Πρόσκληση μονοετούς απόσπασης εκπαιδευτικών ΠΣ ΠΕΙΣ 2024-2025

Πρόσκληση μονοετούς απόσπασης εκπαιδευτικών ΠΣ ΠΕΙΣ 2024-2025 ανακοινώθηκε από τις Περιφερειακές Επιτροπές Προτύπων Πειραματικών Σχολείων ΠΕΠΠΣ με θέμα:

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πλήρωση λειτουργικών κενών στα Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.) και Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.) με απόσπαση μόνιμων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικοτήτων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης διάρκειας ενός (1) διδακτικού

Η πρόσκληση αναφέρει τα εξής:

Η Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων

λαμβάνοντας υπόψη:

Α) τις διατάξεις:

αα) του Κεφαλαίου Β «Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία» και κυρίως των άρθρων 14, 15, 17 και 19 του ν. 4692/2020 «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις» (Α΄111) όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν

αβ) των άρθρων 3 και 4 της με στοιχεία 79429/Ε2/24-6-2020 (Β΄ 2548) Υ.Α. «Επιλογή Διδακτικού Προσωπικού για τοποθέτηση με θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία»,

αγ) της με στοιχεία 83082/Δ6/9-7-2021 (Β΄3070) Κ.Υ.Α. με θέμα «Ηλεκτρονικές αιτήσεις για τοποθέτηση εκπαιδευτικών με θητεία στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία»,

αδ) της με στοιχεία 9/ΔΕΠΠΣ/19-03-2021/ΑΔΑ:6Ε9146ΜΤΛΗ-0Ε7 απόφασης της Δ.Ε.Π.Π.Σ. με θέμα «Συγκρότηση Περιφερειακής Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Π.Ε.Π.Π.Σ.)», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει,

αε) της με στοιχεία 192/ΔΕΠΠΣ/5.12.2022 (ΑΔΑ: 6Δ6Α46ΜΤΛΗ-36Ζ) απόφασης της Δ.Ε.Π.Π.Σ. με θέμα «Ορισμός Επιστημονικών Εποπτικών Συμβουλίων Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (ΕΠ.Ε.Σ.)» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και,

Β) Την ανάγκη έγκαιρης στελέχωσης των Πρότυπων Σχολείων και Πειραματικών Σχολείων από εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικοτήτων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αυξημένων ακαδημαϊκών προσόντων.

Καλεί

 

τους     εκπαιδευτικούς    της     δημόσιας     δευτεροβάθμιας    εκπαίδευσης    και     ειδικοτήτων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

που επιθυμούν να αποσπαστούν, για ένα (1) διδακτικό έτος,

προκειμένου να καλύψουν κενές θέσεις εκπαιδευτικών

  • Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) και
  • Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.) της Π.Δ.Ε.
      • που υπηρετούν ή
      • της περιοχής διορισμού τους στην περίπτωση των εκπαιδευτικών που έχουν διορισθεί κατά το σχολικό έτος 2023-2024,

να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για απόσπαση μόνιμου εκπαιδευτικού ενός (1) διδακτικού έτους, συνοδευόμενη από τα αναγκαία δικαιολογητικά.

 

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων ορίζεται από την Πέμπτη 08/08/2024 έως την Κυριακή 11/08/2024 και ώρα 23.59.

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ –ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ-ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ

 

  1. Οι εκπαιδευτικοί υποβάλλουν την αίτηση απόσπασης ηλεκτρονικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης gr στο ΕΠ.Ε.Σ. της Σχολικής μονάδας στην οποία επιθυμούν να αποσπαστούν, σε ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα η οποία είναι προσβάσιμη στη διαδρομή Αρχική Εκπαίδευση /Επαγγελματίες εκπαίδευσης /Απόσπαση εκπαιδευτικού σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία

 

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/epaggelmaties-ekpaideuses/apospase- ekpaideutikou-se-protupa-kai-peiramatika-skholeia

 

  1. Τα κριτήρια επιλογής των εκπαιδευτικών για απόσπαση σε ΠΕΙ.Σ. διακρίνονται σε τέσσερεις κατηγορίες, ως εξής:

 

α) η επιστημονική-παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση, όπως προκύπτει ιδίως από τους τίτλους σπουδών και τις επιμορφώσεις, τη γνώση ξένων γλωσσών και την πιστοποιημένη επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες,

 

