Ρυθμίσεις αξιολόγησης έργου Δντων Υποδιευθυντών ΣΑΕΚ

Ρυθμίσεις αξιολόγησης έργου Δντων Υποδιευθυντών ΣΑΕΚ προσδιορίζονται με την υπ’ αριθμ. 11408/Κ7 (ΦΕΚ 927 Τεύχος Δεύτερο 7 Φεβρουαρίου 2024) Υπουργική Απόφαση και θέμα:

Ρυθμίσεις θεμάτων και λεπτομερειών σχετικά με την εφαρμογή της διαδικασίας αξιολόγησης του έργου των Διευθυντών και των Υποδιευθυντών των Δημόσιων Σχολών Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Α.Ε.Κ.) αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις:

α) Της περ. γ) της παρ. 14 του άρθρου 34 του ν. 4763/2020 «Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης, ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 28ης Ιουνίου 2018 σχετικά με τον έλεγχο αναλογικότητας πριν από τη θέσπιση νέας νομοθετικής κατοχύρωσης των επαγγελμάτων (EE L 173), κύρωση της Συμφωνίας μεταξύ της Κυβέρνησης της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Κυβέρνησης της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας για το Ελληνογερμανικό Ίδρυμα Νεολαίας και άλλες διατάξεις» (Α΄ 254),

β) του ν. 4622/2019 «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» (Α΄ 133),

γ) του ν. 4624/2019 «Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/69 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/680 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 και άλλες διατάξεις» (Α΄ 137),

δ) του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3528/2007, Α΄ 26),

ε) του ν. 5082/2024 «Ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και άλλες επείγουσες διατάξεις» (Α΄ 9),

στ) του π.δ. 77/2023 «Σύσταση Υπουργείου και μετονομασία Υπουργείων Σύσταση, κατάργηση και μετονομασία Γενικών και Ειδικών Γραμματειών Μεταφορά αρμοδιοτήτων, υπηρεσιακών μονάδων, θέσεων προσωπικού και εποπτευόμενων φορέων» (Α΄ 130),

ζ) του π.δ. 79/2023 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α΄ 131),

η) του π.δ. 84/2019 «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών / Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων» (Α΄ 123),

θ) του π.δ. 18/2018 «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων» (Α΄ 31), και ιδίως της περ. ε) της παρ. 4 του άρθρου 68Β,

ι) του άρθρου 90 του Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα (π.δ. 63/2005, Α’ 98), το οποίο διατηρήθηκε σε ισχύ με την παρ. 22 του άρθρου 119 του ν. 4622/2019 (Α’ 133).

  1. Την υπ’ αρ. 79/24/5.1.2024 κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Ιωάννα Λυτρίβη» (Β΄ 69).
  2. Την υπό στοιχεία Κ5/160259/8.12.2021 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ. και Ν. «Κανονισμός Λειτουργίας Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) που υπάγονται στη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας (Γ.Γ.Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ.&Ν.) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» (Β΄ 5837).
  3. Την υπό στοιχεία Κ5/974/4.1.2022 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ. και «Κανονισμός Λειτουργίας Πειραματικών και Θεματικών Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) και πειραματικών τμημάτων ειδικοτήτων σε Ι.Ε.Κ., που υπάγονται στη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης (Γ.Γ.Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ.&Ν.)» (Β΄ 20).
  4. Την υπό στοιχεία 87560/Κ7/8.8.2023 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Ε.Ε.Κ. και Δ.Β.Μ. «Καθορισμός της μορφής και του περιεχομένου των εκθέσεων προγραμματισμού και αποτίμησης για την αξιολόγηση του έργου των Διευθυντών και Υποδιευθυντών των Δημόσιων Ι.Ε.Κ. αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού» (Β΄ 4960).
  5. Την από 1.2024 εισήγηση του Γενικού Γραμματέα Ε.Ε.Κ. και Δ.Β.Μ. σχετικά με τη ρύθμιση θεμάτων και λε-

 

 

 

πτομερειών σχετικά με την εφαρμογή της διαδικασίας αξιολόγησης του έργου των Διευθυντών και των Υποδιευθυντών των Δημόσιων Σχολών Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Α.Ε.Κ.) αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

  1. Την υπό στοιχεία Φ.1./Γ/041/7348/Β1 εισήγηση του άρθρου 24 του ν. 4270/2014 (Α΄ 143) της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, σύμφωνα με την οποία προκύπτει ότι με την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του τακτικού προϋπολογισμού του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ή του κρατικού προϋπολογισμού.
  2. Την ανάγκη ρύθμισης θεμάτων και λεπτομερειών σχετικά με την εφαρμογή της διαδικασίας αξιολόγησης του έργου των Διευθυντών, των Υποδιευθυντών και των εκπαιδευτών κατάρτισης των Δημόσιων Σ.Α.Ε.Κ. αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, αποφασίζουμε:

Άρθρο 1

Σκοπός της αξιολόγησης των Διευθυντών και Υποδιευθυντών των Δημόσιων Σ.Α.Ε.Κ. αρμοδιότητας Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Σκοπός του δυναμικού συστήματος πολυεπίπεδης και αποτελεσματικής αξιολόγησης του έργου των Διευθυντών και Υποδιευθυντών των Δημοσίων Σ.Α.Ε.Κ. αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού είναι η διασφάλιση της ποιότητας στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, διαμέσου της συστηματικής, τεκμηριωμένης και λεπτομερούς αποτίμησης, ανάδειξης και καταγραφής του διοικητικού και εκπαιδευτικού έργου που παρέχεται από τους αξιολογούμενους στις Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ., καθώς και της χρήσης αντικειμενικών κριτηρίων.

