Συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων ΕΠΑΛ για ΣΜΥΑ 2024

Συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων ΕΠΑΛ για ΣΜΥΑ 2024 όπως τροποποιήθηκαν με την υπ’ αριθμ. Φ.153.1/57711/Α5 Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 3063 Τεύχος Δεύτερο την 29Η Μαΐου 2024 έχοντας ως θέμα:

 

Τροποποίηση της υπό στοιχεία Φ.153.1/99143/ Α5/10-8-2021 «Καθορισμός των συντελεστών βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων των Επαγγελματικών Λυκείων για εισαγωγή στις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών (Α.Σ.Σ.Υ.), στη Σχολή Αστυφυλάκων, στη Σχολή Πυροσβεστών, στη Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων, στις Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ), καθώς και στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.Τ.Ε.) του Υπουργείου Τουρισμού, για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 και εφεξής» (Β’ 3771) απόφασης για τις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2025 και εφεξής.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις:

α) Της παρ. 5 του άρθρου 4 και του άρθρου 13 του ν. 4186/2013 «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις» (Α’ 193), όπως αντικαταστάθηκαν με την παρ. 2 του άρθρου 1 και το άρθρο 5 αντίστοιχα του ν. 4777/2021 «Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας, αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» (Α’ 25),

β) της παρ. 6 του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013 (Α’ 193), όπως προστέθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 11 του ν. 4777/2021 (Α’ 25),

γ) του π.δ. 45/2017 «Οργανισμός Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών Αεροπορίας (Σ.Μ.Υ.Α.)» (Α’ 70),

δ) του π.δ. 77/2023 «Σύσταση Υπουργείου και μετονομασία Υπουργείων Σύσταση, κατάργηση και μετονομασία Γενικών και Ειδικών Γραμματειών Μεταφορά αρμοδιοτήτων, υπηρεσιακών μονάδων, θέσεων προσωπικού και εποπτευόμενων φορέων» (Α’ 130),

ε) του π.δ. 79/2023 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 131),

στ) του π.δ. 18/2018 «Οργανισμός του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων» (Α’ 31),

ζ) του άρθρου 90 του Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα (π.δ. 63/2005, A’ 98), όπως διατηρήθηκε σε ισχύ με την περ. 22 του άρθρου 119 του ν. 4622/2019 (Α’ 133),

η) της υπό στοιχεία Φ.153.1/99143/Α5/10-8-2021 υπουργικής απόφασης «Καθορισμός των συντελεστών βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων των Επαγγελματικών Λυκείων για εισαγωγή στις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών (Α.Σ.Σ.Υ.), στη Σχολή Αστυφυλάκων, στη Σχολή Πυροσβεστών, στη Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων, στις Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ), καθώς και στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.Τ.Ε.) του Υπουργείου Τουρισμού, για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 και εφεξής» (Β’ 3771),

θ) της υπό στοιχεία Φ.153/79899/Α5/21.05.2019 υπουργικής απόφασης «Πρόσβαση αποφοίτων Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.) σε ποσοστά θέσεων του συνολικού αριθμού εισακτέων σε Σχολές, Τμήματα και Εισαγωγικές κατευθύνσεις Τμημάτων των Πανεπιστημίων, της ΑΣΠΑΙΤΕ, των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπ/σης (ΑΣΤΕ), των Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων, της Σχολής Αστυφυλάκων, της Σχολής Πυροσβεστών, της Σχολής Δοκίμων Λιμενοφυλάκων και των Σχολών της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) για το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020 και εφεξής» (Β’ 1904 και διόρθωση σφάλματος Β’1940), όπως τροποποιήθηκε με την υπό στοιχεία Φ.153/47034/Α5/02.05.2024 (Β’ 2831).

6.Τα υπό στοιχεία Φ.432/789/Σ.157/6-2-2024 και Φ.337/13/289324/Σ.4233/28-5-2024 έγγραφα του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας.