β) το επιστημονικό-συγγραφικό έργο, όπως προκύπτει ιδίως από τη συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα Α.Ε.Ι. ή επιστημονικών φορέων με την ιδιότητα του ερευνητή, τις διακρίσεις, τα επιστημονικά συγγράμματα με Διεθνή Μοναδικό Αριθμό Βιβλίου (International Standard Book Number-ISBN), τα δημοσιευμένα άρθρα σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά με κριτές της ημεδαπής και της αλλοδαπής, τις εισηγήσεις σε επιστημονικά συνέδρια που έχουν δημοσιευτεί σε τόμους πρακτικών, τον σχεδιασμό και την εκπόνηση εκπαιδευτικού υλικού, έπειτα από ανάθεση από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ή από εποπτευόμενους από αυτό φορείς,

 

γ) το καινοτόμο εκπαιδευτικό έργο και η συμβολή στην ανάπτυξη του σχολείου, όπως προκύπτει ιδίως από την οργάνωση ή συμμετοχή σε προγράμματα αξιολόγησης του σχολείου, την οργάνωση ή συμμετοχή σε έρευνα δράσης, τη συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα με συνέργειες ή δίκτυα σχολείων εγκεκριμένα από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και τη συμμετοχή ή οργάνωση της λειτουργίας ομίλων ή εξωδιδακτικών δραστηριοτήτων,

 

δ) η υπηρεσιακή κατάσταση, η διδακτική εμπειρία και το καθοδηγητικό έργο, όπως προκύπτει ιδίως από την εμπειρία στην εφαρμογή καινοτομιών και τον εκπαιδευτικό πειραματισμό, τη διδακτική εμπειρία στην οικεία βαθμίδα εκπαίδευσης, τη διδασκαλία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, το επιμορφωτικό έργο σε προγράμματα παιδαγωγικής καθοδήγησης ή σε άλλα επίσημα θεσμοθετημένα προγράμματα ή έργα του το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και την προϋπηρεσία σε θέσεις ευθύνης.

  1. Η αποτίμησή σε αξιολογικές μονάδες των υποκριτηρίων ανά κατηγορία κριτηρίων και τα δικαιολογητικά, που αποστέλλονται ηλεκτρονικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης στα ΕΠ.Ε.Σ., καθορίζονται στο άρθρο 3 της υπό στοιχεία 79429/E2/24.6.2020 (Β΄2548) Υπουργικής Απόφασης και αναφέρονται αναλυτικά στο Κεφάλαιο Β΄ της παρούσας πρόσκλησης.
  2. Το ΕΠ.Ε.Σ ή ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας στην περίπτωση μη συγκρότησης τους ΕΠ.Ε.Σ. για τις νεοχαρακτηρισθείσες ή ιδρυθείσες σχολικές μονάδες εξετάζει τις υποβληθείσες αιτήσεις και επιλέγει τους εκπαιδευτικούς που έχουν τα τυπικά προσόντα να γίνουν δεκτοί στη διαδικασία επιλογής των εκπαιδευτικών για απόσπαση στην οικεία σχολική μονάδα και καταρτίζει τον πίνακα των δεκτών υποψηφίων με ονοματεπώνυμο και αλφαβητική σειρά και των μη δεκτών υποψηφίων με τους κωδικούς της αίτησής τους κατ΄ αύξουσα σειρά και την αιτιολογία της απόρριψής τους. Οι παραπάνω πίνακες αναρτώνται στην ιστοσελίδα της οικείας σχολικής μονάδας και στην οικεία Π.Δ.Ε. μέσα σε μια (1) εργάσιμη ημέρα μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, ήτοι την Δευτέρα 12 Αυγούστου 2024 και έως 18:00 ώρα.
  3. Μέσα σε αποκλειστική προθεσμία μιας (1) εργάσιμης ημέρας από την επόμενη της ανάρτησης των ως άνω πινάκων ήτοι μέχρι την Τρίτη 13 Αυγούστου 2024 και ώρα 23:59 οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά ένσταση κατά των πινάκων των μη δεκτών υποψηφίων. Το οικείο ΕΠΕΣ ή ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας στην περίπτωση μη συγκρότησης τους ΕΠΕΣ για τις νεοχαρακτηρισθείσες ή ιδρυθείσες σχολικές μονάδες αποφαίνεται αιτιολογημένα επί των ενστάσεων, αναπροσαρμόζει τους πίνακες μέχρι την Τετάρτη 14 Αυγούστου 2024 και ώρα 11:00 και ενημερώνει τους υποψηφίους μέσω της πλατφόρμας των αιτήσεων.
  4. Το ΕΠΕΣ ή ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας στην περίπτωση μη συγκρότησης τους ΕΠ.Ε.Σ. για τις νεοχαρακτηρισθείσες ή ιδρυθείσες σχολικές μονάδες καταρτίζει προσωρινό αξιολογικό πίνακα κατάταξης των δεκτών υποψηφίων κατά κλάδο και ειδικότητα με βάση το σύνολο των αξιολογικών μονάδων που συγκεντρώνει ο κάθε υποψήφιος, όπως αυτές προκύπτουν σύμφωνα με την περίπτωση Σε περίπτωση συγκέντρωσης συνολικά ίσου αριθμού μονάδων, προηγείται στον αξιολογικό πίνακα ο υποψήφιος που συγκεντρώνει περισσότερες μονάδες στα κριτήρια κατά τη σειρά που αναφέρονται στην παράγραφο 2 του κεφαλαίου Α της παρούσας πρόσκλησης.