Άρθρο 2

Ψηφιακή πλατφόρμα αξιολόγησης των Διευθυντών και Υποδιευθυντών

των Δημόσιων Σ.Α.Ε.Κ. αρμοδιότητας Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

  1. Ο διαδικτυακός τόπος https://axiologisi-iek.minedu. gr αποτελεί το πληροφοριακό σύστημα αξιολόγησης του έργου των Διευθυντών και Υποδιευθυντών Δημόσιων Σ.Α.Ε.Κ. αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
  2. Η ψηφιακή πλατφόρμα σχεδιάζεται, υλοποιείται, αναβαθμίζεται, επικαιροποιείται και συντηρείται με συνεργασία της Διεύθυνσης Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Καινοτομίας και της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Πληροφοριακών Συστημάτων της Γενικής Διεύθυνσης Ψηφιακών Συστημάτων, Υποδομών και Εξετάσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
  3. Στην ως άνω ψηφιακή πλατφόρμα εισάγονται και έπειτα τηρούνται τα δεδομένα και τα στοιχεία που είναι αναγκαία για τη διεξαγωγή της διαδικασίας αξιολόγησης των Διευθυντών και των Υποδιευθυντών Δημόσιων Σ.Α.Ε.Κ. και ειδικότερα: α) Καταχωρίζονται οι εκθέσεις προγραμματισμού, β) οι εκθέσεις αποτίμησης και αυτοαξιολόγησης του έργου τους, τις οποίες συντάσσουν

οι αξιολογούμενοι Διευθυντές και Υποδιευθυντές, γ) οι αξιολογικές εκθέσεις των αξιολογητών, δ) εισάγονται οι κατάλογοι ερωτήσεων (ερωτηματολόγια) αποτίμησης του έργου του κατά περίπτωση αξιολογούμενου, οι οποίοι συντάσσονται από τη Διεύθυνση Τεκμηρίωσης και Επικοινωνίας της Γ.Γ.Ε.Ε.Κ. και Δ.Β.Μ., για τη συμμετοχή, κατά περίπτωση, των Υποδιευθυντών, των εκπαιδευτών επαγγελματικής κατάρτισης και των καταρτιζόμενων στις Σ.Α.Ε.Κ. στη διαδικασία αξιολόγησης Διευθυντών και Υποδιευθυντών Σ.Α.Ε.Κ. και ε) υποβάλλονται ενστάσεις.

  1. Η πρόσβαση των αξιολογούμενων, των αξιολογητών και των προσώπων που συμμετέχουν στη διαδικασία αξιολόγησης, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας πραγματοποιείται με τη χρήση των προσωπικών κωδικώνδιαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet). Διαχειριστές της ψηφιακής πλατφόρμας είναι εντεταλμένοι υπάλληλοι της Διεύθυνσης Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Καινοτομίας και της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Πληροφοριακών Συστημάτων, της Γενικής Διεύθυνσης Ψηφιακών Συστημάτων, Υποδομών και Εξετάσεων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α..
  2. Για την εύρυθμη λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας και της διενέργειας της διαδικασίας αξιολόγησης, οι Διευθυντές των Σ.Α.Ε.Κ. υποχρεούνται να προβούν στην αντιστοίχιση μεταξύ των διδασκόντων (εκπαιδευτών επαγγελματικής κατάρτισης των Σ.Α.Ε.Κ.) και των διδασκόμενων μαθημάτων στην πλατφόρμα, δεκαπέντε

(15) ημέρες πριν την έναρξη της αξιολογικής περιόδου.

Άρθρο 3

Περιοδικότητα, αρμόδια όργανα και πρόσωπα που συμμετέχουν στη διαδικασία αξιολόγησης των Διευθυντών και Υποδιευθυντών Σ.Α.Ε.Κ.

  1. Οι Διευθυντές και οι Υποδιευθυντές Σ.Α.Ε.Κ. αξιολογούνται μία (1) φορά κατ’ έτος κατάρτισης, μετά από τη λήξη του δεύτερου εξαμήνου κατάρτισης, εντός αξιολογικής περιόδου, η οποία διαρκεί από τις 15 έως την 31η Ιουλίου κάθε έτους κατάρτισης, ως ακολούθως:

α) Οι Διευθυντές Σ.Α.Ε.Κ. αξιολογούνται από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης της Γ.Γ.Ε.Ε.Κ. και Δ.Β.Μ. του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

β) Οι Υποδιευθυντές Σ.Α.Ε.Κ. αξιολογούνται από τον Διευθυντή της οικείας Σ.Α.Ε.Κ..

  1. Οι υπόχρεοι προς αξιολόγηση Διευθυντές και Υποδιευθυντές Σ.Α.Ε.Κ. ενημερώνονται με κάθε πρόσφορο τρόπο, όπως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος, για το γεγονός ότι είναι υπόχρεοι προς αξιολόγηση.
  2. α) Στη διαδικασία αξιολόγησης μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας συμμετέχουν ως αξιολογούμενοι και ως αξιολογητές τα πρόσωπα των περ. α) και β) της παρ.

β) Στην αξιολόγηση των Διευθυντών και Υποδιευθυντών Σ.Α.Ε.Κ. συμμετέχουν, επίσης, τα ακόλουθα πρόσωπα: βα) Ο Υποδιευθυντής καταχωρίζει την αποτίμηση του έργου του Διευθυντή της οικείας Σ.Α.Ε.Κ. και ββ) οι εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης των Σ.Α.Ε.Κ., καταχωρίζουν την αποτίμηση του έργου του Διευθυντή και των

 

 

 

Υποδιευθυντών της οικείας Σ.Α.Ε.Κ. καθώς και βγ) οι καταρτιζόμενοι, οι οποίοι καταχωρίζουν την αποτίμηση του έργου του Διευθυντή και του Υποδιευθυντή της οικείας Σ.Α.Ε.Κ.. Οι ανωτέρω κατηγορίες προσώπων συμμετέχουν στη διαδικασία, κατά περίπτωση, αποτίμησης του έργου των αξιολογούμενων, με τη συμπλήρωση των καταλόγων ερωτήσεων της περ. β) της παρ. 2 του άρθρου 2.

