ένα από τα υπ. αρ. 1, 2, 4,
5 και 6 κριτήρια τουλάχιστον το μισό των προβλεπόμενων στην παρούσα μορίων αξιολόγησης, Άλλως υποχρεωτικά αποκλείονται.
Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί δύνανται να καλούνται σε συνέντευξη, δια ζώσης ή εξ αποστάσεως, ενώπιον της Επιτροπής της περ. γ) της παρ. 3 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016.
VI. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Προκειμένου να καλυφθούν οι ανωτέρω θέσεις καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλουν:
- Αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος – υπεύθυνη δήλωση, μέσω ηλεκτρονικής υποβολής σε πλατφόρμα.
- Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών (ΠΥΜ), στο οποίο μεταξύ των άλλων βεβαιώνεται η μη ύπαρξη κωλυμάτων σύμφωνα με το Παράρτημα ΙΙ.Σε περίπτωση που οι ενδιαφερόμενοι δεν υποβάλουν το ανωτέρω δικαιολογητικό, η αρμόδια για θέματα του εκπαιδευτικού προσωπικού υπηρεσία, του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού το αναζητά αυτεπαγγέλτως.
- Βιογραφικό σημείωμα.
- Δύο (2) σχέδια σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ενότητα Α 2-3
- Ένα (1) Βιντεοσκοπημένο μάθημα σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ενότητα VΑ
VII. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
Οι αιτήσεις με τα δικαιολογητικά υποβάλλονται από τους/τις ενδιαφερόμενους/ες, από τη Τετάρτη 25.09.2024 (και ώρα 12:00) έως και την Κυριακή 29.9.2024(και ώρα 23:59), ηλεκτρονικά σε πλατφόρμα, η οποία πρόκειται να ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. www.iep.edu.gr.
Β. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΙΑ.Για τους σκοπούς που αναφέρονται στην ενότητα Α.Ι της παρούσας, το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. προτίθεται, κατ’ εφαρμογή της παρ. 4 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016 να προβεί σε προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες του Α.Σ.Ε.Π.. Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί συνάπτουν σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, διάρκειας έως ενός (1) διδακτικού έτους, στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Β΄ Αθήνας, κατά την κατάρτιση της οποίας το Ελληνικό Δημόσιο εκπροσωπείται από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης. Οι προαναφερόμενοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί τοποθετούνται με απόφαση του Διευθυντή για την παροχή ψηφιακής εκπαίδευσης και εκπαιδευτικού διδακτικού έργου στο Ψηφιακό Φροντιστήριο. Οι κλάδοι/ειδικότητες, τους οποίους αφορά η πρόσληψη των ως άνω αναπληρωτών εκπαιδευτικών ορίζονται στο Παράρτημα I.
ΙΒ.Οι υποψήφιοι πρέπει να διαθέτουν πενταετή (5) διδακτική εμπειρία, σύμφωνα με τα οριζόμενα πρώτο εδάφιο της παρ. 4 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016.