7. Την υπό στοιχεία Φ.1/Γ/303/57361/B1/29-05-2024 εισήγηση του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, σύμφωνα με την οποία από τις διατάξεις της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

Τη συμπλήρωση της υπό στοιχεία Φ.153.1/99143/Α5/ 10-8-2021 (Β’ 3771) υπουργικής απόφασης ως προς τους συντελεστές βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων

για εισαγωγή στη στρατιωτική σχολή ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ)

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΡΑΔΙΟΝΑΥΤΙΛΟΙ για τις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2025 και εφεξής, με την προσθήκη γραμμής στον ΠΙΝΑΚΑ των «Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων ενταγμένων στην Κοινή Ομάδα για υποψηφίους όλων των Τομέων των ΕΠΑΛ», μετά τη ΣΜΥΑ 0879 ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ) ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ, ως ακολούθως:

 

 

ΣMYA         OOMIKΩN EPГΩN,              
     

MHXANOΛOГIAΣ

HΛEKTPOΛOГIAΣ HΛEKTPONIKHΣ KAI AYTOMATIΣMOY OOMHMENOY ΠEPIBAΛΛONTOΣ KAI

APXITEKTONIKOY

 

ΠΛHPOФOPIKHΣ

 

OIOIKHΣHΣ KAI OIKONOMIAΣ

ГEΩΠONIAΣ, TPOФIMΩN KAI ΠEPIBAΛΛONTOΣ  

NAYTIΛIAKΩN EΠAГГEΛMATΩN

 

YГEIAΣ KAI ΠPONOIAΣ-EYEΞIAΣ

 

EФAPMOΣMENΩN TEXNΩN

 
        ΣXEOIAΣMOY              
    1. TEXNIKOΣ  

 

 

 

1. TEXNIKOΣ HAEKTPONIKΩN KAI

YΠOAOΓIΣTIKΩN ΣYΣTHMATΩN, EΓKATAΣTAΣEΩN, ∆IKTYΩN KAI THAEΠIKOINΩNIΩN

2. TEXNIKOΣ HAEKTPOAOΓIKΩN

ΣYΣTHMATΩN, EΓKATAΣTAΣEΩN KAI

∆IKTYΩN

     

 

 

 

1.YΠAAAHAOΣ ∆IOIKHΣHΣ & OIKONOMIKΩN

YΠHPEΣIΩN 2.YΠAAAHAOΣ AΠOΘHKHΣ KAI ΣYΣTHMATΩN EФO∆IAΣMOY

3.YΠAAAHAOΣ EMΠOPIAΣ KAI ∆IAФHMIΣHΣ

4.YΠAAAHAOΣ TOYPIΣTIKΩN EΠIXEIPHΣEΩN

     

1. BOHΘOΣ NOΣHAEYTH

2. BOHΘOΣ IATPIKΩN –

BIOAOΓIKΩN EPΓAΣTHPIΩN

3. BOHΘOΣ BPEФONHΠIOKOMΩN

4. BOHΘOΣ ФYΣIKOΘEPAΠEYTH

5. BOHΘOΣ O∆ONTOTEXNITH

6. BOHΘOΣ AKTINOAOΓIKΩN

EPΓAΣTHPIΩN 7.BOHΘOΣ ФAPMAKEIOY

8. AIΣΘHTIKHΣ TEXNHΣ

9. KOMMΩTIKHΣ TEXNHΣ

 

 

 

 

1. ΓPAФIKΩN TEXNΩN

2. APΓYPOXPYΣOXOÏAΣ

3. ΣYNTHPHΣHΣ EPΓΩN TEXNHΣ -AΠOKATAΣTAΣHΣ

4. ΣXE∆IAΣHΣ KAI ΠAPAΓΩΓHΣ EN∆YMATOΣ

5. ΣXE∆IAΣMOY –

∆IAKOΣMHΣHΣ EΣΩTEPIKΩN XΩPΩN

6. EΠIΠAOΠOIÏAΣ –

ΞYAOΓAYΠTIKH

 
    MHXANOAOΓIKΩN          
    EΓKATAΣTAΣEΩN KAI          
    KATAΣKEYΩN 2.TEXNIKOΣ          
   

 

 

MONIMΩN YΠAΞIΩMATIKΩN AEPOΠOPIAΣ

ΘEPMIKΩN KAI Y∆PAYAIKΩN EΓKATAΣTAΣEΩN KAI TEXNOAOΓIAΣ ΠETPEAAIOY KAI ФYΣIKOY AEPIOY

3.TEXNIKOΣ EΓKATAΣTAΣEΩN UYΞHΣ

AEPIΣMOY KAI

TEXNIKOΣ

∆OMIKΩN EPΓΩN KAI ΓEΩΠAHPOФOPIKHΣ

1. TEXNIKOΣ EФAPMOΓΩN ΠAHPOФOPIKHΣ

2. TEXNIKOΣ H/Y &

∆IKTYΩN H/Y

1.TEXNIKOΣ ФYTIKHΣ ΠAPAΓΩΓHΣ 2.TEXNIKOΣ

ZΩIKHΣ ΠAPAΓΩΓHΣ

3.TEXNIKOΣ TEXNOAOΓIAΣ TPOФIMΩN KAI ΠOTΩN

4.TEXNIKOΣ ANΘOKOMIAΣ KAI APXITEKTONIKHΣ

TOΠIOY

 