Άρθρο 4

Χρονοδιάγραμμα, διαδικασία καταχωρίσεων και εξαγωγή αποτελεσμάτων από την ψηφιακή πλατφόρμα

  1. Οι εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης που απασχολούνται σε Σ.Α.Ε.Κ. προβαίνουν στην καταχώριση της αποτίμησης του έργου των Διευθυντών και Υποδιευθυντών της οικείας Σ.Α.Ε.Κ., με απάντηση στα ερωτηματολόγια που έχουν εισαχθεί στην ψηφιακή πλατφόρμα, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην περ. β) του άρθρου 2, δύο (2) φορές κατ’ έτος, μετά την ολοκλήρωση του πρώτου και του δεύτερου εξαμήνου κατάρτισης, ως εξής:

α) Στο τέλος του πρώτου εξαμήνου κατάρτισης και, το αργότερο έως τη 15η Φεβρουαρίου εκάστου έτους κατάρτισης, οι εκπαιδευτές που απασχολούνται σε Σ.Α.Ε.Κ. κατά το πρώτο εξάμηνο κατάρτισης αξιολογούν, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας του άρθρου 2, το έργο των Διευθυντών και Υποδιευθυντών της οικείας Σ.Α.Ε.Κ..

β) Στο τέλος του δευτέρου εξαμήνου κατάρτισης και το αργότερο έως την 30η Ιουνίου εκάστου έτους κατάρτισης, οι εκπαιδευτές που απασχολούνται σε Σ.Α.Ε.Κ. κατά το δεύτερο εξάμηνο κατάρτισης αποτιμούν, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας του άρθρου 2, το έργο των Διευθυντών και Υποδιευθυντών της οικείας Σ.Α.Ε.Κ..

γ) Ειδικά, για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων της αποτίμησης από τους καταρτιζόμενους των Σ.Α.Ε.Κ. του έργου των Διευθυντών και Υποδιευθυντών της οικείας Σ.Α.Ε.Κ., απαιτείται να έχει συμμετάσχει, κατ’ ελάχιστον, το ένα τέταρτο (1/4) του συνολικού αριθμού εγγεγραμμένων καταρτιζομένων στο εξάμηνο κατάρτισης που λαμβάνει χώρα η συμμετοχή τους στη διαδικασία αξιολόγησης μέσω των καταλόγων ερωτήσεων της περ. β) της παρ. 3 του άρθρου 2.

  1. Ο Υποδιευθυντής της Σ.Α.Ε.Κ. καταχωρίζει την απάντησή του στους καταλόγους ερωτήσεων που έχουν εισαχθεί στην ψηφιακή πλατφόρμα, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην περ. β) του άρθρου 2, μία (1) φορά κατ’ έτος, μετά την ολοκλήρωση του δευτέρου εξαμήνου κατάρτισης και το αργότερο έως την 30η Ιουνίου του εκάστου έτους κατάρτισης, με την αποτίμηση του έργου του Διευθυντή της οικείας Σ.Α.Ε.Κ..
  2. α) Οι εντεταλμένοι υπάλληλοι της Διεύθυνσης Τεκμηρίωσης και Επικοινωνίας της Γ.Γ.Ε.Ε.Κ. και Δ.Β.Μ. έχουν πρόσβαση στους καταλόγους ερωτήσεων που συμπληρώνουν τα πρόσωπα που συμμετέχουν στην αποτίμηση του έργου του Διευθυντή και Υποδιευθυντή Σ.Α.Ε.Κ., σύμφωνα με τις παρ. 1 και 2, για τους ακόλουθους σκοπούς: α) της παρακολούθησης και εξαγωγής των αποτελεσμάτων της αξιολογικής διαδικασίας μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας, β) της στατιστικής ανάλυσης των δεδομένων και της συγκέντρωσης και διαβίβασης

των αποτελεσμάτων στη Διεύθυνση Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης της Γ.Γ.Ε.Ε.Κ. και Δ.Β.Μ. για τη διενέργεια της αξιολόγησης.

β) Πρόσβαση στις εκθέσεις προγραμματισμού, αποτίμησης και αυτοαξιολόγησης του έργου των Διευθυντών και Υποδιευθυντών Σ.Α.Ε.Κ. έχουν οι αξιολογητές τους, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 3.

γ) Σε περίπτωση άσκησης ενστάσεων, πρόσβαση στην έκθεση αξιολόγησης έχουν εντεταλμένοι υπάλληλοι της Διεύθυνσης Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης.

  1. Η ψηφιακή πλατφόρμα αξιολόγησης των Διευθυντών και Υποδιευθυντών Σ.Α.Ε.Κ. παραμένει προσβάσιμη για δεκαπέντε (15) ημερολογιακές ημέρες, από την έναρξη της εκάστοτε διαδικασίας καταχώρισης των παρ. 1 και

Άρθρο 5

Μορφή και περιεχόμενο

της έκθεσης αυτοαξιολόγησης

  1. α) Στο τέλος κάθε έτους κατάρτισης και πάντως, το αργότερο έως την 15η Ιουλίου εκάστου έτους κατάρτισης, οι αξιολογούμενοι συντάσσουν, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας του άρθρου 2 και, σε διακριτό πεδίο, έκθεση αυτοαξιολόγησης του έργου τους.