ΙΓ.Επίσης, πρέπει να:
α) είναι Έλληνες πολίτες,
β) είναι πολίτες κρατών- μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ν. 2431/1996, Α’175),
γ) είναι Βορειοηπειρώτες, Κύπριοι ομογενείς και ομογενείς αλλοδαποί, οι οποίοι προέρχονται από την Κωνσταντινούπολη και από τα νησιά Ίμβρο και Τένεδο και ομογενείς εξ Αιγύπτου, υπό την προϋπόθεση ότι η ιδιότητά τους ως Ελλήνων, κατά το γένος και τη συνείδηση, αποδεικνύεται με άλλους τρόπους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο ν.δ. 3832/1958 (Α’ 128), χωρίς να απαιτείται πιστοποιητικό ελληνικής ιθαγένειας,
δ) έχουν την υγεία που τους επιτρέπει την εκτέλεση των καθηκόντων τους στο Ψηφιακό Φροντιστήριο (παρ. 1 του άρθρ. 7 του ν. 4210/2013, Α’ 254),
ε) μην συντρέχει στο πρόσωπό τους κώλυμα διορισμού πρόσληψης, ούτε κατά το χρόνο λήξης της προθεσμίας υποβολής της αίτησης πρόσληψής τους, κατά τη παρούσα πρόσκληση, ούτε κατά το χρόνο της πρόσληψης,
στ) εμπίπτουν στο όριο ηλικίας. Ως ανώτατο όριο ηλικίας ορίζεται το εξηκοστό έβδομο (67) έτος ενώ ως κατώτατο ορίζεται το εικοστό πρώτο (21) έτος. Για τη συμπλήρωση του ανώτατου ορίου ηλικίας ως ημερομηνία γέννησης θεωρείται η 31η Δεκεμβρίου του έτους γέννησης, ενώ για τη συμπλήρωση του κατώτατου ορίου ηλικίας, ως ημερομηνία γέννησης θεωρείται η 1η Ιανουαρίου του έτους γέννησης (παρ. 4 του άρθρου 6 του ν. 3528/2007, Α’ 26) και
ζ) οι άρρενες κατά το χρόνο πρόσληψής τους πρέπει να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές υποχρεώσεις τους ή να έχουν απαλλαγεί νόμιμα από αυτές (άρθρα 5 και 10 του ν. 3528/2007, Α’ 26).
ΙΔ. Εάν σε οποιοδήποτε στάδιο λειτουργίας του Ψηφιακού Φροντιστηρίου διαπιστωθεί η μη καταλληλότητα αναπληρωτή εκπαιδευτικού από την Επιστημονική Επιτροπή δεύτερου εδαφίου της παρ. 5 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016, η σύμβασή του λύεται και αυτός δύναται να προσληφθεί στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κατά παρέκκλιση της παρ. 5Α του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13), σύμφωνα με τις εκπαιδευτικές ανάγκες.
ΙΕ. Κατά τη διάρκεια λειτουργίας του Ψηφιακού Φροντιστηρίου, αν ελλείπει, απουσιάζει ή κωλύεται ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός, ή αν υφίσταται ανάγκη αντικατάστασής τους για οποιονδήποτε λόγο, που αφορά στην άσκηση του εκπαιδευτικού τους έργου, δύναται να προσλαμβάνονται, με απόφαση του Γ.Γ.Π.Δ.Ε.Ε.Α., κατόπιν εισήγησης της Επιστημονικής Επιτροπής της παρ. 5 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016, ισάριθμοι προσωρινοί αναπληρωτές από τη λίστα επιλαχόντων της τριμελούς επιτροπής της περ. γ) της παρ. 3 του άρθρου 26Α του ως άνω νόμου.
ΙΙ. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
Για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ως προς το αντικείμενο απασχόλησης ισχύουν όσα ορίζονται στην ενότητα ΙΙ του Κεφαλαίου Α’ της παρούσας.
ΙΙΙ. ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Ο χρόνος πρόσληψης των παραπάνω εκπαιδευτικών λογίζεται ως χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας. Στην πραγματική εκπαιδευτική υπηρεσία που παρέχεται από τους παραπάνω προσωρινούς αναπληρωτές αποδίδεται η μοριοδότηση, που προβλέπεται στην υποπερ. αα) της περ. β) του άρθρου 57 του ν. 4589/2019 (Α’ 13), προσαυξημένη κατά 50% (ήτοι μία και μισή (1,5) μονάδα ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας), με ανώτατο όριο μοριοδότησης τις δεκαπέντε (15) μονάδες, ανά σχολικό έτος.
IV. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ
Δικαίωμα αίτησης για πρόσληψη, με την επιφύλαξη του πρώτου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016, έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί που κατέχουν κλάδο/ειδικότητα σύμφωνα με Παράρτημα Ι και πληρούν τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στην ενότηταΙΒ και ΙΓ του Κεφαλαίου Β. Η συμμετοχή των υποψηφίων στη διαδικασία επιλογής προϋποθέτει ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της παρούσας.
V. ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
- Για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ισχύουν τα ίδια κριτήρια αξιολόγησης με τους προς απόσπαση εκπαιδευτικούς όπως αυτά ορίζονται στην ενότητα VΒ του Κεφαλαίου Α’ της παρούσας. Οι υποψήφιοι προσωρινοί αναπληρωτές πρέπει να συγκεντρώνουν σε κάθε ένα από τα υπ. αρ. 1, 2, 4, 5 και 6 κριτήρια τουλάχιστον το μισό των προβλεπόμενων στην παρούσα μορίων αξιολόγησης, άλλως υποχρεωτικά αποκλείονται.
- Οι υποψήφιοι προσωρινοί αναπληρωτές δύνανται να καλούνται σε συνέντευξη, δια ζώσης ή εξ αποστάσεως, ενώπιον της Επιτροπής της περ. γ) της παρ. 3 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016, η οποία εξετάζει και αξιολογεί τους υποψηφίους εκπαιδευτικούς κατά τη σειρά κατάταξης τους στους πίνακες των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
VI. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Α. Προκειμένου να καλυφθούν οι ανωτέρω θέσεις καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλουν επί ποινή αποκλεισμού:
- Αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος – υπεύθυνη δήλωση, μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας Και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.Σ.Υ.Δ.),
- Βιογραφικό σημείωμα,
- Σχέδιο μικροδιδασκαλίας 15 λεπτών,
- Σχέδιο ωριαίας εξέτασης (τεστ),
- Βιντεοσκοπημένο μάθημα διάρκειας δύο (2) έως πέντε (5) λεπτών,
- Βεβαιώσεις διδακτικής εμπειρίας σε δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς (ασφαλιστικού φορέα). Στην περίπτωση της διδακτικής εμπειρίας σε δημόσιους φορείς ακολουθείται η διαδικασία της παρ. 2 της Ενότητας IV. Σε ότι αφορά τη βεβαίωση από ασφαλιστικό φορέα, οι ενδιαφερόμενοι προσκομίζουν αυτήν, άλλως πρωτοκολλημένη αίτησή τους από τον οικείο ασφαλιστικό φορέα ότι έχει ζητηθεί η σχετική βεβαίωση. Στην περίπτωση αυτή, αν εντός 15 ημέρων από την ανάρτηση της παρούσας δεν προσκομισθεί η βεβαίωση του ασφαλιστικού φορέα, ο ενδιαφερόμενος αποκλείεται.
Β.Αν δεν υποβληθούν τα υπό στοιχεία 2, 3 και 4, 5 και 6 δικαιολογητικά, με την επιφύλαξη του δευτέρου και τρίτου εδαφίου της περ. 6 της προηγούμενης παραγράφου, ο υποψήφιος αποκλείεται από τη διαδικασία αξιολόγησης και επιλογής.
VII.
ΚΩΛΥΜΑΤΑ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
- Οι προσληφθέντες εκπαιδευτικοί κωλύονται να αναλάβουν υπηρεσία σε περίπτωση που καταλαμβάνονται από τα αναφερόμενα στην ενότητα Β του Παραρτήματος Α (Γενικά Προσόντα Συμμετοχής/Διορισμού) των Προκηρύξεων3ΕΑ/2022 (ΑΣΕΠ 20/2022) και 2ΓΕ/2023 (ΑΣΕΠ 4/2023) κωλύματα.
- Επιπροσθέτως, δεν μπορούν να αναλάβουν υπηρεσία:
- Όσοι είναι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων ή διδάσκουν σε αυτά, καθώς και οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε ιδιωτικά σχολεία, με πλήρες ή μειωμένο ωράριο.
- Όσοι κατέχουν θέση εκπαιδευτικού σε δημόσια εκπαίδευση άλλης χώρας.
- Όσοι εκπαιδευτικοί α) ήδη εμπίπτουν στις κυρώσεις της παρ. 5Α του άρθρου 63 του ν. 4589/2019, και β) της παρ. 4 του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 (Α΄102).Οι ανωτέρω αναφερόμενες κυρώσεις, περί αποκλεισμού από τις προσλήψεις, ισχύουν τόσο για τις δομές Γενικής Εκπαίδευσης όσο και για τις δομές Ε.Α.Ε. στις οποίες είναι υποψήφιος ο εκπαιδευτικός, ανεξάρτητα από τον κλάδο της πρόσληψης.