1. ΠAOIAPXOΣ EMΠOPIKOY NAYTIKOY

2. MHXANIKOΣ EMΠOPIKOY NAYTIKOY

 
0888 (ΣMYA) –

KATEYΘYNΣH EΠIXEIPHΣIAKHΣ

KAIMATIΣMOY 4.TEXNIKOΣ OXHMATΩN 5.TEXNIKOΣ MHXANOΣYNΘETHΣ

AEPOΣKAФΩN

         
  YΠOΣTHPIΞHΣ –            
MAΘHMATIKA (Άλγεβρα) NEA ΕΛΛΗΝΙΚΑ Μάθημα Ειδικότητας 1 Μάθημα Ειδικότητας 2 MAΘHMATIKA (Άλγεβρα) NEA ΕΛΛΗΝΙΚΑ Μάθημα Ειδικότητας 1 Μάθημα Ειδικότητας 2 MAΘHMATIKA (Άλγεβρα) NEA ΕΛΛΗΝΙΚΑ Μάθημα Ειδικότητας\ 1 Μάθημα Ειδικότητας\ 2 MAΘHMATIKA (Άλγεβρα) NEA ΕΛΛΗΝΙΚΑ Μάθημα Ειδικότητας\ 1 Μάθημα Ειδικότητας\ 2 MAΘHMATIKA (Άλγεβρα) NEA ΕΛΛΗΝΙΚΑ Μάθημα Ειδικότητας\ 1 Μάθημα Ειδικότητας\ 2 MAΘHMATIKA (Άλγεβρα) NEA ΕΛΛΗΝΙΚΑ Μάθημα Ειδικότητας\ 1 Μάθημα Ειδικότητας\ 2 MAΘHMATIKA (Άλγεβρα) NEA ΕΛΛΗΝΙΚΑ Μάθημα Ειδικότητας\ 1 Μάθημα Ειδικότητας\ 2 MAΘHMATIKA (Άλγεβρα) NEA ΕΛΛΗΝΙΚΑ Μάθημα Ειδικότητας\ 1 MάθpKa Eι6ικοτpτa\ 2 MAΘHMATIKA (Άλγεβρα) NEA ΕΛΛΗΝΙΚΑ Μάθημα Ειδικότητας\ 1 Μάθημα Ειδικότητας\ 2  
  PA∆IONAYTIAOI  
    35% 25% 20% 20% 35% 25% 20% 20% 35% 25% 20% 20% 35% 25% 20% 20% 35% 25% 20% 20% 35% 25% 20% 20% 35% 25% 20% 20% 35% 25% 20% 20% 35% 25% 20% 20%  

 

 

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Μαρούσι, 29 Μαΐου 2024

Ο Υπουργός

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ

Συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων ΕΠΑΛ για ΣΜΥΑ 2024 όπως τροποποιήθηκαν με την υπ’ αριθμ. Φ.153.1/57711/Α5 Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 3063 Τεύχος Δεύτερο την 29Η Μαΐου 2024 έχοντας ως θέμα:

 

Τροποποίηση της υπό στοιχεία Φ.153.1/99143/ Α5/10-8-2021 «Καθορισμός των συντελεστών βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων των Επαγγελματικών Λυκείων για εισαγωγή στις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών (Α.Σ.Σ.Υ.), στη Σχολή Αστυφυλάκων, στη Σχολή Πυροσβεστών, στη Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων, στις Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ), καθώς και στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.Τ.Ε.) του Υπουργείου Τουρισμού, για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 και εφεξής» (Β’ 3771) απόφασης για τις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2025 και εφεξής.

που βρίσκεται στον υπερσύνδεσμο:

https://drive.google.com/file/d/1NzOoad7V_ZYJajTvkCkCpC-m5zA2Q7E8/view?usp=sharing

Μοιράστε το άρθρο

Facebook
Twitter
Linkedin
Pinterest

Σχολιάστε