β) Εντός της προθεσμίας της περ. α), οι αξιολογούμενοι αποστέλλουν με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη Διεύθυνση Εφαρμογής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, τα τεκμήρια που συνοδεύουν την έκθεση αυτοαξιολόγησής τους που τα οποία σχετίζονται με τα πεδία και τα κριτήρια αξιολόγησης. Με ευθύνη της Διεύθυνσης Εφαρμογής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, τα τεκμήρια αποστέλλονται στους αξιολογητές.

  1. Η έκθεση αυτοαξιολόγησης περιλαμβάνει, τουλάχιστον, τον αναστοχασμό του αξιολογούμενου ως προς την άσκηση των καθηκόντων του και τη διαχείριση του γενικού κλίματος στη Σ.Α.Ε.Κ., την κριτική επανεξέταση των πρακτικών του, τον εντοπισμό των δυσκολιών και των προβληματικών σημείων, καθώς και την εξεύρεση λύσεων για την αντιμετώπισή τους.

Άρθρο 6

Αξιολόγηση σε πεντάβαθμη περιγραφική κλίμακα

  1. Το έργο των Διευθυντών και Υποδιευθυντών Σ.Α.Ε.Κ. αξιολογείται τεκμηριωμένα σε πεντάβαθμη περιγραφική κλίμακα, ως προς τα πεδία που καθορίζονται στην παρ. 1 του άρθρου 31Γ του ν. 4763/2020 (Α΄ 254), τα οποία αναλύονται στα κριτήρια της παρ. 2 του ίδιου άρθρου. Στην εν λόγω κλίμακα, το έργο τους διαβαθμίζεται σε εξαιρετικό, πολύ καλό, ικανοποιητικό, μέτριο και ακατάλληλο.
  2. Η χρήση περιγραφικής κλίμακας συνίσταται στην αξιοποίηση των δεδομένων και στοιχείων αξιολόγησης, με στόχο να περιγραφούν οι προδιαγραφές, ποιότητας και αποτελεσματικότητας, των διαδοχικών βαθμίδων επίδοσης, όσον αφορά τις παραμέτρους του επιτελούμενου έργου στα πεδία της προώθησης του σκοπού της Σ.Α.Ε.Κ., της ποιότητας υπηρεσιών επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και της υπηρεσιακής συνέπειας και επάρκειας.

 

 

 

  1. Οι προβλεπόμενες πέντε (5) αλληλοδιάδοχες βαθμίδες δηλώνουν τον διαφορετικό βαθμό ύπαρξης των προδιαγραφών των υπό αξιολόγηση παραμέτρων. Η βαθμίδα του «ακατάλληλου» δηλώνει την απουσία των επιθυμητών προδιαγραφών και οι επόμενες βαθμίδες δηλώνουν τη σταδιακή ανάπτυξή τους μέχρι τη βαθμίδα του «εξαιρετικού», που εκφράζει την άρτια και αποτελεσματική υλοποίηση ενός αξιόλογου έργου Διευθυντή ή Υποδιευθυντή Σ.Α.Ε.Κ., ως ακολούθως :

Α. Αξιολόγηση Διευθυντή Σ.Α.Ε.Κ..

α) Ως προς το πεδίο Α) της προώθησης του σκοπού των Σ.Α.Ε.Κ., αξιολογείται, ιδίως, η γνώση σχετικά με το αντικείμενο της θέσης Διευθυντή Σ.Α.Ε.Κ. και την εκτέλεση των καθηκόντων και των αρμοδιοτήτων που αντιστοιχούν στη θέση αυτή, η αποτελεσματικότητα στον προγραμματισμό και την υλοποίηση του σχεδιασμού, οι πρωτοβουλίες και η ευθύνη υλοποίησης καινοτόμων δράσεων προώθησης του σκοπού των Σ.Α.Ε.Κ..

β) Ως προς το πεδίο Β) της ποιότητας υπηρεσιών Ε.Ε.Κ., αξιολογείται, ιδίως, η καθοδήγηση, ο συντονισμός και η εποπτεία της διοικητικής λειτουργίας της Σ.Α.Ε.Κ., η δι-

αχείριση και ο έλεγχος των οικονομικών υποθέσεων και λειτουργιών του, η εφαρμογή του σχετικού νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου και η εύρυθμη λειτουργία της Σ.Α.Ε.Κ., με καλή συνεργασία των οργάνων διοίκησης και με τις υπηρεσίες της Γ.Γ.Ε.Ε.Κ. και Δ.Β.Μ. του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, καθώς και η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της λειτουργίας της Σ.Α.Ε.Κ. και της παρεχόμενης κατάρτισης.

γ) Ως προς το πεδίο Γ) της υπηρεσιακής συνέπειας και επάρκειας, αξιολογείται, ιδίως, η συνέπεια κατά την εκτέλεση των υποχρεώσεων που προκύπτουν από τη θέση Διευθυντή και ο σεβασμός και η τήρηση των αρχών της επαγγελματικής δεοντολογίας, καθώς και η επίδειξη συμπεριφοράς που αρμόζει στην αποστολή του Διευθυντή Σ.Α.Ε.Κ..

Το έργο του αξιολογούμενου Διευθυντή Σ.Α.Ε.Κ. αξιολογείται ως ακατάλληλο, μέτριο, ικανοποιητικό, πολύ καλό ή εξαιρετικό, ιδίως όταν εξακριβωθούν και τεκμηριωθούν αιτιολογημένα όσα αναφέρονται στον ακόλουθο πίνακα:

 

 

  ΠΕΔΙΟ Α

Προώθηση του σκοπού των Σ.Α.Ε.Κ.

ΠΕΔΙΟ Β

Ποιότητα υπηρεσιών Ε.Ε.Κ.

ΠΕΔΙΟ Γ

Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια

Ακατάλληλο  Ελλιπής γνώση του αντικειμένου της θέσης Διευθυντή Σ.Α.Ε.Κ.

