Τρόπος υπολογισμού μορίων – κριτήρια ισοβαθμίας πρόσβασης υποψηφίων ΕΠΑΛ στην γθμια εκπαίδευση

Διευκρινιστική εγκύκλιος Φ.251/ 44281 /A5/15 – 4 – 2022  του υπουργείου παιδείας με θέμα:

Εγκύκλιος σχετικά με την υπό στοιχεία Φ.153/ 43758/Α5/14-4-2022 (ΦΕΚ1851 Β’) απόφασης της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναφορικά με την Πρόσβαση των υποψηφίων ΕΠΑΛ στις Πανελλαδικές εξετάσεις 2022 και εφεξής.

Αναφέρεται:

  1. στον τρόπο υπολογισμού μορίων και
  2. στα κριτήρια ισοβαθμίας

πρόσβασης υποψηφίων ΕΠΑΛ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

https://drive.google.com/file/d/1HudIFQocGrfYdnRdWBwfKQXwQNQCbghc/view?usp=sharing

Μοιράστε το άρθρο

Facebook
Twitter
Linkedin
Pinterest

Σχολιάστε