- Δεν επιτρέπεται η ύπαρξη δύο συμβάσεων εκπαιδευτικού ή μέλους Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. στο πλαίσιο αρμοδιότητας της ίδιας ή διαφορετικής υπηρεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Το κώλυμα του ανωτέρω εδαφίου αίρεται στην περίπτωση αποδεδειγμένης έλλειψης υποψηφίων εκπαιδευτικών και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που τάσσονται από τις κατά περίπτωση ισχύουσες διατάξεις.
VIII. ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Ή ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ
Στην περίπτωση, κατά την οποία ο εκπαιδευτικός προσληφθεί ως αναπληρωτής για την κάλυψη των αναγκών του Ψηφιακού Φροντιστηρίου και δεν αναλάβει υπηρεσία ή παραιτηθεί μετά από την ανάληψη υπηρεσίας, εφαρμόζεται η παρ. 5Α του άρθρου 63 του ν. 4589/2019.
VIII. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
Οι αιτήσεις με τα δικαιολογητικά, εκτός από το ως άνω αναφερόμενο στην ενότητα VI στοιχείο «1. Αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος – υπεύθυνη δήλωση που υποβάλλεται μέσω Ο.Π.Σ.Υ.Δ.», υποβάλλονται από τους/ τις ενδιαφερόμενους/ες, από την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2024 (και ώρα 12:00) έως και την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2024 (και ώρα 23:59) ηλεκτρονικά σε πλατφόρμα, η οποία πρόκειται να ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. https://secondment.eservices.iep.edu.gr/home.
Γ. ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ
Μέχρι την έκδοση της απόφασης επιλογής της περ. γ) της παρ. 3 και της παρ. 4 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016, ισχύει ο πίνακας επιλαχόντων της Επιτροπής της περ. γ) της παρ. 3 του ίδιου άρθρου του ως άνω νόμου.
Τα κατωτέρω Παραρτήματα Ι και ΙΙ αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας.
Η παρούσα αναρτάται στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ, καθώς και στον ιστότοπο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με τα συνημμένα αυτής σε μορφή αρχείου word.
O ΥΠΟΥΡΓΟΣ Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ ΖΕΤΤΑ Μ. ΜΑΚΡΗ
Ο Γε.ν.Γρ Α΄&Β΄βάθμιαςΕκπ/σης και Ειδ Αγωγής
Ιωάννης Κατσαρός 24.09.2024
Εσωτερική Διανομή:
- Γραφείο Υπουργού
- Γραφείο Υφυπουργού κ. Μακρή
- Γραφείο Υφυπουργού κ. Λυτρίβη
- Γραφείο Υπηρεσιακού Γραμματέα
- Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής
- Γενική Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Γενική Διεύθυνση Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Γενική Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού
- Διεύθυνση Διοίκησης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Διεύθυνση Διοικητικής Υποστήριξης
- Διεύθυνση Υποστήριξης Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία, Τμήμα Δ ́
- Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι
Α. Πίνακας με πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα των Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ.
A/A | Μάθημα | Ειδικότητα | Αριθμός
θέσεων |
1. | ΝεοελληνικήΓλώσσα και Λογοτεχνία | ΠΕ02 | 2 |
2. | Λατινικά | ΠΕ02 | 1 |
3. | Ιστορία | ΠΕ02 | 2 |
4. | Βιολογία | ΠΕ04(04,03) | 2 |
5. | Πληροφορική | ΠΕ86 | 2 |
6. | ΕλεύθεροΣχέδιο | ΠΕ08,
ΠΕ89.01 |
1 |
7. | Γραμμικό Σχέδιο | ΠΕ89.01,
ΠΕ81 |
1 |
Β. Πίνακας με πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα των Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ.