Υποτυπώδης προγραμματισμός / υλοποίηση του σχεδιασμού

Αδυναμία ανάληψης πρωτοβουλιών και ευθύνης υλοποίησης καινοτόμων δράσεων προώθησης σκοπού Σ.Α.Ε.Κ.

Υποτυπώδης καθοδήγηση, συντονισμός και εποπτεία των διοικητικών λειτουργιών της Σ.Α.Ε.Κ.

Ελλιπής εφαρμογή νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου Σ.Α.Ε.Κ.

Απουσία αποτελεσματικής συνεργασίας με τα όργανα διοίκησης της Σ.Α.Ε.Κ. και τις υπηρεσίες της Γ.Γ.Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ.

Απουσία ανάληψης πρωτοβουλιών βελτίωσης της λειτουργίας της Σ.Α.Ε.Κ.

-Συστηματική αμέλεια ως προς την ανταπόκριση στις υποχρεώσεις του

-Έλλειψη σεβασμού και απουσία τήρησης των αρχών της επαγγελματικής δεοντολογίας

-Εμφανής αδιαφορία εν γένει για τα θέματα της Σ.Α.Ε.Κ.

Μέτριο  Σχετική / μερική γνώση του αντικειμένου της θέσης Διευθυντή Σ.Α.Ε.Κ.

-Προβληματικός / μη ρεαλιστικός προγραμματισμός και υλοποίηση του σχεδιασμού

Δυσκολία ανάληψης πρωτοβουλιών και ευθύνης υλοποίησης καινοτόμων δράσεων προώθησης σκοπού Σ.Α.Ε.Κ.

Περιορισμένη καθοδήγηση, συντονισμός και εποπτεία των διοικητικών λειτουργιών της Σ.Α.Ε.Κ.

Μέτριος βαθμός εφαρμογής νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου Σ.Α.Ε.Κ.

Μέτριος βαθμός συνεργασίας με τα όργανα διοίκησης της Σ.Α.Ε.Κ. και τις υπηρεσίες της Γ.Γ.Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ.

Οριακά επαρκής ανάληψη πρωτοβουλιών βελτίωσης της λειτουργίας της Σ.Α.Ε.Κ.

    Μέτρια ανταπόκριση στην πλειονότητα των καθηκόντων και υποχρεώσεων του

Μέτριος βαθμός σεβασμού και τήρησης των αρχών της επαγγελματικής δεοντολογίας

Περιορισμένο ενδιαφέρον εν γένει για τα θέματα της Σ.Α.Ε.Κ.

 

 

 

Ικανοποιητικό -Ικανοποιητική γνώση του αντικειμένου της θέσης Διευθυντή Σ.Α.Ε.Κ.

-Κοινότυπος προγραμματισμός και υλοποίηση του σχεδιασμού

Μέτριος βαθμός ανάληψης πρωτοβουλιών και ευθύνης υλοποίησης καινοτόμων δράσεων προώθησης σκοπού Σ.Α.Ε.Κ.

Διεκπεραιωτική καθοδήγηση, συντονισμός και εποπτεία των διοικητικών λειτουργιών της Σ.Α.Ε.Κ.

Αποδεκτός βαθμός εφαρμογής νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου Σ.Α.Ε.Κ.

-Αποδεκτός βαθμός συνεργασίας με τα όργανα διοίκησης της Σ.Α.Ε.Κ. και τις υπηρεσίες της Γ.Γ.Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ.

-Αποδεκτός βαθμός ανάληψης πρωτοβουλιών βελτίωσης της λειτουργίας της Σ.Α.Ε.Κ.

Ανταπόκριση με συνέπεια στα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις του

Οριακά επαρκής τήρηση των αρχών της επαγγελματικής δεοντολογίας

Τυπικό ενδιαφέρον για τα θέματα Σ.Α.Ε.Κ. της

Πολύ καλό Επιπλέον προηγούμενης βαθμίδας:

Υψηλού βαθμού προγραμματισμός και οργάνωση του έργου

Διακεκριμένη ανάληψη πρωτοβουλιών και ευθύνης υλοποίησης καινοτόμων δράσεων προώθησης σκοπού Σ.Α.Ε.Κ.

Επιπλέον προηγούμενης βαθμίδας:

Υψηλού βαθμού καθοδήγηση, συντονισμός και εποπτεία των διοικητικών λειτουργιών της Σ.Α.Ε.Κ.

Υψηλός βαθμός συνεργασίας με τα όργανα διοίκησης της Σ.Α.Ε.Κ. και τις υπηρεσίες της Γ.Γ.Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ.

Ουσιαστική εμπλοκή στη βελτίωση της λειτουργίας της Σ.Α.Ε.Κ.

Επιπλέον προηγούμενης βαθμίδας:

Ουσιαστική ανταπόκριση στα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις του

Αποτελεσματική διεκπεραίωση διοικητικών υποθέσεων

Αυξημένο ενδιαφέρον για ζητήματα της Σ.Α.Ε.Κ.

Εξαιρετικό Επιπλέον προηγούμενης βαθμίδας:

Πρωτότυπος σχεδιασμός και ρεαλιστικός προγραμματισμός καινοτόμων δράσεων προώθησης του σκοπού της Σ.Α.Ε.Κ.

Στενή εποπτεία υλοποίησης του σχεδιασμού

Επιπλέον προηγούμενης βαθμίδας:

Απόλυτα επιτυχημένη καθοδήγηση, συντονισμός και εποπτεία των διοικητικών λειτουργιών της Σ.Α.Ε.Κ.

Πρωτοβουλία και υψηλού βαθμού εμπλοκή στη βελτίωση της λειτουργίας της Σ.Α.Ε.Κ.