Για τη σύνταξη του ανωτέρω πίνακα κατάταξης το ΕΠ.Ε.Σ. συνεδριάζει με συμμετοχή των μελών των περ. α) (Πρόεδρο), β) (Σύμβουλο Εκπαίδευσης) και γ) (Διευθυντή/ντρια ή Προϊστάμενο/νη) της παρ. 1 του άρθρου 17 του του ν. 4692/2020. Στην περίπτωση σύστασης κοινού ΕΠ.Ε.Σ. για το Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. ενδιαφέροντος, ως μέλη των περιπτώσεων β’ και γ’ της παρ. 1, του άρθρ.17 του ν.4692/20, θεωρούνται τα μέλη τα προερχόμενα από την σχολική μονάδα, την οποία αφορά η επιλογή.

 

  1. Τα ΕΠ.Ε.Σ ή ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας στην περίπτωση μη συγκρότησης τους ΕΠ.Ε.Σ. για τις νεοχαρακτηρισθείσες ή ιδρυθείσες σχολικές μονάδες με την ολοκλήρωση της διαδικασίας της εξέτασης των εντάσεων αναρτούν τον αξιολογικό πίνακα κατάταξης των δεκτών υποψηφίων με τους κωδικούς της αίτησής τους ανά κλάδο και ειδικότητα στην ιστοσελίδα της οικείας σχολικής μονάδας και τον αποστέλλουν στην οικεία Π.Δ.Ε. για ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα, προς ενημέρωση των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 16 Αυγούστου 2024 και ώρα 12:00.

 

  1. Επί του ως άνω πίνακα μοριοδότησης οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλλουν τυχόν ενστάσεις στην πλατφόρμα της αίτησής σε ειδικό πεδίο, σε αποκλειστική προθεσμία μιας (1) εργάσιμης ημέρας από την επομένη της ανάρτησής τους, δηλαδή τη Δευτέρα 19 Αυγούστου 2024 και ώρα 12:00. Το ΕΠ.Ε.Σ. της σχολικής μονάδας ή ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας στην περίπτωση μη συγκρότησης τους ΕΠ.Ε.Σ. για τις νεοχαρακτηρισθείσες ή ιδρυθείσες σχολικές μονάδες αμέσως μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ενστάσεων εξετάζει τις ενστάσεις και προβαίνει στην τροποποίηση του αξιολογικού πίνακα των εκπαιδευτικών, το αργότερο μέχρι τη Δευτέρα 19 Αυγούστου 2024 και ώρα 18.00.
  1. Ο Πρόεδρος του ΕΠ.Ε.Σ. της οικείας σχολικής μονάδας ή ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας στην περίπτωση μη συγκρότησης τους ΕΠ.Ε.Σ. για τις νεοχαρακτηρισθείσες ή ιδρυθείσες σχολικές μονάδες υποβάλλει, αμελλητί, στην οικεία Π.Ε.Π.Π.Σ. προς κύρωση δυο αξιολογικούς πίνακες κατάταξης ανά κλάδο και ειδικότητα: α) των εκπαιδευτικών που τοποθετούνται και β) των εκπαιδευτικών που δεν τοποθετούνται, βάσει του Υποδείγματος Πίνακα Α’ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ) τη Δευτέρα 19 Αυγούστου 2024.
  2. Η οικεία ΠΕΠΠΣ, κατόπιν άσκησης ελέγχου νομιμότητας, ενοποιεί και κυρώνει τους πίνακες των τοποθετούμενων εκπαιδευτικών ανά κλάδο, ειδικότητα και σχολείο τοποθέτησης βάσει του Υποδείγματος Πίνακα Β’ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ) καθώς και των μη τοποθετούμενων εκπαιδευτικών ανά κλάδο, ειδικότητα και συνολικό αριθμό αξιολογικών μονάδων. Ο πίνακας των μη τοποθετούμενων εκπαιδευτικών ισχύει από την κύρωσή του μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους που έπεται της κύρωσής του και δύναται να αξιοποιείται στη διάρκεια του διδακτικού έτους για την κάλυψη λειτουργικών κενών, που προκύπτουν στα Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή Δ.Δ.Ε./Δ.Π.Ε., κατά περίπτωση
  3. Οι παραπάνω πίνακες, ύστερα από την κύρωσή τους, διαβιβάζονται τη Τρίτη 20 Αυγούστου 2024 στην οικεία Π.Δ.Ε., τις οικείες Δ.Δ.Ε./Δ.Π.Ε. για ανάρτηση στις ιστοσελίδες τους και για την έκδοση των σχετικών αποφάσεων κατά περίπτωση καθώς και στη Δ.Ε.Π.Π.Σ., προκειμένου να αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της, για ενημέρωση των υποψηφίων.