A/A | Μάθημα | Ειδικότητα | Αριθμός
θέσεων |
1. | ΑρχιτεκτονικόΣχέδιο | ΠΕ81(κατά προτεραιότητα σε εκπ/κούς με πτυχία που
αντιστοιχούν στους πρώην κλάδους ΠΕ12.01,ΠΕ12.02,ΠΕ17.01,ΠΕ17. 05) |
1 |
2. | Οικοδομική | ΠΕ81 | 1 |
3. | ΤεχνολογίαΥλικών | ΠΕ89.01 | 1 |
4. | Δίκτυα Υπολογιστών | ΠΕ84(κατά προτεραιότητα στους
εκπ/κούς με πτυχία που αντιστοιχούν στους πρώην κλάδους ΠΕ12.06, ΠΕ17.04, ΠΕ17.08 και ΠΕ12.10 στην περίπτωση που έχουν επιλέξει την ένταξή τους στον κλάδο ΠΕ84) |
1 |
5. | Ψηφιακά Συστήματα | ΠΕ84 | 1 |
6. | Στοιχεία ψύξης– Κλιματισμού | ΠΕ82(κατά προτεραιότητα στους
εκπ/κούς με πτυχία που αντιστοιχούν στους πρώην κλάδους ΠΕ12.04, ΠΕ17.02, ΠΕ17.06) |
1 |
7. | Στοιχεία
Σχεδιασμού ΚεντρικώνΘερμάν σεων |
ΠΕ82(κατά προτεραιότητα στους
εκπ/κούς με πτυχία που αντιστοιχούν στους πρώην κλάδους ΠΕ12.04, ΠΕ17.02, ΠΕ17.06) |
1 |
8. | ΚινητήρεςΑεροσκαφ ών | ΠΕ82(κατά προτεραιότητα στους
εκπ/κούς με πτυχία που αντιστοιχούν στους πρώην κλάδους ΠΕ12.04, ΠΕ17.02, ΠΕ17.06, ΠΕ18.18, ΠΕ18.31, ΠΕ18.32) |
1 |
9. | ΝαυτικέςΜηχανές | ΠΕ82(κατά προτεραιότητα σε εκπαιδευτικούς με πτυχία
Που αντιστοιχούν στον πρώην Κλάδο ΠΕ18.31) |
1 |
10. | ΝαυτικόΔίκαιο– ΔιεθνείςΚανονισμο ίστηΝαυτιλία– Εφαρμογές | ΠΕ78 ή ΠΕ90 | 1 |
11. | Ναυσιπλοΐα ΙΙ | ΠΕ90 | 1 |
12. | Προγραμματισμός Υπολογιστών | ΠΕ86 | 1 |
Γ. Πίνακας ειδικοτήτων για εκπαιδευτικούς Ε.Α.Ε. για Λύκεια Ε.Α.Ε. και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.
A/A | Ειδικότητα | Αριθμός θέσεων |
1. | ΠΕ02ΕΑΕ | 1 |
2. | ΠΕ03ΕΑΕ | 1 |
3. | ΠΕ80ΕΑΕ | 1 |
4. | ΠΕ82ΕΑΕ | 1 |
5. | ΠΕ83ΕΑΕ | 1 |
6. | ΠΕ84ΕΑΕ | 1 |
7. | ΠΕ87ΕΑΕ | 1 |
8. | ΠΕ88ΕΑΕ | 1 |
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ………………. /ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ |
Βαθμός Ασφαλείας: Να διατηρηθεί μέχρι:
………………… 2024 Βαθμός Προτερ :
…………/ …………….
Αρ. πρωτ.: |
Διεύθυνση: ……………………………………….
Ιστοσελίδα: ……………………………………….
E-mail: ……………………………………….
Πληροφορίες: ……………………………………………..