Επιπλέον προηγούμενης βαθμίδας:

Καινοτόμες και αποτελεσματικές παρεμβάσεις για καλύτερη προσέγγιση ζητημάτων της Σ.Α.Ε.Κ.

Ανάληψη και υλοποίηση σύνθετων δράσεων της Σ.Α.Ε.Κ.

Β. Αξιολόγηση Υποδιευθυντή Σ.Α.Ε.Κ.

α) Ως προς το πεδίο Α) της προώθησης του σκοπού των Σ.Α.Ε.Κ., αξιολογείται, ιδίως, η γνώση σχετικά με το αντικείμενο της θέσης Υποδιευθυντή Σ.Α.Ε.Κ. και την εκτέλεση των καθηκόντων και των αρμοδιοτήτων που αντιστοιχούν στη θέση αυτή, καθώς και η αποτελεσματικότητα στην οργάνωση της διεξαγωγής της κατάρτισης και του εκπαιδευτικού έργου.

β) Ως προς το πεδίο Β) της ποιότητας υπηρεσιών Ε.Ε.Κ., αξιολογείται, ιδίως, η αποτελεσματικότητα στη διαχείριση της καθημερινής λειτουργίας της Σ.Α.Ε.Κ. και η άμεση και έγκαιρη ενημέρωση του Διευθυντή για την εκπαιδευτική και διοικητική λειτουργία της Σ.Α.Ε.Κ..

γ) Ως προς το πεδίο Γ) της υπηρεσιακής συνέπειας και επάρκειας, αξιολογείται, ιδίως, η συνέπεια κατά την εκτέλεση των υποχρεώσεων που προκύπτουν από τη θέση Υποδιευθυντή και ο σεβασμός και η τήρηση των αρχών της επαγγελματικής δεοντολογίας, καθώς και η επίδειξη συμπεριφοράς που αρμόζει στην αποστολή του Υποδιευθυντή Σ.Α.Ε.Κ..

Το έργο του αξιολογούμενου Υποδιευθυντή Σ.Α.Ε.Κ. αξιολογείται ως ακατάλληλο, μέτριο, ικανοποιητικό, πολύ καλό ή εξαιρετικό, ιδίως όταν εξακριβωθούν και τεκμηριωθούν αιτιολογημένα όσα αναφέρονται στον ακόλουθο πίνακα:

 

 

 

 

  ΠΕΔΙΟ Α

Προώθηση του σκοπού των Σ.Α.Ε.Κ.

ΠΕΔΙΟ Β

Ποιότητα υπηρεσιών Ε.Ε.Κ.

ΠΕΔΙΟ Γ

Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια

Ακατάλληλο  Ελλιπής γνώση του αντικειμένου της θέσης Υποδιευθυντή Σ.Α.Ε.Κ.

Υποτυπώδης γνώση σχετικά με την εκτέλεση των καθηκόντων και αρμοδιοτήτων του

Αναποτελεσματική οργάνωση της διεξαγωγής της κατάρτισης και του εκπαιδευτικού έργου

Αναποτελεσματική διαχείριση της καθημερινής λειτουργίας της Σ.Α.Ε.Κ.

Απουσία άμεσης και έγκαιρης ενημέρωσης του Διευθυντή για την εκπαιδευτική και διοικητική λειτουργία της Σ.Α.Ε.Κ.

Συστηματική αμέλεια ως προς την ανταπόκριση στα καθήκοντά του

Έλλειψη σεβασμού και απουσία τήρησης των αρχών της επαγγελματικής δεοντολογίας

Αρνητική συμπεριφορά, μη συμβατή με την αποστολή του

Μέτριο  Σχετική / μερική γνώση του αντικειμένου της θέσης Υποδιευθυντή Σ.Α.Ε.Κ.

Μέτριος βαθμός γνώσης σχετικά με την εκτέλεση των καθηκόντων και αρμοδιοτήτων του

Μέτριος βαθμός οργάνωσης της διεξαγωγής της κατάρτισης και του εκπαιδευτικού έργου

  Μέτριος βαθμός διαχείριση της καθημερινής λειτουργίας της Σ.Α.Ε.Κ.

Ελλιπής και καθυστερημένη ενημέρωση του Διευθυντή για την εκπαιδευτική και διοικητική λειτουργία της Σ.Α.Ε.Κ.

Μέτρια ανταπόκριση στην πλειονότητα των καθηκόντων του

Μέτριος βαθμός σεβασμού και τήρησης των αρχών της επαγγελματικής δεοντολογίας

Σχετική αδιαφορία για την αποστολή του

Ικανοποιητικό Ικανοποιητική γνώση του αντικειμένου της θέσης Υποδιευθυντή Σ.Α.Ε.Κ.

Οριακά επαρκής γνώση σχετικά με την εκτέλεση των καθηκόντων και αρμοδιοτήτων του

Ικανοποιητική οργάνωση της διεξαγωγής της κατάρτισης και του εκπαιδευτικού έργου

Επαρκής διαχείριση της καθημερινής λειτουργίας της Σ.Α.Ε.Κ.

Τυπική ενημέρωση του Διευθυντή για την εκπαιδευτική και διοικητική λειτουργία της Σ.Α.Ε.Κ.

Σχετική συνέπεια κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του

Ικανοποιητική εφαρμογή των αρχών της επαγγελματικής δεοντολογίας

Πολύ καλό Επιπλέον προηγούμενης βαθμίδας:

-Ιδιαίτερα ικανοποιητική γνώση σχετικά με το αντικείμενο της θέσης και την εκτέλεση των καθηκόντων και αρμοδιοτήτων του

Ουσιαστική εμπλοκή στην οργάνωση της διεξαγωγής της κατάρτισης και του εκπαιδευτικού έργου

Επιπλέον προηγούμενης βαθμίδας:

-Ενεργός και ουσιαστική διαχείριση της καθημερινής λειτουργίας της Σ.Α.Ε.Κ.