Εκπαιδευτικός, ο οποίος έχει παράσχει υπηρεσία με απόσπαση σε Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. με θετική αξιολόγηση, δεν εκπληρώνει μονοετή εισαγωγική θητεία, αν τοποθετηθεί μεταγενέστερα με θητεία σε Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ.)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ – ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ

 

Τα κριτήρια επιλογής των εκπαιδευτικών των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. ορίζονται στα άρθρα 2 και 3 της υπ΄ αριθμ. 79429/Ε2/23-6-2020 (Β΄2548) και διακρίνονται σε πέντε κατηγορίες, οι οποίες έχουν ως εξής:

α) η επιστημονική-παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση,

β) το επιστημονικό-συγγραφικό έργο,

γ) το καινοτόμο εκπαιδευτικό έργο και η συμβολή στην ανάπτυξη του σχολείου,

δ) η υπηρεσιακή κατάσταση, η διδακτική εμπειρία και το καθοδηγητικό έργο

 

Το σύνολο των αξιολογικών μονάδων για τις κατηγορίες των παραπάνω κριτηρίων ανέρχεται στις Δεν μοριοδοτείται προσόν το οποίο αποτελεί προϋπόθεση για την υποβολή αίτησης υποψηφιότητας.

 

Α1. Τα υποκριτήρια των κριτηρίων των περ. α και β μοριοδοτούνται με σαράντα δύο (42) μονάδες, κατ΄ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

 

αα) Τίτλοι σπουδών: 19 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

ααα) διδακτορικό δίπλωμα, αναγνωρισμένο ως συναφές με το αντικείμενο απασχόλησης, σύμφωνα με το άρθρο 9 του ν. 4354/2015 (Α΄ 176): 8 μονάδες,

ααβ) δεύτερο διδακτορικό δίπλωμα: 5 μονάδες,

ααγ) μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών αναγνωρισμένος ως συναφής με το αντικείμενο απασχόλησης, σύμφωνα με το άρθρο 9 του ν. 4354/2015: 4 μονάδες,

ααδ) δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών: 2 μονάδες,

ααε) τίτλος διδασκαλείου μετεκπαίδευσης: 2 μονάδες. Ο τίτλος διδασκαλείου προσμετράται μόνον για την επιλογή εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, υπό την προϋπόθεση ότι ο υποψήφιος έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία εξομοίωσης σύμφωνα με το π.δ. 130/1990 (Α` 52),

ααστ) δεύτερο πτυχίο Πανεπιστημιακής ή Τεχνολογικής Εκπαίδευσης τετραετούς φοίτησης: 3 μονάδες,

ααζ) δεύτερο πτυχίο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης διάρκειας φοίτησης μικρότερης των τεσσάρων (4) ετών: 2 μονάδες,

ααη) αποφοίτηση από την Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης: 2 μονάδες και ααθ) τρίτο πτυχίο: 1 μονάδα.

Τίτλος σπουδών που αποτέλεσε προσόν διορισμού δεν μοριοδοτείται. Σε περίπτωση μετάταξης δεν μοριοδοτείται ο τίτλος σπουδών που αποτέλεσε προσόν για τη μετάταξη και μοριοδοτείται ο τίτλος που αποτέλεσε προσόν του αρχικού διορισμού.

Όλοι οι τίτλοι σπουδών, εφόσον προέρχονται από ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της αλλοδαπής, πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.), το Διαπανεπιστημιακό Κέντρο Αναγνώρισης Τίτλων Σπουδών της Αλλοδαπής (ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α.) ή το Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Ι.Τ.Ε.). Ξενόγλωσσες βεβαιώσεις ή έγγραφα πρέπει να έχουν μεταφραστεί επίσημα από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών ή άλλο αρμόδιο κατά το νόμο όργανο.

Στις περιπτώσεις που ζητείται η δήλωση της διάρκειας φοίτησης, όπου αυτή δεν αποδεικνύεται, αποδίδεται η μικρότερη προβλεπόμενη μοριοδότηση.