Τηλ:
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ
Από τα στοιχεία που τηρεί η υπηρεσία μας και βρίσκονται στο προσωπικό μητρώο τ ,
Α.Μ………………………………………………………………………………………………………………….. ,
εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ…………………………………………………………………………………….. /
ειδικότητας …………………………… (και δεύτερης ειδικότητας…………………………………… ) της
Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με οργανική θέση στο , ο/η συγκεκριμένος/ η εκπαιδευτικός
Α) Έχει διορισθεί στη Δημόσια Εκπαίδευση με το αριθμ. ΦΕΚ …………….. /τ. Γ’/ ……..-…… ..-
και ανέλαβε υπηρεσία στις ………….- ……. -……………
Β) Δεν έχει κωλύματα απόσπασης και συγκεκριμένα:
α) δεν είναι στέλεχος εκπαίδευσης με θητεία που λήγει κανονικά ή με παράταση μετά τις 31.08.2025,
β) δεν έχει αποσπαστεί με θητεία, που λήγει μετά τις 31.08.2025, όπως: Υπεύθυνοι Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού, Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών, μέλη των παιδαγωγικών ομάδων των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία κ.α.,
γ) δεν έχει αποσπαστεί πέραν τις 31.08.2025,
δ) δεν είναι εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των διατάξεων της παρ. 5Α του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α’ 13), που δεν έχει υπηρετήσει πέντε (5) έτη σε μονάδες Ε.Α.Ε. μετά τον διορισμό του, εκ των οποίων τα δύο στην περιοχή διορισμού του,
ε) δεν είναι νεοδιόριστος εκπαιδευτικός Γενικής Εκπαίδευσης των διατάξεων της παρ. 5Α του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α’ 13) και έως τις 31.08.2025 δεν έχουν παρέλθει δύο (2) έτη από τον διορισμό του και
στ) δεν έχει μεταταχθεί ή αποσπαστεί μέσω ΕΣΚ, δεν έχει αναλάβει υπηρεσία ή δεν έχει ανακληθεί κατόπιν αιτήσεώς του η εν λόγω απόσπαση/μετάταξη, χωρίς να έχουν παρέλθει δύο (2) έτη από το πέρας της αποκλειστικής προθεσμίας ανάληψης ή από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης ανάκλησης, με εξαίρεση τους λόγους υγείας της παρ. 5 του άρθρου 7 του ν. 4440/2016 (Α’ 224).
Γ) Έχει διδακτική προϋπηρεσία τουλάχιστον δύο (2) ετών στο μάθημα ή στα μαθήματα της Γ’ τάξης του Λυκείου, που διδάσκει με την ειδικότητα
□ΝΑΙ □ΟΧΙ
Δ) Κατέχει τίτλο δεύτερου κύκλου σπουδών
□ΝΑΙ □ΟΧΙ
Ε) Κατέχει τίτλο τρίτου κύκλου σπουδών
□ΝΑΙ □ΟΧΙ
Στ) Έχει συμμετάσχει ως βαθμολογητής στις πανελλαδικές εξετάσεις τουλάχιστον μία φορά
□ΝΑΙ □ΟΧΙ
Ζ) Κατέχει πιστοποίηση στη γνώση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.)
□ΝΑΙ, Επιπέδου:…………………….. □ΟΧΙ
Η) Πειθαρχικές ποινές: …………………………………………………….
Βεβαιώνεται η ακρίβεια των ανωτέρω στοιχείων και ότι ο/η συγκεκριμένος/η εκπαιδευτικός πληροί τις προϋποθέσεις συμμετοχής στη διαδικασία αποσπάσεων σύμφωνα με την υπ. αρ. πρωτ… πρόσκληση
Ο/Η…… ΔΙΕΥΘΥΝΤ……… της
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ……/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ …………………………………….
Νέα Πρόσκληση εκπαιδευτικών για Ψηφιακό Φροντιστήριο ανακοινώθηκε με το υπ’ αριθμ. 109681/24-9-2024 έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ έχοντας ως θέμα:
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων απόσπασης εκπαιδευτικών και πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2024-2025, με σκοπό την πρόσθετη μικτή εξ αποστάσεως υποστήριξη των μαθητριών/ών της Γ’ τάξης κάθε τύπου Λυκείου για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα
που βρίσκεται στον υπερσύνδεσμο:
https://drive.google.com/file/d/14dFKwJ7ZDJUbJU7rUbD7NR3ompxPcqzv/view?usp=sharing