-Αποτελεσματική και ολοκληρωμένη ενημέρωση του Διευθυντή για την εκπαιδευτική και διοικητική λειτουργία της Σ.Α.Ε.Κ.

Επιπλέον προηγούμενης βαθμίδας:

Ενεργός και ουσιαστική συνέπεια κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του

-Ολοκληρωμένη εφαρμογή των αρχών της επαγγελματικής δεοντολογίας

Εξαιρετικό Επιπλέον προηγούμενης βαθμίδας:

Καινοτόμες παρεμβάσεις ως προς την οργάνωση της διεξαγωγής της κατάρτισης και του εκπαιδευτικού έργου

Επιπλέον προηγούμενης βαθμίδας:

Ανατροφοδοτούμενες και αυτοβελτιούμενες δράσεις διαχείρισης της καθημερινής λειτουργίας της Σ.Α.Ε.Κ.

Επιπλέον προηγούμενης βαθμίδας:

Υψηλός βαθμός συνέπειας και αποτελεσματικότητας κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του

-Πρωτοβουλία και υψηλού βαθμού εμπλοκή στη βελτίωση της εκπαιδευτικής και διοικητικής λειτουργίας της Σ.Α.Ε.Κ.

 

 

 

Άρθρο 7

Μορφή και περιεχόμενο της έκθεσης αξιολόγησης

  1. Για τη διενέργεια της αξιολόγησης των Διευθυντών και Υποδιευθυντών Σ.Α.Ε.Κ., συντάσσεται υποχρεωτικά από τους αξιολογητές έκθεση αξιολόγησης, η οποία περιλαμβάνει τεκμηριωμένη αποτίμηση του έργου του αξιολογούμενου, καθώς και ειδική αιτιολόγηση της αξιολογικής κρίσης.
  2. Για τη διαμόρφωση της έκθεσης αξιολόγησης, λαμβάνονται υποχρεωτικά υπόψη τα ακόλουθα στοιχεία:

α) Η έκθεση αυτοαξιολόγησης, την οποία συντάσσουν οι αξιολογούμενοι, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 6.

β) Οι εκθέσεις προγραμματισμού και αποτίμησης του έργου των Διευθυντών και Υποδιευθυντών Σ.Α.Ε.Κ., τις οποίες συντάσσουν οι αξιολογούμενοι, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπό στοιχεία 87560/Κ7/8.8.2023 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Ε.Ε.Κ. και Δ.Β.Μ. «Καθορισμός της μορφής και του περιεχομένου των εκθέσεων προγραμματισμού και αποτίμησης για την αξιολόγηση του έργου των Διευθυντών και Υποδιευθυντών των Δημόσιων Ι.Ε.Κ. αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού» (Β΄ 4960).

γ) Η αποτίμηση του έργου των αξιολογούμενων ως εξής: γα) Για την αξιολόγηση του έργου του Διευθυντή Σ.Α.Ε.Κ., η αποτίμηση του έργου του από τον Υποδιευθυντή, καθώς και από τους εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης και τους καταρτιζόμενους της Σ.Α.Ε.Κ., γβ) για την αξιολόγηση του έργου του Υποδιευθυντή Σ.Α.Ε.Κ., η αποτίμηση του έργου του από τους εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης και τους καταρτιζόμενους της Σ.Α.Ε.Κ..

δ) Τα στοιχεία ή τεκμήρια που οι αξιολογούμενοι έχουν υποβάλλει, σύμφωνα με την περ. β) της παρ. 1 του άρθρου 6, με την έκθεση αυτοαξιολόγησης.

  1. Η έκθεση αξιολόγησης επιβάλλεται να είναι αιτιολογημένη και κάθε αξιολογική κρίση που εκφέρεται με αυτήν πρέπει να τεκμηριώνεται με ειδική αναφορά στα πορίσματα που προκύπτουν από τα στοιχεία που λαμβάνονται υπόψη, σύμφωνα με την παρ. Η αποτίμηση του έργου των αξιολογούμενων και η ένταξη αυτού σε μία (1) από τις πέντε (5) βαθμίδες της προβλεπόμενης κλίμακας επιβάλλεται να γίνεται τεκμηριωμένα με την υπαγωγή συγκεκριμένων πραγματικών στοιχείων, περιστατικών, περιστάσεων, δεδομένων και χαρακτηριστικών συνδεόμενων ή σχετιζόμενων ευθέως με το αξιολογούμενο έργο συγκεκριμένου αξιολογούμενου στα ανά πεδίο αξιολόγησης κριτήρια και τις λοιπές αξιολογικές παραμέτρους, οι οποίες προβλέπονται στο άρθρο 31Γ του ν. 4763/2020 και του άρθρου 7 της παρούσας και τη συνδρομή των οποίων οι αξιολογητές επιβάλλεται να εξακριβώσουν και τεκμηριώσουν αιτιολογημένα, όσον αφορά σε κάθε μία ξεχωριστά αξιολογούμενη περίπτωση. Η απλή και αόριστη επανάληψη του περιεχομένου των διατάξεων του ν. 4763/2020 και της παρούσας, καθώς και η γενικευμένη χρήση στερεότυπων ή τυποποιημένων εκφράσεων ή και προτύπων ή υποδειγμάτων αξιολογικών εκθέσεων

δεν προσδίδουν επαρκή και προσήκουσα αιτιολογία στις αξιολογικές εκθέσεις.