 

αβ) Επιμορφώσεις: 5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

αβα) πιστοποιητικό ή βεβαίωση ετήσιας επιμόρφωσης Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Μ.Ε.), Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Δημοτικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Δ.Ε.), Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) ή Σχολής Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.), εφόσον δεν αποτέλεσε προσόν διορισμού: 1 μονάδα,

αββ) πιστοποιητικό ή βεβαίωση επιτυχούς ολοκλήρωσης προγράμματος επιμόρφωσης Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.) συνολικής διάρκειας τριακοσίων (300), τουλάχιστον, ωρών ή εννεάμηνης, τουλάχιστον, διάρκειας: 1 μονάδα,

αβγ) βεβαίωση παρακολούθησης επιμορφωτικών προγραμμάτων των Περιφερειακών Επιμορφωτικών Κέντρων (Π.Ε.Κ.) κατ’ ελάχιστον δέκα ωρών: 0,1 μονάδες ανά 10 ώρες βάσει βεβαίωσης και έως 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο. Η εισαγωγική επιμόρφωση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών δεν μοριοδοτείται,

αβδ)  βεβαίωση  παρακολούθησης  επιμορφωτικών  προγραμμάτων  του  Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (Π.Ι.) ή άλλων φορέων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κατ’ ελάχιστον δέκα ωρών: 0,1 μονάδες ανά 10 ώρες βάσει βεβαίωσης και έως 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο,

αβε) βεβαίωση επιτυχούς ολοκλήρωσης επιμόρφωσης του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών: 1 μονάδα,

αβστ) βεβαίωση επιτυχούς ολοκλήρωσης θεματικών ενοτήτων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.): 0,80 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμεται ως εξής: 1) 0,80 μονάδες για την ολοκλήρωση ετήσιας θεματικής ενότητας και 2) 0,40 μονάδες για την ολοκλήρωση εξαμηνιαίας θεματικής ενότητας,

αβζ) βεβαίωση παρακολούθησης επιμορφωτικών προγραμμάτων του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.) κατ’ ελάχιστο 10 ωρών: 0,1 μονάδες ανά 10 ώρες και έως 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο,

αβη) πιστοποίηση επιμόρφωσης Β επιπέδου στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.): 1 μονάδα και

αβθ) πιστοποίηση επιμόρφωσης Β1 επιπέδου στις Τ.Π.Ε.: 0,50 μονάδες.

 

Οι ανωτέρω βεβαιώσεις και πιστοποιητικά αξιολογούνται, εφόσον δεν ήταν αναγκαίο προσόν για το διορισμό.

 

αγ) Γνώση ξένων γλωσσών: 5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

αγα) πιστοποιημένη γνώση πρώτης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Γ2: 3 μονάδες,

αγβ) πιστοποιημένη γνώση πρώτης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Γ1: 2 μονάδες,

αγγ) πιστοποιημένη γνώση πρώτης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου B2: 1 μονάδα,

αγδ) πιστοποιημένη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Γ2: 3 μονάδες,

αγε) πιστοποιημένη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Γ1: 2 μονάδες και

αγστ) πιστοποιημένη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου B2: 1 μονάδα

 

Αν ο υποψήφιος κατέχει αποδεικτικά γνώσης της ίδιας ξένης γλώσσας διαφορετικού επιπέδου, μοριοδοτείται μόνον για το ανώτερο.

Η γνώση ξένης γλώσσας αποδεικνύεται σύμφωνα με το άρθρο 28 του π.δ. 50/2001 (Α΄ 39). Η γνώση της ξένης γλώσσας που αποτέλεσε προσόν διορισμού για τους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ34 και ΠΕ40 δεν λαμβάνεται υπόψη για την εφαρμογή της παρούσας περίπτωσης και δεν μοριοδοτείται.

βα) Συγγραφικό και ερευνητικό έργο επιστημονικού περιεχομένου συναφούς με το αντικείμενο που θεραπεύει ο υποψήφιος: 5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

βαα) βιβλία διεθνών εκδοτικών οίκων με Διεθνή Μοναδικό Αριθμό Βιβλίου (International

Standard Book Number – ISBN): 2 μονάδες ανά βιβλίο,

βαβ) βιβλία ελληνικών εκδοτικών οίκων με ISBN: 1,5 μονάδες ανά βιβλίο,

βαγ) κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους διεθνών εκδοτικών οίκων με ISBN: 1 μονάδα ανά συλλογικό τόμο,

βαδ) κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους ελληνικών εκδοτικών οίκων με ISBN: 0,50 μονάδες ανά συλλογικό τόμο,

βαε) εισηγήσεις σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων με έκδοση ISBN ή Διεθνή Μοναδικό Αριθμό Σειρών (International Standard Serial Number – ISSN): 0,50 μονάδες ανά εισήγηση,

βαστ) εισηγήσεις σε πρακτικά ελληνικών συνεδρίων με έκδοση ISBN ή ISSN : 0,25 μονάδες ανά εισήγηση,