  1. Αν το έργο Διευθυντή ή Υποδιευθυντή Σ.Α.Ε.Κ. αξιολογηθεί ως «ικανοποιητικό», συμπληρώνονται υποχρεωτικά στην έκθεση αξιολόγησης από τον αξιολογητή, τα μέτρα βελτίωσης που οφείλει να λάβει ο αξιολογούμενος.
  2. Η αξιολογική έκθεση οριστικοποιείται λόγω μη άσκησης της ένστασης των παρ. 6 και 7 του άρθρου 31Δ του ν. 4763/2020 (Α΄ 254) ή, σε περίπτωση άσκησης ένστασης, οριστικοποιείται με απόφαση του αρμόδιου οργάνου ενώπιον του οποίου ασκήθηκε η εν λόγω ένσταση και το οποίο απορρίπτει ή δέχεται την ένσταση.
  3. Η έκθεση αξιολόγησης γνωστοποιείται υποχρεωτικά από τη Διεύθυνση Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης στον αξιολογούμενο με κάθε πρόσφορο τρόπο μετά το πέρας της διαδικασίας. Ο αξιολογούμενος δικαιούται να ζητεί οποτεδήποτε από την αρμόδια υπηρεσία και να λαμβάνει, με κάθε πρόσφορο τρόπο, πλήρη γνώση ή αντίγραφα των εκθέσεων αξιολόγησής του.

Άρθρο 8

Πρόσκληση των Διευθυντών Σ.Α.Ε.Κ. σε συζήτηση

  1. Για την αξιολόγηση των Διευθυντών Σ.Α.Ε.Κ., ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης της Γ.Γ.Ε.Ε.Κ. και Δ.Β.Μ. δύναται να καλεί τον αξιολογούμενο σε συζήτηση, πριν τη λήξη της αξιολογικής περιόδου, ήτοι πριν τις 31 Ιουλίου εκάστου έτους κατάρτισης.
  2. Περιεχόμενο της συζήτησης μπορεί να είναι: α) η παροχή διευκρινήσεων για το περιεχόμενο των εκθέσεων αυτοαξιολόγησης, προγραμματισμού και απολογισμού, καθώς και των τεκμηρίων στα οποία αναφέρεται ή παραπέμπει ο αξιολογούμενος Διευθυντής Σ.Α.Ε.Κ., β) τα αποτελέσματα της αποτίμησης του έργου του Διευθυντή Σ.Α.Ε.Κ. από τους εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης και τους καταρτιζόμενους της Σ.Α.Ε.Κ., σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 3 και γ) ο εντοπισμός από κοινού των θετικών σημείων της απόδοσης του Διευθυντή Σ.Α.Ε.Κ., τους τρόπους ενίσχυσης και περαιτέρω βελτίωσής του, καθώς και γενικότερα τις δυνατότητες καλύτερης αξιοποίησης και ανάπτυξης των ικανοτήτων του.

Άρθρο 9 Ενστάσεις

  1. Οι αξιολογούμενοι έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν ένσταση σύμφωνα με όσα ορίζονται στις παρ. 6 και 7 του άρθρου 31Δ του ν. 4763/2020 (Α΄ 254), αν το έργο τους χαρακτηριστεί ως «μέτριο» ή «ακατάλληλο», ενώπιον του κατά περίπτωση αρμόδιου οργάνου, ως εξής: α) Οι Διευθυντές Σ.Α.Ε.Κ. υποβάλλουν ένσταση, η οποία εξετάζεται από την Ειδική Επιτροπή Ενστάσεων της παρ. 7 του άρθρου 31Δ του ίδιου νόμου. β) Οι Υποδιευθυντές Σ.Α.Ε.Κ. υποβάλλουν ένσταση, η οποία εξετάζεται από τη Διεύθυνση Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης.
  2. α) Οι ενστάσεις υποβάλλονται, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας του άρθρου 2, στη Διεύθυνση Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης, η οποία τις διαβιβάζει στην Ειδική Επιτροπή Ενστάσεων της παρ. 1, σε περίπτωση που υποβάλλονται από Διευθυντές Σ.Α.Ε.Κ..

β) Οι αξιολογούμενοι αποστέλλουν με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τα στοιχεία στα οποία ερείδονται οι ενστάσεις της παρ. 1 στη Διεύθυνση Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης. Για την αξιολόγηση των Διευθυντών Σ.Α.Ε.Κ., τα στοιχεία του πρώτου εδαφίου διαβιβάζονται στην Ειδική Επιτροπή Ενστάσεων.

Άρθρο 10 Παραρτήματα

Προσαρτώνται και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας τα ακόλουθα παραρτήματα:

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α: ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΚΑΙ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗ Σ.Α.Ε.Κ.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β: ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΤΩΝ Σ.Α.Ε.Κ. ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ Υ.ΠΑΙΘ.Α.

 

Άρθρο 11 Έναρξη ισχύος

Η παρούσα απόφαση ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 

Ρυθμίσεις αξιολόγησης έργου Δντων Υποδιευθυντών ΣΑΕΚ προσδιορίζονται με την υπ’ αριθμ. 11408/Κ7 (ΦΕΚ 927 Τεύχος Δεύτερο 7 Φεβρουαρίου 2024) Υπουργική Απόφαση και θέμα:

Ρυθμίσεις θεμάτων και λεπτομερειών σχετικά με την εφαρμογή της διαδικασίας αξιολόγησης του έργου των Διευθυντών και των Υποδιευθυντών των Δημόσιων Σχολών Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Α.Ε.Κ.) αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

που βρίσκεται στον υπερσύνδεσμο:

https://drive.google.com/file/d/1MfdXrrLxbiyYKzoJARrMQrOpsESVhyfr/view?usp=sharing

Μοιράστε το άρθρο

Facebook
Twitter
Linkedin
Pinterest

Σχολιάστε