βαζ) συγγραφή σχολικού εγχειριδίου ή διδακτικού βιβλίου, το οποίο διανέμεται στους μαθητές ή εκπαιδευτικούς σε σχολικές μονάδες της δημόσιας εκπαίδευσης, ή συμμετοχή σε ομάδα σύνταξης Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών – Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών (Α.Π.Σ. – .Ε.Π.Π.Σ.) ή αναμόρφωσης – εξορθολογισμού Προγραμμάτων Σπουδών και διδακτικής ύλης του Ι.Ε.Π. ή του Π.Ι.: 0,50 μονάδες ανά περίπτωση,

βαη) δημιουργία εκπαιδευτικού λογισμικού, πιστοποιημένου από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, το Ι.Ε.Π. ή το Π.Ι. ή με σφραγίδα ποιότητας από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος» (Ι.Τ.Υ.Ε.), το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (Ε.Κ.Τ.) και το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας (Κ.Ε.Γ.): 0,25 μονάδες ανά λογισμικό,

βαθ) δημιουργία επιμορφωτικού υλικού του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, του Ι.Ε.Π., του Π.Ι. ή εποπτευόμενων από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων φορέων: 0,25 μονάδες ανά περίπτωση.

Στην περίπτωση ομαδικής συγγραφής λαμβάνεται το ήμισυ της μοριοδότησης.

Στις δημοσιεύσεις της παρούσας περίπτωσης δεν συμπεριλαμβάνονται οι δημοσιεύσεις που εμπίπτουν στην υποπερίπτωση γγγ της περίπτωσης γγ της ενότητας Β.

 

ββ) Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά περιεχομένου συναφούς με το αντικείμενο που θεραπεύει ο υποψήφιος: 4 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

ββα) άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με ISSN και σύστημα κριτών: 1 μονάδα ανά άρθρο και

βββ) άρθρα σε ελληνικά επιστημονικά περιοδικά με ISSN και σύστημα κριτών: 0,50 μονάδες ανά άρθρο. Στην περίπτωση ομαδικής συγγραφής λαμβάνεται το ήμισυ της μοριοδότησης.

Στις δημοσιεύσεις της παρούσας περίπτωσης δεν συμπεριλαμβάνονται οι δημοσιεύσεις που εμπίπτουν στην υποπερίπτωση γγγ) της περίπτωσης γγ της ενότητας Β.

βγ) Συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα συναφή με το αντικείμενο που θεραπεύει ο υποψήφιος και διακρίσεις συναφείς με το αντικείμενο που θεραπεύει ο υποψήφιος: 4 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα ή σε ομάδες επιστημονικού έργου του Ι.Ε.Π., του Π.Ι., Α.Ε.Ι. ή φορέων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και διακρίσεις: 1 μονάδα ανά πρόγραμμα, επιστημονικό έργο ή διάκριση βάσει βεβαίωσης.

Α2. Τα υποκριτήρια των κριτηρίων των περ. γ και δ μοριοδοτούνται με τριάντα οκτώ (38) μονάδες κατ΄ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

γα) Διδακτικά καθήκοντα σε σχολική μονάδα: 10 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

γαα) άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε σχολική μονάδα γενικής εκπαίδευσης ή ειδικής αγωγής, Εργαστηριακό Κέντρο (Ε.Κ.) ή Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.): 1 μονάδα ανά διδακτικό έτος και έως 6 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

γαβ) άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν αξιολογηθεί θετικά για την εν λόγω διδακτική υπηρεσία: 0,50 μονάδες ανά διδακτικό έτος, το οποίο έχει αξιολογηθεί και έως 4 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Η μοριοδότηση της παρούσας υποπερίπτωσης προσαυξάνει την μοριοδότηση της υποπερίπτωσης ααα.

γαγ) υποστήριξη πρακτικής άσκησης φοιτητών: 0,50 μονάδες για κάθε εξαμηνιαία πρακτική άσκηση φοιτητών βάσει βεβαίωσης και έως 2 μονάδες.

Η άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε σχολική μονάδα, Ε.Κ. ή Σ.Δ..Ε. για χρονικό διάστημα βραχύτερο του έτους μοριοδοτείται με το ένα τέταρτο (1/4) της αντίστοιχης ετήσιας μοριοδότησης για κάθε τρίμηνο. Χρόνος μικρότερος του τριμήνου δεν υπολογίζεται.

 

γβ) Παροχή επιμορφωτικού έργου σε προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, του Ι.Ε.Π., του Π.Ι., των Π.Ε.Κ., Α.Ε.Ι. και εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού δέκα (10) τουλάχιστον ωρών: 0,10 μονάδες ανά 10 ώρες βάσει βεβαίωσης και έως 5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Επιμορφωτικό έργο που αποτελεί υπηρεσιακό καθήκον του υποψηφίου δεν μοριοδοτείται.

 

γγ) Καινοτόμο εκπαιδευτικό έργο, 13 μονάδες, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

γγα) συμμετοχή σε καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα ή δράσεις όπως Lingua, Σωκράτης, Comenius, Erasmus/Erasmus+, Leonardo da Vinci, eTwinning, Model United Nations (M.U.N.), European Youth Parliament (EYP), Euroscola, Βουλή των Εφήβων, κ.ά.: 0,50 μονάδες ανά πρόγραμμα ή δράση και έως 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

γγβ) συμμετοχή σε δράσεις κοινού ενδιαφέροντος ολιγομελούς ομάδας εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας, εφόσον οδηγεί σε υλοποίηση δράσεων: 0,50 μονάδες ανά δράση βάσει βεβαίωσης και έως 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. γγγ) συμμετοχή σε καινοτόμα διδακτική πρακτική, έρευνα δράσης ή δράση ενδοσχολικής επιμόρφωσης στο επίπεδο της σχολικής μονάδας που έχει οδηγήσει σε δημοσίευση σε επιστημονικό περιοδικό ή πρακτικά συνεδρίου με σύστημα κριτών: 1 μονάδα ανά δράση και έως 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

γγδ) συμμετοχή στη δημιουργία και την υλοποίηση εκπαιδευτικών ομίλων: 0,50 μονάδες ανά δράση και έως 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

γγε) συμμετοχή σε καινοτόμες σχολικές δραστηριότητες όπως περιβαλλοντικά, πολιτιστικά προγράμματα και προγράμματα αγωγής υγείας: 0,50 μονάδες ανά δράση βάσει βεβαίωσης και έως 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

 

δα) Συμβουλευτικό – Καθοδηγητικό έργο και Διοικητική εμπειρία: 7 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

δαα) άσκηση καθηκόντων Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, Συντονιστή Εκπαίδευσης Εξωτερικού ή Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: 1 μονάδα ανά έτος και έως 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

δαβ) άσκηση καθηκόντων Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, Σχολικού Συμβούλου, Συμβούλου Α΄ του Ι.Ε.Π. ή Παρέδρου επί θητεία του Π.Ι.: 1 μονάδα ανά έτος και έως 5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

δαγ) άσκηση καθηκόντων Προϊσταμένου Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, Γραφείου Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, μέλους της Δ.Ε.Π.Π.Σ., της Ε.Ε.Π.Π.Σ. ή Π.Ε.Π.Π.Σ., ή διευθυντή σχολικής μονάδας, Ε.Κ., Δημόσιου Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.), Σχολικής Μονάδας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.), Σχολής Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.) ή Σ.Δ.Ε.: 1 μονάδα ανά έτος και έως 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

Στην περίπτωση άσκησης καθηκόντων Διευθυντή σε Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ., η σχετική προϋπηρεσία πριμοδοτείται με επιπλέον 0,25 μονάδες ανά διδακτικό έτος και έως 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο.

δαδ) άσκηση καθηκόντων προϊσταμένου νηπιαγωγείου ή ολιγοθέσιου δημοτικού σχολείου, υποδιευθυντή σχολικής μονάδας, Ε.Κ., Δ.Ι.Ε.Κ., Σ.Μ.Ε.Α.Ε., Σ.Ε.Κ., Σ.Δ.Ε. ή υπευθύνου τομέα Ε.Κ., Προϊσταμένου Κέντρου Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.), Υπευθύνου Λειτουργίας Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.), Συντονιστή Εκπαίδευσης Προσφύγων ή υπευθύνου Γραφείου Μειονοτικής Εκπαίδευσης: 0,50 μονάδες ανά έτος και έως 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

δαε) άσκηση καθηκόντων Προϊσταμένου Κέντρου Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.), Κέντρου Διάγνωσης Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Κ.Δ.Α.Υ.), Κέντρου Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) υπευθύνου σχολικών δραστηριοτήτων, Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών θεμάτων, Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων (Σ.Σ.Ν.), Κέντρου Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.), Εργαστηριακού Κέντρου Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.), Κέντρου Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.), Γραφείου Συμβουλευτικής (ΓΡΑ.ΣΥ.), ή Γραφείου Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑ.Σ.Ε.Π.), μέλους ΕΠ.Ε.Σ., Σχολικού συντονιστή εκπαιδευτικού έργου και Συμβούλου σχολικής ζωής: 0,25 μονάδες ανά έτος και έως 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο.

Χρόνος συμβουλευτικού-καθοδηγητικού έργου και διοικητικής εμπειρίας βραχύτερος του έτους μοριοδοτείται με το ένα τέταρτο (1/4) της αντίστοιχης ετήσιας μοριοδότησης για κάθε τρίμηνο. Χρόνος μικρότερος του τριμήνου δεν υπολογίζεται.

Συμβουλευτικό – καθοδηγητικό έργο ή διοικητική εμπειρία που εμπίπτει ταυτόχρονα σε παραπάνω από μία υποπεριπτώσεις της περίπτωσης δδ μοριοδοτείται μία φορά με βάση την υψηλότερη, κατά περίπτωση, μοριοδότηση.

 

δβ) Αυτοδύναμο διδακτικό έργο συναφές με το αντικείμενο που θεραπεύει ο υποψήφιος σε προπτυχιακά ή μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών Α.Ε.Ι.: 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

άσκηση αυτοδύναμου διδακτικού έργου σε Α.Ε.Ι. διάρκειας ενός τουλάχιστον ακαδημαϊκού εξαμήνου, σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 29 του ν. 4009/2011(Α΄195), συμπεριλαμβανομένου του προγράμματος απόκτησης Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού, το άρθρο 4 του ν. 2552/1997 (Α΄ 266), το άρθρο 5 του π.δ. 407/1980 (Α΄ 112), το άρθρο 19 του ν. 1404/1983 (Α΄ 173) ή με απόφαση του αρμόδιου οργάνου: 0,50 μονάδες ανά ακαδημαϊκό εξάμηνο.

Διδακτικά έργα τα οποία συμπίπτουν χρονικά δεν μοριοδοτούνται αθροιστικά. Στην περίπτωση αυτή αποδίδεται στον υποψήφιο η μοριοδότηση που αντιστοιχεί στην διδακτική υπηρεσία, η οποία μοριοδοτείται υψηλότερα σύμφωνα με τις περιπτώσεις γα και δβ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’

ΥΠΟΒΑΛΛΟΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

Οι ηλεκτρονικές αιτήσεις των υποψηφίων συνοδεύονται υποχρεωτικά από την ηλεκτρονική υποβολή:

Α) Πιστοποιητικού Υπηρεσιακών Μεταβολών σύμφωνα με το υπόδειγμα

Β) Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 (Α`75) με την οποία βεβαιώνεται η γνησιότητα των υποβαλλόμενων τίτλων σπουδών και των λοιπών δικαιολογητικών

Γ) Τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την απόδειξη των τυπικών προσόντων των υποψηφίων, τα οποία αναρτώνται στα αντίστοιχα πεδία της πλατφόρμας:

Γ1) Αντίγραφα τίτλων σπουδών, μετεκπαίδευσης και επιμόρφωσης

Γ2) Αποδεικτικά γνώσης ξένων γλωσσών

Γ3) Πιστοποιητικά επιμόρφωσης στις Τ.Π.Ε. ή αποδεικτικά γνώσης χειρισμού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (Η/Υ)

Γ4) Αποδεικτικά συγγραφικού έργου, εισηγήσεων σε πρακτικά συνεδρίων, δημιουργίας εκπαιδευτικού λογισμικού και αρθρογραφίας με αναφορά στον αριθμό ISBN και ISSN, κατά περίπτωση

Γ5) Βεβαιώσεις ή υπηρεσιακά έγγραφα που αφορούν στη διδακτική, τη διοικητική εμπειρία και το συμβουλευτικό-καθοδηγητικό έργο, από τα οποία πρέπει να προκύπτει ο χρόνος έναρξης και λήξης, κατά περίπτωση

Γ6) Συμβάσεις ή βεβαιώσεις συμμετοχής σε ερευνητικά προγράμματα, παροχής επιμορφωτικού έργου και καινοτόμου εκπαιδευτικού έργου και διακρίσεις

Στην περίπτωση που η απόδειξη των προσόντων αποδεικνύεται από το Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών τότε το ΠΥΜ αναρτάται σε όλα τα αντίστοιχα πεδία της πλατφόρμας.

Πεδίο στο οποίο δεν υπάρχει αναρτημένο δικαιολογητικό δεν μπορεί να μοριοδοτηθεί

 Ο ανώτατος αριθμός των υποβαλλόμενων δικαιολογητικών ανά κατηγορία φαίνεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα.

Μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων δεν γίνονται δεκτά συμπληρωματικά δικαιολογητικά.

 

 

Πρόσκληση μονοετούς απόσπασης εκπαιδευτικών ΠΣ ΠΕΙΣ 2024-2025 ανακοινώθηκε από τις Περιφερειακές Επιτροπές Προτύπων Πειραματικών Σχολείων ΠΕΠΠΣ με θέμα:

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πλήρωση λειτουργικών κενών στα Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.) και Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.) με απόσπαση μόνιμων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικοτήτων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης διάρκειας ενός (1) διδακτικού



 

Η πρόσκληση κάθε Περιφερειακής Επιτροπής Προτύπων Πειραματικών Σχολείων ΠΕΠΠΣ Ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης

Μοιράστε το άρθρο

Facebook
Twitter
Linkedin
Pinterest

Σχολιάστε